Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken mascara er deres favoritt, eller har dere tips å komme med?

Jeg har korte øyenvipper.

Mine favoritter er:

* Dior - Maximeyes

* Helena Rubenstein - Feline

Endret av Avalon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancome - hypnose er den beste!!!!!!!!! klumper ikke :)

Skrevet

Dior's Iconic gjør susen på mine vipper i allefall:)

Skrevet

High Impact og Lash Power fra Clinique er mine favoritter! Sistnevnte holder gjennom alt og fjernes enkelt med varmt vann.

Skrevet

Clinique High Impact!! Den eneste maskaraen jeg har funnet som gir bra volum uten å klumpe. Helt fantastisk!

Skrevet
Clinique High Impact!! Den eneste maskaraen jeg har funnet som gir bra volum uten å klumpe. Helt fantastisk!

High Impact er en kjempe go' mascara, men jeg syns kosten er litt stor. Får alltid mascara inne i øyekroken. Grrr.

Skrevet

Jeg synes at Max Factor masterpiece er knallbra. Gir lange tette vipper, sitter godt og drysser ikke. :)

Skrevet

Enig med deg:) Den er super bra og gir helt supert med volum, lengde og atskilte vipper uten å drysse i det hele tatt!

Skrevet

Lancôme Virtuôse og Christian Dior Diorshow ;)

Skrevet

Diorshow Iconic og Helena Rubenstein Lashqueen Feline Blacks.

Gjest Raptuza
Skrevet

Lancome L'Extreme er min yndlingsmascara!

Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker Max Factor Masterpiece best. :) Dessuten Kanebo 38° og Clinique Naturally Glossy Mascara. Jeg liker mascaraer som gir lengde og ikke klumper, og volum er ikke så veldig viktig. :)

Skrevet

Helt enig, jeg synes jeg får fantastiske vipper av den!

I mange år har jeg sverget til Lancome sine varianter, men nå er jeg helfrelst på Dior Iconic.

Skrevet

Max Factor Masterpiece MAX er favoritten, men har veldig lyst til å prøve deres nye False Lash Effect.

Skrevet (endret)

Jeg liker Max Factor Masterpiece Max best. =)

Endret av Lotte27
Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet
Max Factor Masterpiece MAX er favoritten, men har veldig lyst til å prøve deres nye False Lash Effect.

Jeg liker også denne godt, men den drysser noe forferdelig etter noen timer på meg. Egentlig veldig irriterende, for den ser bra ut på vippene.

Jeg liker ellers best Lancome Hypnose og Max Factor Masterpiece (vanlig) best.

Skrevet

^Har dy prøvd med primer under? Synes de fleste maskaraer drysser jeg, men med primer gjør de ikke det. Men bruker den som regel bar da.

Skrevet
Jeg liker også denne godt, men den drysser noe forferdelig etter noen timer på meg. Egentlig veldig irriterende, for den ser bra ut på vippene.

Jeg liker ellers best Lancome Hypnose og Max Factor Masterpiece (vanlig) best.

favoritten sålangt er Lancome hypnosè. men leter forsatt etter en som er bedre og gir meg fine fine vipper=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...