iss Skrevet 12. oktober 2009 #1961 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk for shopping! Var veldig deilig med litt shoppingtid!
Lucky? Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1962 Skrevet 12. oktober 2009 Tusen takk for shopping! Var veldig deilig med litt shoppingtid! Takk selv Veldig koselig å skravle med deg litt igjen Fant forresten en fin butikk med div accesioares på veien til bilen, så ble en ny klokke på meg også
Lucky? Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1964 Skrevet 12. oktober 2009 Hvilken? Lå ved siden av Glitter...visste ikke at det var en sånn butikk der jeg da, men var masse klokker, skjerf og smykker og sånt
honning Skrevet 12. oktober 2009 #1965 Skrevet 12. oktober 2009 Hei Lucky? Så morro med shopping! Veldig koselig 10 måneder igjen til bryllup nå ja. Tida går veldig fort. Hvordan ligger dere an i forberedelsene? Skal dere på bryllupsreise? Håper du får ei topp uke!
Lucky? Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #1966 Skrevet 13. oktober 2009 Hei Lucky? Så morro med shopping! Veldig koselig 10 måneder igjen til bryllup nå ja. Tida går veldig fort. Hvordan ligger dere an i forberedelsene? Skal dere på bryllupsreise? Håper du får ei topp uke! Alltid deilig med litt shopping ja Tiden går veldig fort, men ikke blitt helt bridezilla ennå faktisk Men kjenner nykkene kommer tettere og tettere Har bestilt kirke, mat, lokale og frisør Har også bestilt noe på nettet som jeg venter på skal komme...og neste helg skal jeg og to venninner se på kjole :rødme: Så er i gang i allefall! Da er tirsdagen over også, og bare 3 dager igjen til helg Hentet ene tanteungen i barnehagen i dag, så har kost meg med henne en stund før svigerinne kom å hentet henne Hun er bare vakker :rødme: *ønsker meg en sånn jeg også* Nå kommer snart sambo og middagen er snart ferdig I dag blir det poteter, kjøttboller, grønnsaker og brun saus Da blir i allefall sambo fornøyd, han vil helst bare ha potetmiddager Ellers begynte jeg å strikke et par babyvotter i går (oppskrift fra boka til Gossip girl) Ble ferdig med en i går, veldig enkle å strikke og søt ble den også Har en kollega som skal ha baby i januar, så tenkte gi dem til henne
dreia Skrevet 13. oktober 2009 #1967 Skrevet 13. oktober 2009 Meir shopping? Grattis med så mykje nytt! Den oppskrifta på babyvottar skal eg også notera meg. Legg du ut bilde når begge er ferdige?
Lucky? Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #1968 Skrevet 13. oktober 2009 Meir shopping? Grattis med så mykje nytt! Den oppskrifta på babyvottar skal eg også notera meg. Legg du ut bilde når begge er ferdige? Ja blir stadig litt shopping Trenger alltid noe nytt vet du Har jo en jobb hvor det blir mye slitasje på klærne, så trenger å skifte ut litt i ny og ne Skal legge ut bilde i bloggen når jeg er ferdig med de jeg
Lucky? Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1969 Skrevet 14. oktober 2009 Uff..har en skikkelig drittdag i dag De fleste dagene er fine, men akkurat i dag kunne jeg tenkt meg å gravd et stort hull og bare lagt meg der... null energi og irritert på det meste Prøve meg på en positiv liste, kanskje det hjelper Happy feet er gravid Deilig høstvær med nytt deilig skjeft 2 dager igjen til helg 8 dager til gyn besøk Forelsket i sambo :rødme:
iss Skrevet 14. oktober 2009 #1970 Skrevet 14. oktober 2009 Skulle vært der og gitt deg en klem idag jeg, men får ta det igjen neste gang
pusilus Skrevet 14. oktober 2009 #1971 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Kjedelig med slike dager Endret 14. oktober 2009 av pusilus
Miss I.W. Skrevet 14. oktober 2009 #1972 Skrevet 14. oktober 2009 Håper du føler deg bedre utover kvelden!
Lucky? Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1973 Skrevet 14. oktober 2009 Skulle vært der og gitt deg en klem idag jeg, men får ta det igjen neste gang Kg klemmer varmer de også Kjedelig med slike dager Ja ikke noe moro Liker ikke å ha det sånn, men noen dager må man vel bare regne med at er sånn... Håper du føler deg bedre utover kvelden! Takk Ikke så mye forandring her...bare en migrene som sniker seg inn nå i kveld...hjelper ikke akkurat på det nei...
loffen Skrevet 14. oktober 2009 #1974 Skrevet 14. oktober 2009 Uff da. Det er fælt med sånne dager! :hug:
kort innpå Skrevet 14. oktober 2009 #1977 Skrevet 14. oktober 2009 Må vel ta meg en tur til sverige snart jeg vel. Mulig det blir en tur til uka, på dag tid, Bamse lurte på om jeg kunne være med og kjøpe matrialer på saga i skauen. Men det haster vel ikke.........
Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1978 Skrevet 15. oktober 2009 Uff da. Det er fælt med sånne dager! :hug: Ja noen dager er virkelig teite Håper morgendagen blir bedre!!! Klem Ja får håpe denne dagen blir bedre Håper du får en bedre dag i morgen! Ja håper denne dagen blir bedre altså Må vel ta meg en tur til sverige snart jeg vel. Mulig det blir en tur til uka, på dag tid, Bamse lurte på om jeg kunne være med og kjøpe matrialer på saga i skauen. Men det haster vel ikke......... Haster?? Nei ikke noe særlig.... Synes du skal hjelpe Bamse i dag jeg Ikke noe særlig spent skjønner du
kort innpå Skrevet 15. oktober 2009 #1979 Skrevet 15. oktober 2009 Du får ta med Iss og Sjønningen på tur på lørdag da. Tror det er noen som blir veldig glad for besøk også.
Happy Feet Skrevet 15. oktober 2009 #1980 Skrevet 15. oktober 2009 Happy feet er gravid Deilig høstvær med nytt deilig skjeft 2 dager igjen til helg 8 dager til gyn besøk Forelsket i sambo :rødme: Så fin liste! og så koselig at jeg får være med på lista di. :rødme: Håper dagen i dag blir bedre, vennen. Gode klemmer til deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå