Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #1 Skrevet 29. juni 2003 Syns det er gøy med msn, men har dere noen andre enn windows sitt. Er det noe mere på de andre/funksjoner. Er ny på dette og trenger info.
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 Med fare for å avsløre hvor dum jeg egenltig er: Hva er MSN? Hva er det, hva brukes det til? Trenger jeg det? Har det sammenheng med chatting? :oops:
Nullet Skrevet 29. juni 2003 #4 Skrevet 29. juni 2003 Syns det er gøy med msn, men har dere noen andre enn windows sitt. Er det noe mere på de andre/funksjoner. Er ny på dette og trenger info. Ta en titt på ICQ. http://www.icq.com/features/ ICQ har hatt muligheter i åresvis, som MSN Messenger begynner å få nå!! Hvis du er tilhenger av frihet og demokrati og setter pris på ekte standarder: http://www.jabber.org/
Nullet Skrevet 29. juni 2003 #5 Skrevet 29. juni 2003 Med fare for å avsløre hvor dum jeg egenltig er: Hva er MSN? Hva er det, hva brukes det til? Trenger jeg det? Har det sammenheng med chatting? :oops: Når folk starter den nyinnkjøpte PC'n sin for første gang, pleier det å poppe opp masse vinduer, som absolutt skal ha folk til å bruke MSN nettverket. Dvs. Hotmail, Passport (eller hva nå skiten heter) MSN-Messenger. De fleste som er nye på data, går RETT I FELLA, og bruker disse tingene fra Microsoft uten å tenke på at det finnes alternativer. Det er MSN (og ikke noe mer enn det)!! Alternativer kan være som så: Hotmail; E-mailadresse på www.start.no (du kan velge domenenavn selv - mye artig). Finnes TUSENVIS av andre alternativer også, til å få seg en litt anonym e-mail MSN-Messenger; ICQ, Jabber, Yahoo, IRC, bla bla bla. MANGE alternativer her også, velg etter behov og behag. Passport; PayPal kanskje? Går for å være sikrere enn Passport!
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #6 Skrevet 29. juni 2003 MSN-Messenger; ICQ, Jabber, Yahoo, IRC, bla bla bla. MANGE alternativer her også, velg etter behov og behag. ! Tusen takk. Men: Hva er MSN-messenger, ICQ, IRC, etc? :oops: og hva kan disse brukes til? :oops:
Nullet Skrevet 29. juni 2003 #7 Skrevet 29. juni 2003 Tusen takk. Men: Hva er MSN-messenger, ICQ, IRC, etc? :oops: og hva kan disse brukes til? :oops: Dette er programmer som lar deg "chatte" med venner, ved hjelp av tastatur, telefoni eller optisk (web-camera), eller allt på en gang. Du kan også sende og motta filer.
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2003 #8 Skrevet 29. juni 2003 På annen måte enn eks KG chatten? (uff, jeg er virkelig dum&uvitende) :oops:
Nullet Skrevet 29. juni 2003 #9 Skrevet 29. juni 2003 Nei, du er sikkert ikke dum, bare uvitende!! Kan jo si at KG-chatten, kan ligne litt på mange av disse programmene, ja. Fungerer jo på samme måten egentlig.
Marianne Skrevet 29. juni 2003 #11 Skrevet 29. juni 2003 Den største forskjellen er at det er ett program du har på pcen. Dersom du er online så får du beksjed når de du har på kontaktlisten din kommer online og du kan snakke med en eller invitere mange i samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå