Drua Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg skal kjøpe meg ny mobiltelefon. Har ikke så mange kriterier, men noen er det jo: - Det må være Nokia - Den må ha minst 2 megapixler kamera - Den må ha en skarp og tydelig skjerm og gode taster - Den må koste under 2000 kr uten abb, skal ha uten altså. - Ellers er det jo greit at den er funksjonell og stilig såklart Så, er det kanskje noen der ute som har kjøpt seg en ny Nokia de siste månedene som er fornøyde og vil dele sine erfaringer med meg?
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har kjøpt Nokia 6600 fold, og er kjempefornøyd. Men den koster jo over 2000 da. Kjøpt på chess, får oppdelt betalinga i 149 pr mnd i et år. Inngangssumm var 899 visst jeg ikke husker helt feil. Kikka og litt på Nokia 6555. Pappan min har Nokia 5220. Han er veldig fornøyd, men tror han bruker den mest til å ringe med altså
Skvaldersjura Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Jeg liker ikke nokia! Derfor har kjøpt ny SE! Men takk for tipsene....
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er VELDIG fornøyd med min mobil! det er en nokia 7390 som jeg har hatt i 2 år, uten noe feil. stor skjerm, store og fine knapper, fine farger, tar bra bilde og gir bra lyd. også har den et utrolig fint design! har også fått mye oppmerksomhet pågrunn av den syntes den er råstilig!
Drua Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er VELDIG fornøyd med min mobil! det er en nokia 7390 som jeg har hatt i 2 år, uten noe feil. stor skjerm, store og fine knapper, fine farger, tar bra bilde og gir bra lyd. også har den et utrolig fint design! har også fått mye oppmerksomhet pågrunn av den syntes den er råstilig! Det er en kjempefin mobil, har sett etter den, men tror ikke den er i salg lenger. Har uansett bestemt meg for 3600 nå
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 okey googla den opp nå. den var lekker den også!
MissStiles Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Jeg vil også ha ny mobil, og helst nokia.
Blåbæret Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Jeg fikk nokia 6220 classic til jul og er veldig fornøyd med den. Den har et godt kamera og greie taster. Den har litt innvikla meny synes jeg, men det har nokk mest med at jeg ikke har hatt Nokia siden 3310 eksisterte. Veldig "kvinnevennlig" med lilla farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå