mee mee Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Har vært med på last.fm en stund nå, og har mye musikk lagret på min side. Men det registererer ikke at jeg spiller, fordi det står 0 plays på alt. Ble litt rotete her, men er det noen som vet om jeg trykker noe feil?
Irmiel Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Har du lastet ned programvaren til pcn din?
Gjest Miam Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Du må laste ned scrobble.. altså, programmet til last.fm! Også må du velge hvilken spiller du bruker, fks, winamp, spotify, windows media player. Også får du lage deg brukernavn og passord, som du så må skrive inn på den spilleren du bruker! Litt dumt forklart dette, men det er ikke så vanskelig som det kanskje høres ut Også må du selvfølgelig bruke samme spilleren til å spille musikk med vist du vil få sangene inn på last.fm
mee mee Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 Du må laste ned scrobble.. altså, programmet til last.fm! Også må du velge hvilken spiller du bruker, fks, winamp, spotify, windows media player. Også får du lage deg brukernavn og passord, som du så må skrive inn på den spilleren du bruker! Litt dumt forklart dette, men det er ikke så vanskelig som det kanskje høres ut Også må du selvfølgelig bruke samme spilleren til å spille musikk med vist du vil få sangene inn på last.fm aaa, skjønte det nå ja. Hadde lastet ned programmet til last.fm, men fant nå en knapp som het get pluged in eller noe, så nå skal det fungere!
mee mee Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 Men skjønner ingenting, programmet er innstalert og fungerer, fordi når jeg spiller musikk på winamp, popper last.fm opp med hvilken sang dette er osv...
Gjest Miam Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Er det ingen låter som virker å scrobble? For av og til er det noen låter som ikke inneholder "artist info, og song info" på winamp. Da høgreklikker du på sangen i winamp, og trykker på "view file info", om der ikke står informasjonen, bare skriver du den inn. Det har hjulpet meg før i allefall Du får prøve deg frem, jeg skjønner ikke hva som kan være problemet, vist ikke dette funker
mee mee Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2009 Jo de fungerer alle sammen, bare at det ikke vises at jeg spiller dem.. Merkelig! For hver gang jeg spiller på eks winamp kommer jo scrobblern opp og viser hvilken sang det er. Skjønner ikke dette!
Gjest Miam Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Hmm! Det var veldig rart.. Jeg har ikke noen andre ideer desverre.. Kanskje du finnet et klokt svar på last.fm sine sider? Jeg styra litt jeg også første gangen jeg lasta ned programmet, før jeg fikk det til. Prøvd å laste ned programmet på nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå