Gjest Man27 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei. Skal forklare vårt problem. Når vi ble sammen så var vi enige i at vi ikke skulle nevne tidligere forhold,sexuelt.liksom.. En kveld for lenge siden så satt vi å drakk. hun ble ganske full. så klarte hun å si at jeg var det beste hun hadde ligget med. å hun sa hun hadde hatt mye sex å da mente hun mye sex før meg. (hyggelig å bli fortalt. men hun trengte ikke si mye å da mente hun mye sex før meg)hun klarte også å nevne 2 steder som hun hadde hatt sex som jeg ser hverdag på tv. (siden vi var enige i at dette var ett topic forbidde) litt etter sa hun når vi fikk vite at etter 1 aborten så måtte vi ikke ha sex på 4 uker at. nå måtte hun suge mye å smilte. så klarte hun å si. at hun bare sugde eksene sine pga plikt. men med meg fikk jeg henne til å like det. men hun gjør jo ikke dette lenger heller. å sier at pikken min er så stor at det ikke er godt. frustrert her. nå har vi vært sammen i 7 mnd. å vi har ikke mye sex. men jeg får kjeft for å prøve meg på sex ofte. vi/hun har vært igjennom 2 aborter på den tiden. å hun er redd for å bli gravid igjen. hun tåler ikke p.piller.minipiller osv pga hun blir veldig hormonell. jeg forstår at etter 2 aborter blir man fucka i hue. men hun prøver hele tiden å ta på penisen min, men da jeg blir kåt pga dette å vil får jeg kjeft. å får beskjed om at jeg må forstå henne. at hun vil men alt er vanskelig. jeg forstår men når man går uke etter uke uten sex. å hun tar på peninsen tar den litt i munn å gir seg så blir man gal. så når jeg sier at dette går ikke. jeg føler meg ikke bedre enn alle andre. siden hun har hatt mye sex før meg. så føler jeg meg lite spesiell. siden vi sjeldent har. jeg forteller henne at det hjelper meg om vi leker og koser uten penetrering. at jeg får sleike å fingre henne. men det vil hun ikke bli med på. men hun suger meg innimellom ferdig. er det så feil av meg å føle meg dårligere enn alle hun har vært med før ? jeg blir bare tenkende på alle andre hun har vært med. å hvor mye de har hatt sex. Sex for meg betyr masse i ett forhold. det betyr trygghet å nærhet, som igjen fører til at jeg stoler mere på jenta osv. er jeg syk i hodet mitt som hun sier eller har jeg litt rett? hilsen en tapt sjel som bare vil ha mere trygghet å nærhet med den jeg elsker enn de før henne.
Avalon Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hmmm... jeg mener at du ikke skal føle deg "mindreverdig" pga at hun har hatt mye sex før. Men, jeg skjønner at man lett tenker sånn. Det kan jo rett og slett være at hun ikke har det noe bra etter 2 aborter, at det sliter på henne. Og da må man ta tiden til hjelp.. tror ikke jeg kan si så mye smart...
Gjest man27 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Hmmm... jeg mener at du ikke skal føle deg "mindreverdig" pga at hun har hatt mye sex før. Men, jeg skjønner at man lett tenker sånn. Det kan jo rett og slett være at hun ikke har det noe bra etter 2 aborter, at det sliter på henne. Og da må man ta tiden til hjelp.. tror ikke jeg kan si så mye smart... takk for svar.. vet man kanskje ikke skal føle seg mindreverdig. men jeg mener jo at ingen vil vell være i ett forhold der man vet at den andre parten har gitt mere trygghet og nærhet til alle andre enn seg selv. ja hun sliter nok med abortene. men da burde hun ikke gjøre meg kåt så bli sur. som jeg sa til henne. jeg blir frustrert. jeg forstår du sliter. men når du tar på meg får jeg lyst å det er feil. å når jeg nekter henne å ta på meg blir det feil også. tiden er vell det eneste som kan hjelpe. men skulle ønske hun forsto at det sårer å ikke få den tryggheten. får bare beskjed om jeg er dust å psyk i hodet som forlanger så mye. hadde hun ikke nevnt fortiden sin. hadde jeg ike forlangt noe. for da hadde jeg ikke vist hva hun har gjort tidligere. men kanskje dette er noe menn setter mere pris på enn damer?? jeg vet ikke.
Lissi Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Et godt tips, bruk kondom! Da slipper hun ta abort hver gang hun blir gravid og hun kan ha sex uten å bekymre seg for å bli gravid. Jeg tror du bør glemme det hun fortalte deg i fylla og heller ta det til etterretning. Om kuken er stor så gjør det du kan for at hun er klar før dere har sex, bruk mye glidemiddel og ha mye vorspiel Jeg tror du bør gi henne litt tid, særlig om siste aborten nettopp har skjedd, og fokuser på trygghet neste gang sex kommer opp! Kjøp inn gummi og vær forberedt.
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 2 aborter på 7 mnd? Enten får dere la være å ha sex, eller finne et prevensjon som virker for dere. Det finnes mer enn ppiller, ta kontakt med en lege for å finne en løsning.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 2 aborter på 7 mnd? Enten får dere la være å ha sex, eller finne et prevensjon som virker for dere. Det finnes mer enn ppiller, ta kontakt med en lege for å finne en løsning. Enig! 2 aborter på 7 mnd kan da umulig være bra:S
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Er abort dagens ungdoms prevansjonsmiddel?
Lissi Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Er abort dagens ungdoms prevansjonsmiddel? Er blitt så lettvindt nå! Du slipper narkose og sykehusinnleggelse. Du får 4 piller og går hjem og blør det ut!
Gjest pij Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Tror nok dere bør være litt forsiktig med å si at "det har blitt så enkelt nå". Ja,abort er ikke lenger så tabu som d var før , Ja man har forbedret metodene på selve aborten. Men tror nok det er både like vanskelig/enkelt for de som tar abort den dag i dag som det var for 20. år siden om man ska sepå den psykiske biten.
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 Tror nok dere bør være litt forsiktig med å si at "det har blitt så enkelt nå". Ja,abort er ikke lenger så tabu som d var før , Ja man har forbedret metodene på selve aborten. Men tror nok det er både like vanskelig/enkelt for de som tar abort den dag i dag som det var for 20. år siden om man ska sepå den psykiske biten. Og så vidt jeg har forstått, så er ikke det å ta "hjemme-abort" helt fysisk smertefritt heller?
Lissi Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 Tror nok dere bør være litt forsiktig med å si at "det har blitt så enkelt nå". Ja,abort er ikke lenger så tabu som d var før , Ja man har forbedret metodene på selve aborten. Men tror nok det er både like vanskelig/enkelt for de som tar abort den dag i dag som det var for 20. år siden om man ska sepå den psykiske biten. Forbedret? Vi snakker ikke om den psykiske biten, den kommer gjerne uansett om du tar piller eller utskrapning. Vi snakker om at det er blitt enkelt å møte opp på sykehuset å få 4 piller. Ingen trenger å vite noen ting, man trenger ikke legges inn. Enkelt er det ikke, jeg har vært gjennom en abort, selv om barnet allerede var død. Uansett sett bør ikke abort brukes som prevansjonsmiddel!
Gjest missLady Skrevet 30. januar 2009 #12 Skrevet 30. januar 2009 Kondom kondom kondom. Skjønner godt hun ikke vil ha sex når hun har blitt gravid 2 ganger på et halvt år..
Lissi Skrevet 30. januar 2009 #13 Skrevet 30. januar 2009 Kondom kondom kondom. Skjønner godt hun ikke vil ha sex når hun har blitt gravid 2 ganger på et halvt år.. Jeg skjønner ikke de som heller tar risken enn å bruke gummi, så ille er det vel ikke?
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #14 Skrevet 30. januar 2009 Jeg syns det er bra at det er mulig å ta hjemmeabort. Det å slippe den kalde og kliniske delen ved å være på et sykehus å utføre dette, å slippe ydmykelsen, kan faktisk lette den psykiske delen litt. Myndighetene har også konkludert med at metoden er etisk og medisinsk forsvarlig. Selvfølgelig skal ikke abort brukes som noe prevensjonsmiddel, hverken om det gjøres hjemme i stua eller på sykehus. Men har man gjennomført èn abort, så tror jeg neppe man er så gira på å ta en til. Når man blir gravid 2 ganger på et halvår så BØR det ringe en bjelle hos jenta (og gutten) i forhold prevensjon evnt avholdenhet. Jeg vet om mange som blir syke av ppiller (meg inkludert), men også om mange som har lateks-allergi. Før trodde jeg dette var en unnskyldning for å ikke bruke kondom, men det er folk som har reelle problemer med dette. Hvis så er, så får man ta en prat med legen sin og få et alternativ. Uten å virke fordømmende, så syns jeg ikke det virker som TS og dama er særlig gamle, og isåfall kunne kanskje p-sprøyte være et alternativ.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #15 Skrevet 30. januar 2009 Om hun ikke tåler p-piller er p-sprøyte russisk rulett... Det tar mellom 3 og 24 måneder før den er ute av kroppen (ca 11 måneder er normalen), og da er det ikke noe du bare kan slutte å ta som p-piller... Kondomer, pessar, spiral, FAM (ovusoft), sterilisering, "damekondomer" osv er alle gode hormonfrie alternativer.
Pjukset Skrevet 30. januar 2009 #16 Skrevet 30. januar 2009 Om hun ikke tåler p-piller er p-sprøyte russisk rulett... Det tar mellom 3 og 24 måneder før den er ute av kroppen (ca 11 måneder er normalen), og da er det ikke noe du bare kan slutte å ta som p-piller... Kondomer, pessar, spiral, FAM (ovusoft), sterilisering, "damekondomer" osv er alle gode hormonfrie alternativer. Ja du har kanskje rett i det. Men det kommer jo helt an på hva som gjør at hun ikke tåler ppiller, noen tåler også noen merker bedre enn andre merker. P-ring kunne jo også være et veldig bra alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå