Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vi prøve en ny en :)

hva drømte du i natt?

jeg drømte at piratene med paintballgevær kom for å ta meg. engentlig var det to kompiser av meg på en liten legobåt. de hoppet rundt om kring på taket mitt (som plutselig bare var ett par plankebiter)

det hele endte med at jeg fløy til kina!

jada :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir nok en artig tråd! Henger meg på denne :)

Skrevet

ja verdt ett forsøk ;)

kan no fortsette jeg :) i natt drømte jeg noe om noen racerbiler. var sånn petter solberg-bil, bare at jeg kjørte på en go-kartbane... på sidelinjen var det flaggdommere som var kledd ut som sykesøstre, og hele poenget var at vi sku kjøre baklengs..

vet ikke heelt hvor fantasien eller logikken kommer ifra, men morsomt er det når jeg våkner ;) haha

Skrevet

Jeg drømte om Kristian Kjelling.. at han ga meg en klem, og at han måtte bøye seg laaangt ned.. hehe

Skrevet

Jeg var på reunion med ungdomsskolen, som ble direktesendt på NRK fra oslo spektrum. Her traff jeg en søt gutt som jeg skulle kysse i nakken men bommet og traff ryggen.

Jenta i klassen som jeg hatet fikk stipend av skolen fordi hun var så skoleflink og ekkel.

Etter festen var det gospelkorøvelse som "nachspiel", og når alle hadde gått ble jeg lindsay lohan. Jeg ryddet hele lokalet sånn at noen skulle spandere buss på meg hjem.

Skrevet

Jeg drømte at det var en vaskegutt-lærling på jobben som hjalp meg med å vekke de gamle.. Han satte seg ned og sang for dem til de våknet. Helt syk drøm...

Skrevet

Jeg drømte at det kom en stor ugle inn på rommet mitt. Den fløy rundt og rundt, mens den ulte.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg drømte at jeg var gravid i natt, hadde kommet meg på sykehuset, fikk ei veldig smal seng, og så viste jeg ikke hvem som var far til barnet, det stod mellom to som jobbet der.

Så husker jeg ikke mer.

• 3 uker senere...
Skrevet

Noe rart jeg ikke husker.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

at jeg plutselig hadde en kort flott frisyre, at jeg var så overrasket for det skjedde ved en ulykke. Men jeg likte resultatet og samme gjorde venner og kjente.

Har hatt veeeldig langt hår i hele mitt voksene liv.

http://www.hairfinder.com/celebrityhairsty...ny-mccarthy.jpg

Endret av Wonders
  • 4 uker senere...
Skrevet

mareritt, kjørte bil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...