laperla Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hei, Sitter og tenker på det faktum at jeg er så forbanna lei støvletter... Vil mye heller ha på meg alle de fine pumpsa mine. :rødme: Si meg, når er det "ålreit" å ta de frem igjen med tanke på at vi straks er i februar måned?
Gjest Grafica Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Når føret tillater det? Personlig ville jeg ikke tatt på meg noen som helst form for åpne sko før asfalten er tørr. Helst ikke før de har kostet vekk all grusen, men det er kanskje bare jeg som ikke takler pumps + grus på asfalt.
lucy_in_the_sky Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har brukt pumps i hele vinter jeg, så lenge det ikke har vært snø/sludd Liker pumps mye bedre enn støvletter!
Gjest Chosa Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Synes også man kan ta de frem når det er tørt på bakken:) Får håpe det ikke blir så lenge til !
laperla Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Det er nemlig helt tørt på bakken her... Men gradestokken viser noen få blå grader. Er fristende å ta frem pumpsene igjen.
Gjest Chosa Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Så heldig du er! Her hvor jeg bor er det helt hvitt overalt:S Men hvis du synes det er greit å gå med det selv om det er litt kaldt, så er det jo bare å kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå