Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
God tur på IKEA!

Takk :) Ble en fin tur ;)

Innom med en :klemmer:

3 dager igjen til helg ;)

Takk for klemmer :) Går fort mot helg nå ja ;)

:klemmer:

Så spennende å velge ut brudekjole etterhvert da. Det er veldig moro å prøve! :jepp:

Ja blir spennende! Er jo sååå mye fint å velge mellom da, så det kommer nok ikke til å bli så lett... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe:

Koselig å se deg strix :klemmer:

Både stroppe- og halterneckkjolar er flotte! :jepp: Men generelt er vel dei fleste brudekjolar fine? :fnise:

Håpar du har hatt ein fin tur på IKEA! :nigo:

Ja de fleste kjolene er jo fine, men det finnes jo de jeg ikke liker også da :fnise: Blir spennende å se om jeg finner drømmekjolen ;)

Turen til ikea ble bra den :)

Kom hjem seint etter ikea i går, så da bar det rett i seng :) Begynner seint på jobb i dag da, så det er deilig!

Ble ikke store shoppingen på meg egentlig, litt lys og sånt og to cd/dvd hyller :) Sofabordet og tvbordet vårt er i valnøtt, og nå har ikea fått cd/dvd hyller i valnøtt, så håper det blir veldig fint når jeg får skrudd de opp ;)

Skrevet

Ikea er moro! Jeg eeelsker turer på Ikea og særlig å gå og surre nede i krimskrams-avdelingen. Dessverre hater min kjære å surre der nede og blir bare mer og mer utålmodig for hvert skritt han tar. Det er vel ganske typisk mannfolk, har jeg skjønt! :fnise: Moro med nye lys og litt sånne småting! :tommelsmil:

Skrevet
Ikea er moro! Jeg eeelsker turer på Ikea og særlig å gå og surre nede i krimskrams-avdelingen. Dessverre hater min kjære å surre der nede og blir bare mer og mer utålmodig for hvert skritt han tar. Det er vel ganske typisk mannfolk, har jeg skjønt! :fnise: Moro med nye lys og litt sånne småting! :tommelsmil:

Ja utrolig hvor lang tid man kan bruke på å tråle rundt i krimskramsen ja :fnise: Tror jeg har fått med meg sambo en gang jeg, og da var det bare off og usj og bli ferdig snart :fnise:

Da er det bare to dager igjen til det er helg :) Deilig!

Nå er det snart middag og så er blir det vel å skru opp de hyllene jeg kjøpte i går :hoppe:

Skrevet

Sambo jobber seint i dag, så da ble det hylleskruing først :) Ble kjempefint :hoppe:

Nå er det snart hotel c :) Må se å få meg et lite strikkeprosjekt snart.... hva skal jeg strikke nå da :sjenert:

Skrevet

:hoppe: for ferdigmonterte hyller. Det er så godt å få opp slikt.

Strikkeprosjekt? Eg har altfor mykje eg har lyst å strikka. Har veldig lyst å strikka både babyklær, babytepper (til både våre forhåpentlig kommande barn og gaver til andre som faktisk får babyar :gjeiper:) og forskjellige julegaver til venner og familie. Men det blir vel til at eg held meg til babyutstyret, reknar eg med. Det er mest motiverande. :fnise:

Skrevet
:hoppe: for ferdigmonterte hyller. Det er så godt å få opp slikt.

Strikkeprosjekt? Eg har altfor mykje eg har lyst å strikka. Har veldig lyst å strikka både babyklær, babytepper (til både våre forhåpentlig kommande barn og gaver til andre som faktisk får babyar :gjeiper:) og forskjellige julegaver til venner og familie. Men det blir vel til at eg held meg til babyutstyret, reknar eg med. Det er mest motiverande. :fnise:

Veldig deilig å få på plass ting ja :) Og bra når det blir fint ;)

Veldig koselig å strikke babyklær ja, så blir vel noe slikt jeg ender på tenker jeg... Skulle ta en liten opprydning i strikkekurven og da fant jeg en sokk jeg ikke var ferdig med, så første prosjekt blir vel å bli ferdig med den da :fnise:

:bolledeig: Fredag og snart helg!! :bolledeig:

Denne uken har gått kjempefort synes jeg, deilig! Bare noen timer på jobb nå og så er det friiii :)

I morgen skal vi til oslo å se mamma mia showet, gleder meg :) Skal sove over på hotel til søndag :)

Skrevet

Så moro med Olso-tur! :danser:

Kos deg masse!!

:klem:

Skrevet
:strix: helg :strix:

:strix: Deilig!! :strix:

Så moro med Olso-tur! :danser:

Kos deg masse!!

:klem:

Ja blir nok bra det :) Har faktisk ikke vært der siden jeg møtte deg og de andre skravlehønene i januar jeg... :)

DA var det helg :) Deilig!

Lasagne og film i kveld :rødme:

Skrevet

Kos deg masse i Oslo med hotellovernatting og Mamma Mia show! :nigo:

Ha ei flott helg! :klemmer:

Skrevet
Kos deg i London :)

London?? Hadde det bare vært så vel så :fnise:

Kos deg masse i Oslo med hotellovernatting og Mamma Mia show! :nigo:

Ha ei flott helg! :klemmer:

Takk for det :)

Ha en super helg du også :klemmer:

Stille og rolig kveld i går og jeg sovnet på sofaen :sjenert:

Trøtt og vondt i hodet så spørs nok om det ikke er tanta som kommer snart... er på dag 29 i dag, så hadde jo vært flott om syklusen kunne blitt så kort :) Har jo ikke hatt en "egen" syklus siden i våres, så ikke vet jeg hva jeg kan forvente....

Nå er det frokost og pakking av litt klær, så kjører vi :) Gleder meg :bolledeig:

Skrevet

Så gøy med Mamma Mia! :hoppe: Den har jeg også lyst til å se! God tur til Tigerstaden - kos dere masse. :klemmer:

Skrevet
Så gøy med Mamma Mia! :hoppe: Den har jeg også lyst til å se! God tur til Tigerstaden - kos dere masse. :klemmer:

Ja det var kjempebra, absolutt verdt et besøk ;)

Da var jeg hjemme igjen :) Hatt en kjempekoselig helg i oslo og vi har kost oss masse :) Begynte kvelden i går med en seks retters middag på ekebergresturangen, så mamma mia show og så ut på byen :) Helt knall ;)

I dag var vi innom båtmessen i asker før vi kjørte hjem igjen. Masse fine og store båter ja, men får vel være fornøyd med den vi har tenker jeg ;)

Tenkte få med meg den nye serien "blanke ark" som begynner på tv norge i kveld, spennende å se hvordan de løser de barna :)

Skrevet
Kos deg i London :)

Ja, jeg trodde det nås iss skrev dette.. :fnise:

Men det høres ut som om det ikke var så aller verst i Oslo heller da. :ler:

Skrevet (endret)

Det høyrtest ut som ei flott helg. :nigo: Så bra at du har kosa deg.

*krysse fingrar for ein skikkelig syklus denne gongen*

Blanke ark her i heimen også nå. Interessant å sjå korleis læringa til desse elevane kan leggjast opp. :popcorn:

Endret av dreia
Skrevet

For en herlig kort weekend i Tigerstaden :strix:

Hadde lyst å se Blanke Ark jeg også, men så lenge vi ikke er hjemme får husets herre bestemme ;)

Skrevet
Ja, jeg trodde det nås iss skrev dette.. :fnise:

Men det høres ut som om det ikke var så aller verst i Oslo heller da. :ler:

:fnise: tror iss har london på hjernen ;)

Hadde det slett ikke verst i oslo heller nei ;)

Det høyrtest ut som ei flott helg. :nigo: Så bra at du har kosa deg.

*krysse fingrar for ein skikkelig syklus denne gongen*

Blanke ark her i heimen også nå. Interessant å sjå korleis læringa til desse elevane kan leggjast opp. :popcorn:

Veldig deilig å komme seg bort en liten tur og bare kose seg ja :)

Får håpe det blir en skikkelig syklus....dag 31 i dag og ingen tante enda, så vi får krysse fingerne for at ho kommer om ikke så lenge ;)

Blir spennende å se hvordan det går i Blanke Ark, virker jo positivt så langt i allefall :)

For en herlig kort weekend i Tigerstaden :strix:

Hadde lyst å se Blanke Ark jeg også, men så lenge vi ikke er hjemme får husets herre bestemme ;)

Veldig deilig med en tur til tigerstaden ja :) Altfor dårlig til å reise inn dit altså, men skal prøve å bli flinkere til det.... Er jo så mye show og slikt der inne som hadde vært moro å få med seg :) Tar jo bare en knapp time å kjøre liksom ;)

Gleder meg til å se om læringsstrategienen i Blanke Ark fungere :)

Mandag og en ny uke igjen :) "Bare" 5 arbeidsdager igjen til det er helg :fnise:

Skrevet
Mandag og en ny uke igjen :) "Bare" 5 arbeidsdager igjen til det er helg :fnise:

:ler: skal se de 5 dagene går kjempefort ;) Ha en fin mandag :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...