Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper den store koppen med kaffe hjalp på i dag ;)

Godt å høre du har kosa deg masse på tur. Gjør alltid godt å komme seg bort litt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper den store koppen med kaffe hjalp på i dag ;)

Godt å høre du har kosa deg masse på tur. Gjør alltid godt å komme seg bort litt! :klem:

Den hjalp veldig :)

Veldig deilig å komme seg bort ja! Med den gjengen jeg dro sammen med er det umulig å ikke kose seg :fnise:

Kjekt å høre du har hatt en fin tur! :)

Ha en fortsatt super mandag!

Takk for det :klemmer:

Er det mulig å få tilgang til bloggen? :sjenert:

Klart det ;)

Velkommen hjem fra tur! Håper du har hatt det supert og storkost deg. :klemmer:

Bloggen... ? :sjenert::sjarmor:

Takk for det :) Har hatt det helt supert!

Klart du skal få tilgang ;)

Jeg å? :sjenert:

Klart det ;)

Jeg vil også gjerne se bloggen om jeg kan? :)

Klart du kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke helt den avslappende dagen jeg hadde regnet med i går...hadde glemt at jeg skulle innom tanta til sambo å mate kattene hennes etter jobb, så jeg måtte kjøre ut igjen etter middag for å gjøre det :( Så kom sambo hjem med ny tv og tv bord, så resten av kvelden gikk med til å skru opp tv bordet og installere tv....gikk å la meg kl ni og sovnet før jeg traff puta :fnise:

Trøtt i dag også så sovnet hos stikkedama etter jobben. Merket ikke engang at hun kom inn å tok ut alle nålene...

Ja ja....har nok litt søvn å ta igjen etter turen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla:

:troest:

Kommer forsatt ikke inn :sjenert:

Nå da?? ;)

Da var jeg hjemme igjen :) Etter jobben kjørte jeg en tur til bror og familien hans. Tanteungene hadde bursdag i helgen, så måtte opp med gave til de da :) Koselig å se de altså, bortsett fra at hun yngste var overtrøtt og kjempegrinete en stund...men det kom seg etter at hun fikk slappet av litt da og fikk gave og snop av tante :fnise:

Bør vel egentlig få ryddet litt og vasket litt klær i kveld jeg....sliten etter turen ennå jeg kjenner jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:troest:

Nå da?? ;)

Da var jeg hjemme igjen :) Etter jobben kjørte jeg en tur til bror og familien hans. Tanteungene hadde bursdag i helgen, så måtte opp med gave til de da :) Koselig å se de altså, bortsett fra at hun yngste var overtrøtt og kjempegrinete en stund...men det kom seg etter at hun fikk slappet av litt da og fikk gave og snop av tante :fnise:

Bør vel egentlig få ryddet litt og vasket litt klær i kveld jeg....sliten etter turen ennå jeg kjenner jeg :sjenert:

Det er koselig å treffe på tantebarn ja, og gaver og snop er alltid en slager ;) Nå har jeg oppdatert meg i bloggen din også. Virker som du har hatt en flott tur! Er lov å være trøtt og sliten da :fnise:

Håper du får en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

:klemmer:

Det er koselig å treffe på tantebarn ja, og gaver og snop er alltid en slager ;) Nå har jeg oppdatert meg i bloggen din også. Virker som du har hatt en flott tur! Er lov å være trøtt og sliten da :fnise:

Håper du får en fin kveld!

Ja alltid koselig å være sammen med de :) Turen var kjempebra ja, så trenger noen dager å hente seg inn på kjenner jeg :fnise:

Ha en fin kveld du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilgang til bloggen, nå skal jeg inn og titte litt. :nigo: Jeg er også helt gåen i dag. Trøtt og sliten. Rives mellom å gjøre litt her (som er meget nødvendig, blir snart spist av hybelkaniner) og avslapping med nytt Elle og en kopp te på sofaen. Kjennes ut som det er sofaen som vinner en ganske overlegen seier. ;)

Ha en fin kveld, vennen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilgang til bloggen, nå skal jeg inn og titte litt. :nigo: Jeg er også helt gåen i dag. Trøtt og sliten. Rives mellom å gjøre litt her (som er meget nødvendig, blir snart spist av hybelkaniner) og avslapping med nytt Elle og en kopp te på sofaen. Kjennes ut som det er sofaen som vinner en ganske overlegen seier. ;)

Ha en fin kveld, vennen. :klemmer:

Ikke så mye spennende i bloggen ennå, men tenker bruke den litt mer etterhvert da :) Ikke alt jeg legger ut her i boka fremover tenkte jeg...

Nytt elle og kopp te hørtes mye bedre ut enn å gjøre noe i huset ja :fnise:

Jeg har slappet av litt og så gått god times tur med en venninne :) Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...