Gå til innhold

Ønsker far

frkbling

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt en ordentlig far! Min biologiske døde da jeg var noen mnd gammel, så jeg fikk aldri møtt han. SKulle ønske jeg ihvertfall møtte han.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min far døde da jeg var syv, fikk vite at han var min far samme dag vi skulle i begravelsen. Selv om det ikke er det samme så har jeg fått en fantastisk stefar som dukket opp i livet mitt da jeg var 14, han gjør så godt han kan med å være en farsfigur for meg i tillegg til sine egne barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far døde da jeg var syv, fikk vite at han var min far samme dag vi skulle i begravelsen. Selv om det ikke er det samme så har jeg fått en fantastisk stefar som dukket opp i livet mitt da jeg var 14, han gjør så godt han kan med å være en farsfigur for meg i tillegg til sine egne barn :)

Du har vært en heldig en:) Jeg derimot, fikk en stefar jeg trodde jeg var faren min til jeg var 10 år gammel, men han var ikke særlig snill. Han er en av grunnene til at livet mitt er litt ødelagt pr idag. Derfor skulle jeg gjerne ha møtt og hatt min egen, for jeg vet han hadde vært ordentlig glad i meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært en heldig en:) Jeg derimot, fikk en stefar jeg trodde jeg var faren min til jeg var 10 år gammel, men han var ikke særlig snill. Han er en av grunnene til at livet mitt er litt ødelagt pr idag. Derfor skulle jeg gjerne ha møtt og hatt min egen, for jeg vet han hadde vært ordentlig glad i meg:(

Veldig lett å glorifisere en person du aldri har møtt, og derfor er det kanskje vanskelig for andre å ta plassen til den personen.

Hvorfor er ikke stefaren din snill, og hvordan har han ødelagt livet ditt? Enkelte steforeldre burde ikke gått inn i forhold der det er barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

kondolerer til dere som har mistet fedrene deres.

Jeg har en far som har vært ikke-eksisterende i mitt liv etter skillsmissen, og det er ganske vondt. han ringer av og til, men har ikke fungert som en far. han mener det sikkert godt, men jeg må innrømme at jeg er bitter.

håper det går bra med dere, og at dere finner mennesker på deres vei som kan være god støtte for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Mistet selv min far når jeg var 3 år.. Jeg husker ingenting, har ingen minner.

Jeg har mange ganger lurt på hvordan livet mitt hadde vært idag om han hadde levd.

Hadde jeg bare kunne fått beholde noen minner før han dro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...