Gå til innhold

curry and ketchup restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett meg ut restauranten Curry and Ketchup i Oslo. Litt merkelig navn, men det skal visst være en indisk restaurant..Gjør meg litt nysgjerrig og har lyst til å prøve denne imorgen. Men lurer på om noen sitter med erfaring etter besøk herfra og vil dele litt?

Skrevet

de sier den er bra, men jeg kommer ikke til å dra dit igjen.

Gjest Gjest_LilleBille_*
Skrevet

God og rimelig mat. "Sjarmerende" (ikke pent!) interiør. Ofte fullt.

Skrevet

Jeg har spist der et par ganger for mange år siden. God mat! Morsom innredning.

Men ble den ikke stengt av mattilsynet eller noe slikt?

Vel, i så fall er vel alt ordnet opp i nå siden de fortsatt eksisterer.

Skrevet

jeg spiste der i november, og ble matforgiftet.

Skrevet

Jeg liker den kjempegodt :)

Bodde ikke så langt unna i fjor og var der flere ganger sammen med venner. Har ikke opplevd at maten har vært dårlig!

Men det kan være fullt der på kvelder og i helgene.

Vær obs på at de ikke tar kort... det er imidlertid en minibank rett rundt hjørnet ;)

Skrevet

Jeg likte ikke maten noe særlig... Er vant til å spise på bislett curry house. Og curry and ketchup var en nedtur. :sjenert:

Skrevet

Stamsted for rask og billig middag. Jeg vil ikke kalle det restaurant, er litt for enkel for det. Men maten er god sett i forhold til prisen. God på krydder, men dårlig på fantasi. Jeg vil ikke kalle den en skikkelig indisk restaurant. Du får kun en tallerken med kjøtt i saus. Men de har et av de beste hvitløksnanene jeg har smakt i Norge. Og man kan risikere at den er full.

Skrevet

Stamsted for rask og billig middag. Jeg vil ikke kalle det restaurant, er litt for enkel for det. Men maten er god sett i forhold til prisen. God på krydder, men dårlig på fantasi. Jeg vil ikke kalle den en skikkelig indisk restaurant. Du får kun en tallerken med kjøtt i saus. Men de har et av de beste hvitløksnanene jeg har smakt i Norge. Og man kan risikere at den er full.

Skrevet

Min erfaring er at den er billig og at maten kommer fort, at risen smaker risengrynsgrøt, nanbrødet smaker mer bolle enn nanbrød, og at vegetarcurryen er nydelig. :)

Skrevet

Helt grei restaurant, som andre har sagt billig og rask servering. Får studenttid-følelse av Curry & Ketchup, har alltid blitt mett og aldri blitt dårlig av maten. Ville uansett tatt en tur, og opplevd stedet selv :).

Skrevet

Kjaeresten min har vaert der og han sa maten var kjip og smakloes.. Men har ikke vaert der selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...