Lucky? Skrevet 19. september 2009 Forfatter #1861 Del Skrevet 19. september 2009 Heeeelg! Det er godt når vekene går raskt mellom ei helg og neste. *lever for helgene* Håpar tømmermennene har pakka og dratt nå. Kos deg på middag. Deilig med helg ja Skulle bare vart litt lenger Formen er bedre nå, litt uggen i magen etter bare... Hatt en deilig kveld med middag og full pakke hos mamma og pappa. Kan ikke huske sist jeg var sammen med dem en lørdagskveld, så litt koselig også da De satte i allefall veldig pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 20. september 2009 #1862 Del Skrevet 20. september 2009 Iss var på sykehuset i natt. :tristbla: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. september 2009 Forfatter #1863 Del Skrevet 20. september 2009 Iss var på sykehuset i natt. :tristbla: Ja uff stakkars iss vennen Tenker på dere En effektiv søndagsmorgen her i huset Mamma og pappa skulle ut her for å levere en tilhenger de hadde lånt av oss og da ble det action med en gang Huset er rent og ryddig, alle stuevinduene er vasket både på innsiden og utsiden og vintergardinene i stuen er hengt opp Deilig! Så nå kan jeg slappe av resten av dagen med god samvittighet Sambo kommer hjem i kveld, gleder meg til å se han nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. september 2009 Forfatter #1864 Del Skrevet 20. september 2009 Deilig og avslappende søndag Bare puslet rundt her hjemme og kost meg etter mamma og pappa dro. Tatt et deilig boblebad og pleiet kroppen Nå er det fotballkamp og sambo er på vei hjemover nå :rødme: Dag 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. september 2009 #1865 Del Skrevet 20. september 2009 Tror jeg trenger å låne foreldrene dine litt Er utrolig slapp i dag, og har kun gjort det aller mest nødvendige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. september 2009 #1866 Del Skrevet 20. september 2009 Eg skal prøva å senda mi når eg er ferdig med henne om nokre dagar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 21. september 2009 #1867 Del Skrevet 21. september 2009 Ha en super mandag! Deilig å starte den med rent hus Flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. september 2009 Forfatter #1868 Del Skrevet 21. september 2009 Tror jeg trenger å låne foreldrene dine litt Er utrolig slapp i dag, og har kun gjort det aller mest nødvendige Ja skal sende dem til deg jeg De har alltid masse engergi... *urettferdig* Deilig med late søndager også da Eg skal prøva å senda mi når eg er ferdig med henne om nokre dagar. Ja det hadde vært supert Ha en super mandag! Deilig å starte den med rent hus Flink!! Takk for det Deilig å starte uken med rent hus ja! Bare synd det blir så fort rotete her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. september 2009 Forfatter #1869 Del Skrevet 21. september 2009 Snakk om å være trøtt i dag da.... har sovet en drøy time, men kroppen er fortsatt like trøtt.... Sambo kom hjem igjen i går kveld, godt å se han igjen Deilig med noen dager fra hverandre også da, så er det alltid godt å se hverandre igjen Har blåst opp skikkelig nå i kveldingen, så tenkte jeg skulle gå meg en tur ned for å se hvordan det ligger ann med båten vår Håper jeg blir motivert til å gå meg en lang tur når jeg kommer tilbake...selvom jeg har mine tvil akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. september 2009 Forfatter #1870 Del Skrevet 21. september 2009 Ble sjekk av båt og den trengte visst en fender til Så var det en tur til iss med en blomst, mest fordi hun mistet bestefaren sin i går og litt fordi hun har bursdag i dag da Ble skravling og en lang tur med henne i stedet Deilig Så var det innom en annen venninne på veien hjem for litt skravling og nå sitter jeg her klar for å legge meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. september 2009 #1871 Del Skrevet 21. september 2009 Tusen takk for blomst og koselig gåtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 21. september 2009 #1872 Del Skrevet 21. september 2009 Deilig å starte uken med rent hus ja! Bare synd det blir så fort rotete her Kan jeg trøste deg med at slik blir det også her...??? *lurer på hvor ryddefeen er når man trenger han* :natta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. september 2009 #1873 Del Skrevet 21. september 2009 Det er deilig å gå tur i hørstblåsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. september 2009 Forfatter #1874 Del Skrevet 22. september 2009 Tusen takk for blomst og koselig gåtur Kan jeg trøste deg med at slik blir det også her...??? *lurer på hvor ryddefeen er når man trenger han* :natta: Godt å høre Ryddefeen har i allefall glemt meg Det er deilig å gå tur i hørstblåsten! Kjempedeilig Sovet sååå godt i natt og var deilig å våkne helt uthvilt for en gangs skyld Pusen skal til dyrlegen i dag, så skal levere ho på vei til jobben å hente henne når jeg er ferdig på jobb Har fått litt tannstein som bør skrapes bort stakkar.... Så i kveld har jeg en katt med blendahvitt smil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 22. september 2009 #1875 Del Skrevet 22. september 2009 Ha en god tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. september 2009 Forfatter #1876 Del Skrevet 22. september 2009 Ha en god tirsdag Tirsdagen har vært fin sålangt i allefall Stakkars lille pusen min er fortsatt dopet Ligger som et slakt med tunga ut av munnen.... men har i allefall fått hvite, plakkfrie tenner da Vært en rolig kveld her i heimen i dag, bare innom byen en tur etter jobb for å kjøpe bursdagsgave til tanteunge som blir 4 år i helgen Så mye fine barneklær overalt altså :rødme: Vil ha baby NÅ jeg.... 3 dager igjen til helg og Grey's snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. september 2009 #1877 Del Skrevet 22. september 2009 Her er det stort sett rotefeen som beærar oss med sitt besøk - og det mykje oftare enn h*n er velkommen. God bedring til pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. september 2009 #1878 Del Skrevet 22. september 2009 *lurer på hvor ryddefeen er når man trenger han* Ikke her i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. september 2009 #1879 Del Skrevet 23. september 2009 Håper pusen har kommet til seg selv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. september 2009 Forfatter #1880 Del Skrevet 23. september 2009 Her er det stort sett rotefeen som beærar oss med sitt besøk - og det mykje oftare enn h*n er velkommen. God bedring til pusen. Samme her ja...uff....ryddefeen er sikkert mye hyggeligere Går bedre med pusen nå Ikke her i alle fall Håper pusen har kommet til seg selv igjen. Joda det ser ut som om hun er tilbake til seg selv igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå