Lucky? Skrevet 2. september 2009 Forfatter #1761 Skrevet 2. september 2009 God tur på IKEA! Takk Ble en fin tur Innom med en 3 dager igjen til helg Takk for klemmer Går fort mot helg nå ja Så spennende å velge ut brudekjole etterhvert da. Det er veldig moro å prøve! Ja blir spennende! Er jo sååå mye fint å velge mellom da, så det kommer nok ikke til å bli så lett...
Lucky? Skrevet 2. september 2009 Forfatter #1762 Skrevet 2. september 2009 Koselig å se deg strix Både stroppe- og halterneckkjolar er flotte! Men generelt er vel dei fleste brudekjolar fine? Håpar du har hatt ein fin tur på IKEA! Ja de fleste kjolene er jo fine, men det finnes jo de jeg ikke liker også da Blir spennende å se om jeg finner drømmekjolen Turen til ikea ble bra den Kom hjem seint etter ikea i går, så da bar det rett i seng Begynner seint på jobb i dag da, så det er deilig! Ble ikke store shoppingen på meg egentlig, litt lys og sånt og to cd/dvd hyller Sofabordet og tvbordet vårt er i valnøtt, og nå har ikea fått cd/dvd hyller i valnøtt, så håper det blir veldig fint når jeg får skrudd de opp
Happy Feet Skrevet 2. september 2009 #1763 Skrevet 2. september 2009 Ikea er moro! Jeg eeelsker turer på Ikea og særlig å gå og surre nede i krimskrams-avdelingen. Dessverre hater min kjære å surre der nede og blir bare mer og mer utålmodig for hvert skritt han tar. Det er vel ganske typisk mannfolk, har jeg skjønt! Moro med nye lys og litt sånne småting!
Lucky? Skrevet 2. september 2009 Forfatter #1764 Skrevet 2. september 2009 Ikea er moro! Jeg eeelsker turer på Ikea og særlig å gå og surre nede i krimskrams-avdelingen. Dessverre hater min kjære å surre der nede og blir bare mer og mer utålmodig for hvert skritt han tar. Det er vel ganske typisk mannfolk, har jeg skjønt! Moro med nye lys og litt sånne småting! Ja utrolig hvor lang tid man kan bruke på å tråle rundt i krimskramsen ja Tror jeg har fått med meg sambo en gang jeg, og da var det bare off og usj og bli ferdig snart Da er det bare to dager igjen til det er helg Deilig! Nå er det snart middag og så er blir det vel å skru opp de hyllene jeg kjøpte i går
Lucky? Skrevet 2. september 2009 Forfatter #1765 Skrevet 2. september 2009 Sambo jobber seint i dag, så da ble det hylleskruing først Ble kjempefint Nå er det snart hotel c Må se å få meg et lite strikkeprosjekt snart.... hva skal jeg strikke nå da
dreia Skrevet 2. september 2009 #1766 Skrevet 2. september 2009 for ferdigmonterte hyller. Det er så godt å få opp slikt. Strikkeprosjekt? Eg har altfor mykje eg har lyst å strikka. Har veldig lyst å strikka både babyklær, babytepper (til både våre forhåpentlig kommande barn og gaver til andre som faktisk får babyar :gjeiper:) og forskjellige julegaver til venner og familie. Men det blir vel til at eg held meg til babyutstyret, reknar eg med. Det er mest motiverande.
Lucky? Skrevet 4. september 2009 Forfatter #1767 Skrevet 4. september 2009 for ferdigmonterte hyller. Det er så godt å få opp slikt. Strikkeprosjekt? Eg har altfor mykje eg har lyst å strikka. Har veldig lyst å strikka både babyklær, babytepper (til både våre forhåpentlig kommande barn og gaver til andre som faktisk får babyar :gjeiper:) og forskjellige julegaver til venner og familie. Men det blir vel til at eg held meg til babyutstyret, reknar eg med. Det er mest motiverande. Veldig deilig å få på plass ting ja Og bra når det blir fint Veldig koselig å strikke babyklær ja, så blir vel noe slikt jeg ender på tenker jeg... Skulle ta en liten opprydning i strikkekurven og da fant jeg en sokk jeg ikke var ferdig med, så første prosjekt blir vel å bli ferdig med den da Fredag og snart helg!! Denne uken har gått kjempefort synes jeg, deilig! Bare noen timer på jobb nå og så er det friiii I morgen skal vi til oslo å se mamma mia showet, gleder meg Skal sove over på hotel til søndag
loffen Skrevet 4. september 2009 #1769 Skrevet 4. september 2009 Så moro med Olso-tur! Kos deg masse!!
Lucky? Skrevet 4. september 2009 Forfatter #1770 Skrevet 4. september 2009 helg Deilig!! Så moro med Olso-tur! Kos deg masse!! Ja blir nok bra det Har faktisk ikke vært der siden jeg møtte deg og de andre skravlehønene i januar jeg... DA var det helg Deilig! Lasagne og film i kveld :rødme:
honning Skrevet 4. september 2009 #1772 Skrevet 4. september 2009 Kos deg masse i Oslo med hotellovernatting og Mamma Mia show! Ha ei flott helg!
Lucky? Skrevet 5. september 2009 Forfatter #1773 Skrevet 5. september 2009 Kos deg i London London?? Hadde det bare vært så vel så Kos deg masse i Oslo med hotellovernatting og Mamma Mia show! Ha ei flott helg! Takk for det Ha en super helg du også Stille og rolig kveld i går og jeg sovnet på sofaen Trøtt og vondt i hodet så spørs nok om det ikke er tanta som kommer snart... er på dag 29 i dag, så hadde jo vært flott om syklusen kunne blitt så kort Har jo ikke hatt en "egen" syklus siden i våres, så ikke vet jeg hva jeg kan forvente.... Nå er det frokost og pakking av litt klær, så kjører vi Gleder meg
Happy Feet Skrevet 5. september 2009 #1774 Skrevet 5. september 2009 Så gøy med Mamma Mia! Den har jeg også lyst til å se! God tur til Tigerstaden - kos dere masse.
Lucky? Skrevet 6. september 2009 Forfatter #1775 Skrevet 6. september 2009 Så gøy med Mamma Mia! Den har jeg også lyst til å se! God tur til Tigerstaden - kos dere masse. Ja det var kjempebra, absolutt verdt et besøk Da var jeg hjemme igjen Hatt en kjempekoselig helg i oslo og vi har kost oss masse Begynte kvelden i går med en seks retters middag på ekebergresturangen, så mamma mia show og så ut på byen Helt knall I dag var vi innom båtmessen i asker før vi kjørte hjem igjen. Masse fine og store båter ja, men får vel være fornøyd med den vi har tenker jeg Tenkte få med meg den nye serien "blanke ark" som begynner på tv norge i kveld, spennende å se hvordan de løser de barna
loffen Skrevet 6. september 2009 #1776 Skrevet 6. september 2009 Kos deg i London Ja, jeg trodde det nås iss skrev dette.. Men det høres ut som om det ikke var så aller verst i Oslo heller da.
dreia Skrevet 6. september 2009 #1777 Skrevet 6. september 2009 (endret) Det høyrtest ut som ei flott helg. Så bra at du har kosa deg. *krysse fingrar for ein skikkelig syklus denne gongen* Blanke ark her i heimen også nå. Interessant å sjå korleis læringa til desse elevane kan leggjast opp. Endret 6. september 2009 av dreia
pusilus Skrevet 6. september 2009 #1778 Skrevet 6. september 2009 For en herlig kort weekend i Tigerstaden Hadde lyst å se Blanke Ark jeg også, men så lenge vi ikke er hjemme får husets herre bestemme
Lucky? Skrevet 7. september 2009 Forfatter #1779 Skrevet 7. september 2009 Ja, jeg trodde det nås iss skrev dette.. Men det høres ut som om det ikke var så aller verst i Oslo heller da. tror iss har london på hjernen Hadde det slett ikke verst i oslo heller nei Det høyrtest ut som ei flott helg. Så bra at du har kosa deg. *krysse fingrar for ein skikkelig syklus denne gongen* Blanke ark her i heimen også nå. Interessant å sjå korleis læringa til desse elevane kan leggjast opp. Veldig deilig å komme seg bort en liten tur og bare kose seg ja Får håpe det blir en skikkelig syklus....dag 31 i dag og ingen tante enda, så vi får krysse fingerne for at ho kommer om ikke så lenge Blir spennende å se hvordan det går i Blanke Ark, virker jo positivt så langt i allefall For en herlig kort weekend i Tigerstaden Hadde lyst å se Blanke Ark jeg også, men så lenge vi ikke er hjemme får husets herre bestemme Veldig deilig med en tur til tigerstaden ja Altfor dårlig til å reise inn dit altså, men skal prøve å bli flinkere til det.... Er jo så mye show og slikt der inne som hadde vært moro å få med seg Tar jo bare en knapp time å kjøre liksom Gleder meg til å se om læringsstrategienen i Blanke Ark fungere Mandag og en ny uke igjen "Bare" 5 arbeidsdager igjen til det er helg
Tussi! Skrevet 7. september 2009 #1780 Skrevet 7. september 2009 Mandag og en ny uke igjen "Bare" 5 arbeidsdager igjen til det er helg skal se de 5 dagene går kjempefort Ha en fin mandag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå