Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjeve hornhinner har jeg og, men er langsynt. Derfor mine briller aldri har passet deg :ler:

Blir gjerne med på kritikk av briller når jeg er tilbake!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjeve hornhinner har jeg og, men er langsynt. Derfor mine briller aldri har passet deg :ler:

Blir gjerne med på kritikk av briller når jeg er tilbake!!!

:fnise: Helt sikkert derfor ja ;)

Funnet noen jeg liker da...og favoritten er foreløpig:

http://www.chanel.com/fashion/7?ct=home&am...emples-6,4,15,7

Har den her hjemme, og sambo liker den også!

Skrevet

Artig med homeparty :hoppe:

Kanskje trøttheten kommer seg når du begynner med briller??

Skrevet

Skjevehornhinner er noe dritt :sur: Syns det var vanskelig å finne briller :Nikke:

Skrevet
Artig med homeparty :hoppe:

Kanskje trøttheten kommer seg når du begynner med briller??

Ja alltid moro med homeparty ;) Ble litt shopping også ;)

Får håpe brillene hjelper på trettheten ja! En av symptomene på pcos er at man føler seg trett og sliten da, så kan jo komme av det også :( Har jo gått på så mye hormoner i det siste og de har nok dempet symptomene en stund...

Får håpe det gir seg snart i allefall ;)

:klemmer:

Skjevehornhinner er noe dritt :sur: Syns det var vanskelig å finne briller :Nikke:

Ja ikke noe moro :( Har hatt lesebriller siden jeg studerte, men ikke brukt briller fast da....men nå må jeg nok finne noen som "kler" meg siden jeg skal bruke de såpass mye. Ikke lett :(

Skrevet

Kjempe tøffe briller! Har skjeve hornhinner jeg også. Greide ikke å bestemme meg for briller så jeg prøvde linser i stedet. Har prøvd "alt" på markedet og ingenting passer og det var ufattelig ubehagelig!

Viktig med fine briller! De sitter jo tross alt midt i ansiktet! :fnise: Jeg gikk for en så diskret type at ikke alle får med seg at jeg bruker briller. Har lyst på et par til, en litt mer typete versjon for de dagene jeg føler for det.

Håper uansett at de hjelper litt på trøttheten! Er ikke noe gøy å gå rundt sånn i dagesvis! Har jo selv vært igjennom det nettopp, men det hadde jo en litt mere gledelig grunn...

Skrevet

Veldig fine briller, ja! :tommelopp: Ikke lett å velge briller nei, de blir jo en del av utseendet. Sambo har også akkurat fått seg briller for å bruke når han ser på TV osv, og han hadde også skjeve hornhinner og er nærsynt. ;)

Selv er jeg nærsynt og bruker linser hver dag. Har et par briller også, for å kunne bytte på, men de har jeg aldri klart å bruke, bortsett fra hjemme hvis jeg har en kveld fri fra linsene. Jeg syns jeg ser så kåt ut med briller... :sjenert::fnise: Og kjæresten skjønner hva jeg mener, så da må det jo være noe i det. :hoho:

Skrevet

Tøffe briller :jepp: jeg har nettopp fått meg 2 par jeg også ;) Denne gangen gikk jeg for noen som er mer markerte :)

Liker overhodet ikke at jeg må bruke briller , igjen.. men jeg tror jeg var litt trafikkfarlig etterhvert, så jeg måtte :fnise:

Har linser også da :)

Skrevet

Stilige briller ja :tommelopp:

. Jeg syns jeg ser så kåt ut med briller... :sjenert::fnise: Og kjæresten skjønner hva jeg mener, så da må det jo være noe i det. :hoho:

:skratte:

Skrevet
Kjempe tøffe briller! Har skjeve hornhinner jeg også. Greide ikke å bestemme meg for briller så jeg prøvde linser i stedet. Har prøvd "alt" på markedet og ingenting passer og det var ufattelig ubehagelig!

Viktig med fine briller! De sitter jo tross alt midt i ansiktet! :fnise: Jeg gikk for en så diskret type at ikke alle får med seg at jeg bruker briller. Har lyst på et par til, en litt mer typete versjon for de dagene jeg føler for det.

Håper uansett at de hjelper litt på trøttheten! Er ikke noe gøy å gå rundt sånn i dagesvis! Har jo selv vært igjennom det nettopp, men det hadde jo en litt mere gledelig grunn...

Ja liker de veldig godt, men liker ikke prisen på de :fnise: Linser er ikke lett nei, hadde noen farga uten styrke en gang og det var et strev hver gang de skulle på ;)

Moro å ha et par å velge mellom da, blir jo liksom som et klesplagg :)

Håper det hjelper på trettheten ja, det er slitsomt....kan tenke meg du har hatt noen slitsomme mnd du også, men resultatet er jo verdt det ;)

Veldig fine briller, ja! :tommelopp: Ikke lett å velge briller nei, de blir jo en del av utseendet. Sambo har også akkurat fått seg briller for å bruke når han ser på TV osv, og han hadde også skjeve hornhinner og er nærsynt. ;)

Selv er jeg nærsynt og bruker linser hver dag. Har et par briller også, for å kunne bytte på, men de har jeg aldri klart å bruke, bortsett fra hjemme hvis jeg har en kveld fri fra linsene. Jeg syns jeg ser så kåt ut med briller... :sjenert::fnise: Og kjæresten skjønner hva jeg mener, så da må det jo være noe i det. :hoho:

:fnise: Da er det godt du bruker linser ja :fnise:

Ikke lett å finne noen man liker nei, så håper jeg klarer å bestemme meg snart :) Må levere de fem parene jeg lånte i går i morra så får prøve dem litt mer i kveld ;)

Skrevet
Tøffe briller :jepp: jeg har nettopp fått meg 2 par jeg også ;) Denne gangen gikk jeg for noen som er mer markerte :)

Liker overhodet ikke at jeg må bruke briller , igjen.. men jeg tror jeg var litt trafikkfarlig etterhvert, så jeg måtte :fnise:

Har linser også da :)

Ja liker de godt altså, men liker ikke helt prisen da... men skal jo se bra ut med briller også da :) Kjekt å ha et par par da så man har noe å bytte mellom ;)

Føler meg litt trafikkfarlig til tider jeg også, så skal nok bli bra med noe på øynene :fnise:

Stilige briller ja :tommelopp:

:skratte:

Ja synes de er tøffe :) Ser bedre ut i virkeligheten da ;9

:fnise:

:fnise:

Skrevet

Da er jeg hjemme og middagen er spist :) Jobbet til fem i dag, litt uvant å være ferdig så seint, så føler kvelden nesten er over før jeg har kommet meg til hektene etter middagen :)

Ingen store planer i kveld bortsett fra å prøve å finne ut hvilke briller jeg skal ha og slappe av :fnise:

Bare en dag igjen til det er helg også! Deilig :) Denne uken synes jeg har gått lovlig fort, men men... skal i allefall bli deilig med helg og noen dager med fri!

Skrevet

Det var fine briller :) Må snart kjøpe meg nye selv også, men det er vanskelig ja...

En dag igjen til helg nå!! :hoppe:

Skrevet
Det var fine briller :) Må snart kjøpe meg nye selv også, men det er vanskelig ja...

En dag igjen til helg nå!! :hoppe:

Ja det er kjempevanskelig å finne noen man liker 100%...får titte litt til i morgen jeg tenker jeg :)

NÅ er det helg!!

:klemmer:

Kjempelekre briller! :tommelsmil:

Takk for det :klemmer:

God Helg Lucky !!!! :klemmer:

Takk! God helg til deg også :klemmer:

God helg! :strix:

Takk! God helg til deg også :klemmer:

Skrevet

:bolledeig: Endelig helg!! :bolledeig:

Nå er det endelig helg :) Deilig!

Skulle egentlig innom å levere de brillene jeg har hatt hjemme til prøving etter jobben, men orket rett og slett ikke kjøre innom byen :) Alltid mye trafikk der på fredager og ikke har jeg funnet de brillene jeg vil ha heller, så må prøve noen fler....og det orket jeg ikke tanken på å skulle finne ut av nå :fnise: Så da blir det heller en tur dit i morgen tidlig :)

Har ingen planer i kveld, så blir nok god mat, sofa og sambo som gjelder i kveld :) Koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...