Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2893821.ece Hva er din verste hotellopplevelse? Selv har jeg egentlig ikke opplevd noe ille, selv om jeg har bodd på en del, skal vi si enkle steder. Det har jo mye med forventninger å gjøre også. Jeg forventer at sengetøyet er rent, og at det ikke er rotter på rommet, men om tapetet er slitt gjør ikke noe. Beliggenhet er veldig viktig. Den utsikten de viser bilde av i artikkelen der er jo slett ikke noe uvanlig eller ille for New York. Joda, vinduet er skittent. Men selve utsikten er ikke så ille, også på finere hoteller kan man fort ende opp med vindu inn mot bakgården eller inn i en vegg.
*Annie* Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har heller aldri opplevd noe virkelig ille... dvs man får jo hva man betaler for - og stort sett har jeg alltid fått det jeg har forventet. Hvis jeg skal bo litt bedre bruker jeg god tid på å lese andre reisendes meninger om hotellet før jeg booker. Jeg konsentrerer meg om å lese hva andre barnefamilier mener, da vi gjerne har helt andre behov enn feks et eldre ektepar på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå