murmeldyret Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Er det noen som har prøvd eller har kjennskap til Rosenmetoden? Jeg skal til ei som praktiserer dette på mandag. Det er ikke så mye jeg vet om dette, men det høres jo fornuftig ut at spenninger i musklene kan komme av minner/opplevelser både på godt og vondt. Det blir ihvertfall spennende å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 29. juni 2003 #2 Del Skrevet 29. juni 2003 Har gått i rosenterapi 2-3 mnd nå. Vært dær ca 6 ganger. Anbefaler det på det sterkeste. Har du vært og sett på www.rosenmetoden.no? Der står det meste om metoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei Nicki! Jeg tror jeg har lest det meste jeg har kommet over på internett om rosenmetoden. Nå er jeg mest nyskjerrig på hvordan det konkret oppleves, hva som skjer/kan skje. Har du fått noen sterke reaksjoner etterpå eller under behandling? Vel, i morgen får jeg se hva som skjer med meg. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå