Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

loffen skrev:
God helg! :klem:

Takk :) God helg til deg også loffen :klemmer:

God morgen :kaffekopp: De siste dagene har kaffen blitt byttet ut med te...*litt inspirert av visse andre her tror jeg* :fnise:

I dag ser det ut til at det blir en bytur sammen med mamma :) Hadde egentlig bare tenkt å fikse briller å så komme meg hjem igjen, men pappa skulle jobbe, så da spurte mamma om vi ikke kunne møtes i byen for shopping og lunsj :) Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en super helg!

Koselig med lunsj og shopping :)

Her skal jeg ta med svigermor inn på Matfestivalen, kanskje tanteunge og svigerinne også. Koselig.

Har jo akkurat kommet meg inn fra tur med hunden så jeg kan dra med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briller er MORO!

Jeg ELSKER briller!! Jobbet en stund hos optiker og har fått skikkelig sansen for markerte og spesielle briller.... :sjenert:

Burde ha byttet mine for en stund siden.. Men jeg finner liksom ingen som jeg virkelig har lyst på, og det å betale 2-4.000,- for briller jeg bare synes er sånn passe, det orker jeg ikke. Så jeg fikk nå noen prøvepar fra Favoptic hvor jeg kan kjøpe meg noen rimeligere mens jeg venter på å finne de jeg virkelig vil ha :nigo:

Ellers, når det gjelder skjeve hornhinner så har "99%" av befolkningen det, er mer vanlig å ha det enn ikke ;)

Sånn, så har jeg spammet litt her :fnise:

Igjen, ha en SUPER dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky? skrev:
:bolledeig: Endelig helg!! :bolledeig:

Nå er det endelig helg :) Deilig!

God helg Lucky? :klem:

Savner virkelig nedtellinga mot helg sammen med deg :fnise: Er liksom ikke det samme når man går hjemme hver dag gitt.

Kose deg masse på bytur i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk73 skrev:
Ha en super helg!

Koselig med lunsj og shopping :)

Her skal jeg ta med svigermor inn på Matfestivalen, kanskje tanteunge og svigerinne også. Koselig.

Har jo akkurat kommet meg inn fra tur med hunden så jeg kan dra med god samvittighet :)

Kjempekoselig med lusnj og shopping med mamma ja. Ikke så ofte jeg har tid til det synes jeg, så veldig koselig de gangene vi får det til ;)

Koselig å ta med svigermor på tur også da :) Ikke så ofte jeg lufter min svigermor :fnise:

Fisk73 skrev:
Briller er MORO!

Jeg ELSKER briller!! Jobbet en stund hos optiker og har fått skikkelig sansen for markerte og spesielle briller.... :sjenert:

Burde ha byttet mine for en stund siden.. Men jeg finner liksom ingen som jeg virkelig har lyst på, og det å betale 2-4.000,- for briller jeg bare synes er sånn passe, det orker jeg ikke. Så jeg fikk nå noen prøvepar fra Favoptic hvor jeg kan kjøpe meg noen rimeligere mens jeg venter på å finne de jeg virkelig vil ha :nigo:

Ellers, når det gjelder skjeve hornhinner så har "99%" av befolkningen det, er mer vanlig å ha det enn ikke ;)

Sånn, så har jeg spammet litt her :fnise:

Igjen, ha en SUPER dag!

Ja moro med briller, i allefall når man finner noen man liker ;) Ikke lett å finne, men tror jeg kommer til å bli fornøyd med de jeg fant :)

99% som har skjeve hornhinner ja, det visste jeg ikke! Spam i vei du :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi! skrev:
God helg Lucky? :klem:

Savner virkelig nedtellinga mot helg sammen med deg :fnise: Er liksom ikke det samme når man går hjemme hver dag gitt.

Kose deg masse på bytur i dag da.

Er nok rart å ikke ha den helgefølelsen ja :) Veldig deilig å kunne telle ned til helg, men helgene går altfor fort altså :(

God helg til deg også, håper lilletuss kommer veldig snart :klemmer:

Da var jeg hjemme igjen etter byturen :) Ble nye kjøkkengardiner i dag da :) Har tittet etter det en stund, men ikke lett å finne noen man liker, så får prøve å henge opp de jeg kjøpte å håpe det ser bra ut :)

Fikk også bestilt briller, så de skulle være klare om en ukes tid, så det blir nok bra. Valgte de jeg linket til her om dagen, gleder meg til de kommer :)

Ellers ble det ikke mye annen shopping, kun kjedelige ting som mascara og hårskum :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med bytur sammen med mamman din! :)

Grattis med nye kjøkkengardiner. Så bra det ble fint! :hoppe:

Ha en fortsatt fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk73 skrev:
:bolledeig:

For nye fine kjøkkengardiner!

Veldig fornøyd :bolledeig:

Happy Feet skrev:
Så koselig med bytur sammen med mamman din! :)

Grattis med nye kjøkkengardiner. Så bra det ble fint! :hoppe:

Ha en fortsatt fin helg! :klemmer:

Veldig koselig med bytur med mamma ja :) Ikke så ofte jeg har tid til det i og med at jeg har klumpen annenhver lørdag :)

Synes det er vanskelig å finne gardiner altså, men veldig fornøyd med disse :) Vi flyttet inn i huset i april og fikk ikke stuegardiner før i november :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig og lat morgen med sein frokost og :sengekos: etter frokost ;) Deilig!

Hadde en koselig kveld i går sammen med et vennepar. Så komiprisen og filmen død snø etter det :) Kjenner jeg ble litt trist når jeg så komiprisen altså, knut lystad og jon skolmen har blitt så gamle :( Snart er dems tid som komikere over....er jo mange yngre som er bra også, men de har liksom vært der hele tiden siden jeg var liten....

Tror ikke jeg har hatt noen el denne syklusen...ikke testet da, men brystvortene er ikke ømme, noe de pleier å være etter el :( Har generelt hatt litt småsmerter i høyre eggstokkområde så og si hver dag og har det fremdeles da, så mulig det jobbes med noe eller så er det noe som ikke stemmer der inne... Er på dag 23 nå, så blir spennende å se hvor lang denne syklusen blir da...

Vet ikke hva som skjer i dag...er egentlig bedt med på middag sammen med svigers og søsknene til sambo, men har ikke bestemt oss om vi skal være med eller ikke.... Sambo skulle kanskje jobbe litt og da gidder ikke jeg være med :) Så vi får se hva som skjer ;)

Deilig med søndag i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke noe middag på oss med svigers i dag, deilig! Koselig å bli bedt med altså, men....

Så da er jeg heller litt effektiv hjemme i stedet ;) I morgen er det stikkedamen, tirsdag er det ikeatur med kollegaer etter jobb, torsdag personalmøte + ut å spise på kvelden og lørdag-søndag oslotur med mamma mia show, så da er det greit å bare være hjemme å kose deg i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det vært en her og sett på bilen, vår bil var mye finere enn den han hadde, så da ville han heller ha hele bilen.

Han fikk reg. numeret og skulle undersøke litt med biltilsynet, også kommer han til uka og snakker med oss.

Event. kunna han få bilen ned til seg til han fikk reparet den, og til omreg. var i orden.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort innpå skrev:
Da har det vært en her og sett på bilen, vår bil var mye finere enn den han hadde, så da ville han heller ha hele bilen.

Han fikk reg. numeret og skulle undersøke litt med biltilsynet, også kommer han til uka og snakker med oss.

Event. kunna han få bilen ned til seg til han fikk reparet den, og til omreg. var i orden.

:)

:fnise: typisk utlendinger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare fire dager igjen til det er helg :fnise:

Var hos stikkedama etter jobben i dag, klarte ikke fortelle henne om planene vi har fremover jeg da :flau: Men ble enige om at jeg tar kontakt når jeg vet når jeg skal begynne på medisiner eller hvis jeg mot alle odds skulle klare å lage en hjemmelaget en ;) Så da får vi se hvor lenge det blir til jeg ser henne igjen...

Dagens pausetema var hvor lett det var å bli gravid da... Hadde pause sammen med tre kollegaer og de la ut om hvor lett de hadde blitt gravide både en og to ganger og bla bla bla.... Fikk så lyst til å bare skrike ut at de skulle holde munn!! Men men...de vet jo ikke at jeg prøver så de tenker nok ikke over hva de sier, men ikke noe moro å sitte å høre på da :(

Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky!

Høres ut som at du har hatt ei koselig helg:)

Utrolig irriterende å høre på folk som snakker om hvor kjapt de blir gravide ja. Kjenner veldig godt til hvordan det er! Man får litt lyst å hyle ut noe da, men de kan jo ikke vite hva du sitter og tenker nei.. :kjefte:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...