Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Skjønner godt du blir lei deg! :klemmer:

På den andre siden så er det deres erfaringer og de tenker nok ikke på at andre kan plages. Samtidig så er det slik at det er alltid noen som vil bli såret av det man sier, enten det er graviditet, kjærester, penger eller hva det nå enn er. Jeg vet selv at jeg mange ganger sikkert har såret noen da jeg har sterke meninger om ting, men samtidig kan jeg jo ikke la være å si noe om noe for at noen muligens blir såret..? Selvsagt skal man vise hensyn til andre om man VET at det kan såre.

Men ja, jeg skjønner det ikke er noe moro å høre på! :troest:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lucky!

Høres ut som at du har hatt ei koselig helg:)

Utrolig irriterende å høre på folk som snakker om hvor kjapt de blir gravide ja. Kjenner veldig godt til hvordan det er! Man får litt lyst å hyle ut noe da, men de kan jo ikke vite hva du sitter og tenker nei.. :kjefte:

:kose:

Veldig deilig og avslappende helg :)

Ikke noe moro å høre nei, selvom jeg selvfølgelig unner dem det, men ikke lett å sitte å høre på hvordan de oooops plutselig var gravide :sjenert: Men godt de ikke sitter å vet hva jeg tenker :fnise:

Skjønner godt du blir lei deg! :klemmer:

På den andre siden så er det deres erfaringer og de tenker nok ikke på at andre kan plages. Samtidig så er det slik at det er alltid noen som vil bli såret av det man sier, enten det er graviditet, kjærester, penger eller hva det nå enn er. Jeg vet selv at jeg mange ganger sikkert har såret noen da jeg har sterke meninger om ting, men samtidig kan jeg jo ikke la være å si noe om noe for at noen muligens blir såret..? Selvsagt skal man vise hensyn til andre om man VET at det kan såre.

Men ja, jeg skjønner det ikke er noe moro å høre på! :troest:

Nei skjønner jo godt at de ikke tenker på hva de sier :) Man tenker nok ikke på at det kan ta tid å bli gravid dersom man ikke har brukt tid på det selv og det ksjønner jeg godt :) Alltid mange såre temaer man kan treffe og man treffer sikkert alltid noen når man sitter sammen å snakker slik og akkurat i dag var det meg det gikk utover... Har sikkert truffet noen såre punkter under noen samtaler jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ja, ingen av oss er vel perfekte...??? :vetikke:

:fnise:

Håper ellers at du har hatt en fin dag :)

:fnise: Nei da hadde det blitt en kjedelig verden ;)

Dagen har vært super den :) Avslappende og fått gjort de første innkjøp til bryllup over nettet :) Må bare skjønne hvordan jeg skal få betalt de...skjønner ikke noe av det kontonr jeg fikk...fra danmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betale med kort...?? :sjenert:

Ellers så er det vel sånn ibai-nummer eller hva det nå heter for å betale regning. Mener jeg har vært borti det en gang før? :klø:

Begynner du å få ting klart til den store dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betale med kort...?? :sjenert:

Ellers så er det vel sånn ibai-nummer eller hva det nå heter for å betale regning. Mener jeg har vært borti det en gang før? :klø:

Begynner du å få ting klart til den store dagen?

Tror jeg trykket litt feil, så ble bankoverføring... :sjenert: Skal sjekke ut litt :)

Ikke veldig mye som er klart, men kirke, lokale og mat er i allefall klart :) Så har jeg bestilt invitasjoner og sånt nå...så da begynner det å hjelpe litt i allefall :) Har jo 11 mnd igjen, men tenkte få gjort det meste i løpet av vinteren slik at våren og sommeren kan nytes litt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Fort gjort, jeg har gjort slike ting selv. Ting går litt på automatikk og så blir det feil.. :sjenert:

Greit å ha de store tingene i boks så tidlig som mulig :) Bestilt invitasjoner på nett? Link? Synes det er så moro å se! Jeg er skikkelig svak for brylluper og alt som har med det og gjøre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Skjønner godt at det ikke er lett å sitte å høre på sånt! Man bør jammen prøve å være litt forsiktige med hva man sier, noen og enhver, når det gjelder sånne følsomme temaer. Skal jo selvfølgelig ikke "sensurere" alt man sier, men akkurat det med graviditet/barn bør vel de fleste vite at er noe ikke alle får til så lett, og da bør man kanskje være litt forsiktig med hva man sier, når man ikke vet hva slags forhold alle lytterne har til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Fort gjort, jeg har gjort slike ting selv. Ting går litt på automatikk og så blir det feil.. :sjenert:

Greit å ha de store tingene i boks så tidlig som mulig :) Bestilt invitasjoner på nett? Link? Synes det er så moro å se! Jeg er skikkelig svak for brylluper og alt som har med det og gjøre... :sjenert:

Ja har gjort det før også :sjenert::fnise:

Fant en dansk nettside med masse fint ;)

Ta en titt og jeg lover du får lyst til å gifte deg :fnise:

http://www.somethingblue.dk/shop/index.php...554ec0be67d54e5

:troest:

Skjønner godt at det ikke er lett å sitte å høre på sånt! Man bør jammen prøve å være litt forsiktige med hva man sier, noen og enhver, når det gjelder sånne følsomme temaer. Skal jo selvfølgelig ikke "sensurere" alt man sier, men akkurat det med graviditet/barn bør vel de fleste vite at er noe ikke alle får til så lett, og da bør man kanskje være litt forsiktig med hva man sier, når man ikke vet hva slags forhold alle lytterne har til det.

Takk :klemmer:

Ja mener jo de fleste burde vite at det ikke alltid er gjort i en fei å bli gravide, men de tenker sikkert ikke på det :) Får trøste meg med at det ikke er vondt ment at de snakker slik da, de vet jo ikke hva jeg holder på med på den fronten ;) Men klart de burde jo tenke tanken kanskje... Men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har gjort det før også :sjenert::fnise:

Fant en dansk nettside med masse fint ;)

Ta en titt og jeg lover du får lyst til å gifte deg :fnise:

http://www.somethingblue.dk/shop/index.php...554ec0be67d54e5

Hehehe, har ikke de store behovene enda, men det har nok med at jeg har hatt mitt store bryllup tidligere ;)

Mye fint der!! Så mye man kan få tak i i dag :hoppe: Morsomt :)

Tenker det går noen timer med på å se på alt mulig. Funnet kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, har ikke de store behovene enda, men det har nok med at jeg har hatt mitt store bryllup tidligere ;)

Mye fint der!! Så mye man kan få tak i i dag :hoppe: Morsomt :)

Tenker det går noen timer med på å se på alt mulig. Funnet kjole?

Ja da skjønner jeg det ;) Har gått med noen timer på den siden og mange andre ja ;) Fikk sendt bestillingen en gang til da og nå betalt med kort, så da får jeg satse på at det går bedre :)

Ikke funnet kjole ennå nei....får begynne å se etter det snart også vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsinvitasjonar! :hoppe:

Sånn i ettertid synst eg det var utrulig artig å laga. Sånn mens eg klipte, limte og styrte, var det ikkje fullt så artig. :fnise:

Blir spennande med brudekjoleshopping. Har du tenkt noko over korleis du vil ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt treig av meg jeg :sjenert: men gratulerer med nye kjøkkengardiner :bolledeig:

Kjipe pausesamtale :kose:

En stor natta :hug: fra meg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsinvitasjonar! :hoppe:

Sånn i ettertid synst eg det var utrulig artig å laga. Sånn mens eg klipte, limte og styrte, var det ikkje fullt så artig. :fnise:

Blir spennande med brudekjoleshopping. Har du tenkt noko over korleis du vil ha den?

Gleder meg til å begynne på invitasjonene ja :) Håper de er like fine som det så ut som på bildet da :sjenert: Blir ikke så mye klipp å lim på meg, men litt blir det nok ;)

Ikke sett på noe særlig med kjoler ennå, men tror jeg skal gå for en som har noe rundt halsen...enten stropper eller halterneck (skives det sånn?? :fnise: ) ;)

Litt treig av meg jeg :sjenert: men gratulerer med nye kjøkkengardiner :bolledeig:

Kjipe pausesamtale :kose:

En stor natta :hug: fra meg til deg.

Takk for det :) Fortsatt fornøyd med dem altså ;)

Håper dagens pausetema blir lystigere!

Ikke lyst til å stå opp i dag :Gjesp: Regn i dag også....

Men etter jobb skal jeg en tur på ikea med noen kollegaer, så da stiger nok humøret og trøttheten forsvinner :fnise: Skal handle litt til avdelingen, men skal også ha noen småting selv også ;)

:bolledeig: lilletuss har kommet!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både stroppe- og halterneckkjolar er flotte! :jepp: Men generelt er vel dei fleste brudekjolar fine? :fnise:

Håpar du har hatt ein fin tur på IKEA! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...