Gå til innhold

Er det jeg som er teit

Anbefalte innlegg

Gjest Uregistrert Gjest
Skrevet

Små ting man gjør for hverandre.

Når jeg og kjæresten ble ilag så hadde hun halvlangt hår,underveis så klippet hun seg sånn passe kort etter min smak,hun ble kjempefornøyd med frisyren selv og det ble jeg og. (Ingen krav/press/mas fra meg)

For noen mnd siden fikk jeg henne til og gro hår på musa,noe jeg synes er mere sexy,når det var grodd noe hår så spurte jeg om hun hadde noe imot dette,hun bekrefter at det har hun ikke. Hun spør meg om jeg liker det og det bekrefter jeg at jeg gjør.

(Denne gangen var det "mas" fra min side)

Hun får meg til og barbere pungen og frisere rundt staven,det er noe hun liker og jeg har ingenting imot det nå.

(Noe "mas" fra henne)

Hun får meg til og bruke hårklipper når jeg "barberer" meg,da blir det igjen 3 dager`s skjegg,noe hun liker,hun sier at hun ikke liker helt glatt barbert.

Jeg har ingenting imot dette.

(Ingen mas fra henne om dette,bare spm om jeg vil levne det sånn)

Nu driver hun og skal sparer til langt hår,hun påstår det er så mye pes med voks og spray med kort hår,jeg har spurt henne ett par ganger om ikke hun kan klippe seg kort for jeg synes hun er mye finere da. (Som sagt lengere opp så likte hun kort hår tidligere)

Dette har det jo blitt en helv..... krangel om dette,er det jeg som er teit som "maser" at hun kan klippe seg.

Hun kommer sikkert til og kjenne seg igjen om hun leser dette,men nu krangler vi allerede så hva mere kan det skade.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke snakke for alle jenter, men jeg selv synes i hvert fall at håret på hodet er en mer personlig og spesiell ting enn ansiktshår og det nedentil.

Men jeg tror i hvert fall jeg kan i hvert fall snakke for alle jenter når jeg sier at håret på hodet er en viktig ting og en viktig del av oss. Jeg for min del synes det er veldig viktig å få bestemme selv hvordan jeg skal ha det i hvert fall.

Men jeg skal innrømme at jeg selv blander meg litt opp i hvordan kjæresten har håret sitt. "Du burde gjerne ha klippet deg nå" eller "skal du ikke ha noe i håret før vi går ut?". Men slår han seg helt vrang på det gir jeg meg.

Hadde han derimot bestemt seg for å spare håret sitt kjempelangt, type jentelangt, hadde jeg nok protestert, aller mest fordi det ville sett veldig rart ut på ham :eeeh:

Kan hende jeg tar feil, men de fleste jenter har nok et mer spesielt forhold til håret sitt enn gutter? (ingen regel uten unntak, så klart)

Skrevet

Ja, jeg mener at det er du som er teit! Helt utrolig hva man kan finne på å lage en krangel om. Det virker som du ønsker å manipulere frem ditt ønske og er t.o.m. villig til å gå på en heftig krangel som gjerne truer forholdet også, for å få det som du vil. Helt seriøst, hvis dette er så viktig for deg, er kanskje ikke denne jenta den rette..?

Skrevet
Ja, jeg mener at det er du som er teit! Helt utrolig hva man kan finne på å lage en krangel om. Det virker som du ønsker å manipulere frem ditt ønske og er t.o.m. villig til å gå på en heftig krangel som gjerne truer forholdet også, for å få det som du vil. Helt seriøst, hvis dette er så viktig for deg, er kanskje ikke denne jenta den rette..?

Heldigvis ikke jeg som har startet krangelen.

Jeg har bare sagt hva jeg mener og spurt om ikke hun kunne klippe seg.

Om du ser i innlegget så er maser i ""

Svaret var bare at: Håret blir! også var det no MY MY MY MY så var det igang.

Skrevet

Så herlig det må være å ha så små problemer!!!!

Skrevet
Jeg kan ikke snakke for alle jenter, men jeg selv synes i hvert fall at håret på hodet er en mer personlig og spesiell ting enn ansiktshår og det nedentil.

Men jeg tror i hvert fall jeg kan i hvert fall snakke for alle jenter når jeg sier at håret på hodet er en viktig ting og en viktig del av oss. Jeg for min del synes det er veldig viktig å få bestemme selv hvordan jeg skal ha det i hvert fall.

Men jeg skal innrømme at jeg selv blander meg litt opp i hvordan kjæresten har håret sitt. "Du burde gjerne ha klippet deg nå" eller "skal du ikke ha noe i håret før vi går ut?". Men slår han seg helt vrang på det gir jeg meg.

Hadde han derimot bestemt seg for å spare håret sitt kjempelangt, type jentelangt, hadde jeg nok protestert, aller mest fordi det ville sett veldig rart ut på ham :eeeh:

Kan hende jeg tar feil, men de fleste jenter har nok et mer spesielt forhold til håret sitt enn gutter? (ingen regel uten unntak, så klart)

Selvfølgelig skjønner jeg det.

Bare så rart at hun var helt fornøyd når hun hadde kort,nu skal det på død og liv spares.

Ja jeg vet det er lov og ombestemme seg,akkurat nu ser hun ut som bustenskjold :skratte:

Skrevet
Så herlig det må være å ha så små problemer!!!!

Ikke når det er mange nok av de :(

Skrevet
Selvfølgelig skjønner jeg det.

Bare så rart at hun var helt fornøyd når hun hadde kort,nu skal det på død og liv spares.

Ja jeg vet det er lov og ombestemme seg,akkurat nu ser hun ut som bustenskjold :skratte:

Ikke bare er det lov å ombestemme seg, det er helt normalt. Vi jenter forandrer hårfrisyrene hele tiden, og når man blir lei av en frisyre er det nok ganske kjipt å ikke få forandre den uten å bli "kjefta" på.

Forandring er deilig, spesielt når det kommer til hår og alt annet med utseendet.

Skrevet
Ikke bare er det lov å ombestemme seg, det er helt normalt. Vi jenter forandrer hårfrisyrene hele tiden, og når man blir lei av en frisyre er det nok ganske kjipt å ikke få forandre den uten å bli "kjefta" på.

Forandring er deilig, spesielt når det kommer til hår og alt annet med utseendet.

Takk for svar alle.

Da er det nok bare jeg som er teit.

Skrevet

Hun kan vel være fornøyd med både kort og langt hår. Kanskje hun bare foretrekker det sistnevnte.

Skrevet
Ikke når det er mange nok av de :(

Neida :( Sikkert slitsomt nok det også!!

Men jeg fikk lyst å farge håret i morra :ler:

Skrevet
Neida :( Sikkert slitsomt nok det også!!

Men jeg fikk lyst å farge håret i morra :ler:

Bra at noen synes det er morsomt,jeg synes ikke det......Desverre!

Alle har preferanser,hun og når det gjelder måten hun vil at jeg skal barbere meg på.

Skrevet
Bra at noen synes det er morsomt,jeg synes ikke det......Desverre!

Alle har preferanser,hun og når det gjelder måten hun vil at jeg skal barbere meg på.

Her i huset får han ha skjegg og hår som han vil, ballene får han også ha i fred, og jeg får ha musa mi som jeg vil!

Kanskje dere skal prøve det litt? Er utrolig behagelig.

Skrevet
Her i huset får han ha skjegg og hår som han vil, ballene får han også ha i fred, og jeg får ha musa mi som jeg vil!

Kanskje dere skal prøve det litt? Er utrolig behagelig.

Som sagt....alle har sin preferanser.

Jeg har ikke tenkt og sloss for mine,jeg innser lett at jeg er teit som reagerer som jeg gjør.

Skrevet
Som sagt....alle har sin preferanser.

Jeg har ikke tenkt og sloss for mine,jeg innser lett at jeg er teit som reagerer som jeg gjør.

Det går nok bra! :) Kort eller langt hår! Prøv å fokuser på hvor fin du syns hun var med det langt :)

Men om hun ikke gjør som du vil/liker så trenger du jo ikke gjøre som hun vil/liker.

Skrevet

Nu driver hun og skal sparer til langt hår,hun påstår det er så mye pes med voks og spray med kort hår,jeg har spurt henne ett par ganger om ikke hun kan klippe seg kort for jeg synes hun er mye finere da. (Som sagt lengere opp så likte hun kort hår tidligere)

Jeg skjønner henne. Jeg selv klippet meg kort for ca 2 mnd siden. syns jo det er fint, men å ordne det og voks og spray hver dag, ER SLITSOMT. så jeg sparer til langt hår igjen .

Skrevet

Skjønner ikke problemet. Hvordan skal dere klare å eldes sammen (hvis dere har planer om det) om dere ikke takler forandringer i utseendet?

Skrevet

Hun har lyst på forandring skjønner du vel.

Nå har hun hatt det kort, nå vil hun ha det lengre.

La henne få gjøre som hun vil, det er hennes hår og ikke ditt.

Skrevet

Ja, det er du som er teit! Selvsagt må hun få ha håret sitt som hun vil! Det hadde vel vært noe annet om det var hipp som happ for henne, og hun tok det ene bare fordi hun vet du hater det, men det er jo en helt annen historie.

Skrevet
Skjønner ikke problemet. Hvordan skal dere klare å eldes sammen (hvis dere har planer om det) om dere ikke takler forandringer i utseendet?

De lever bare her og nå og ingen av dem har tenkt å eldes...

Kvinner liker å endre på håret sitt, ny hårfasong, ny hårfarge, kort en tid, langt en tid og midtimellom en tid.... det fine med hår er at vi kan gjøre det siden håret vokser ut igjen og hvorfor begrense seg da til en klipp.

Selv om du, TS, liker henne best med kort hår så er det vel kanskje summen av jenta som gjør henne verdt å være sammen med? Hvis du skulle miste følelsene for henne hvis hun ordnet håret på en måte du ikke liker så betyr det jo bare at følelsene for henne ikke er så dype, det samme ville gjelde henne hvis hun mister følelsene for deg hvis du slutter å barbere pungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...