Lucky? Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1561 Del Skrevet 3. august 2009 Sånn....i dag er humøret bedre Så da holder det nok frem til helgen tenker jeg.... Deilig med noen dager hvor man bare får ut ting og så må jeg jo prøve å se litt lysere på ting nå disse dagene frem til ikm da Er jo fortsatt en mulighet for at det kan ha gått bra denne gangen *optimist* Tittet på en super nettside i går med bryllupsting, deilig å få tankene over på noe annet Det er sååå mye fint der, så jeg bare satt å drømte om hvordan jeg vil ha det Så var det kaffe hos svigermor på kvelden (ja jeg turde å gå opp ), ble litt bryllupssnakk der også. Koselig Bortsett fra at jeg så ho ble litt hissig for at vi ikke skulle ha med tanteungene....men som jeg sa så har ikke de noe glede av denne dagen og ikke er det våres unger heller... Så ho tenker nok veldig på det akkurat nå. Hun foreslo at vi kunne ha en barnevakt som var her ute å passet dem...nei det er ikke mitt problem altså! Jeg skal ikke ha barn i bryllupet mitt, sånn er det bare *puh* Ellers er det fortsatt stikkinger og murringer i magen...mest på høyre side og midten....litt kvalm på kvelden og strakk noe veldig nede i der på morgenen når jeg skulle strekke meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2009 #1562 Del Skrevet 3. august 2009 Godt at dagen i dag er bra Kos deg md kipa og iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1563 Del Skrevet 3. august 2009 Godt at dagen i dag er bra Kos deg md kipa og iss Glad dagen har vært bedre i dag ja I dag har jeg vært i byen å spist lunsj og shoppet sammen med en venninne Kjempekoselig! Ble en ny bukse og litt stæsj, så det er alltid deilig Iss og kipa kommer hit om ikke så altfor lenge! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2009 #1564 Del Skrevet 3. august 2009 Finner du bukser du :dåne: Jeg sliter sånn med å finne bukser jeg er fornøyd med *krysser fingrene for at jeg finner en når jeg er på ferie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1565 Del Skrevet 3. august 2009 Finner du bukser du :dåne: Jeg sliter sånn med å finne bukser jeg er fornøyd med *krysser fingrene for at jeg finner en når jeg er på ferie* Ja bukser er ikke så vanskelig....synes sko er værre jeg da Håpløst å finne noen jeg liker.... Fant en sånn deilig bukse med stikk i liv og nede i beina i olastoff På LeneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2009 #1566 Del Skrevet 3. august 2009 Har prøvd dem ja, de er så fine. Synes jeg så ut som ei ku med for korte bukser Sliter med bukser, sko og gensre for tiden jeg Men bare rop på meg hvis du trenger hjelp til vesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. august 2009 #1567 Del Skrevet 3. august 2009 Moro med bryllupsforberedelser Og litt annet å tenke på! Skjønner godt at dere ikke vil ha med ungene! Som du sier, har de ingen glede av det heller, og det blir stress for både dem og foreldrene deres... Nei, tror brylluper generelt er best uten barn! Godt humøret er bedre, satser på at det holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. august 2009 #1568 Del Skrevet 4. august 2009 Synes gensere er vanskelig jeg Håper murringene du har kjent er positive murringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. august 2009 Forfatter #1569 Del Skrevet 4. august 2009 Har prøvd dem ja, de er så fine. Synes jeg så ut som ei ku med for korte bukser Sliter med bukser, sko og gensre for tiden jeg Men bare rop på meg hvis du trenger hjelp til vesker Nei det er ikke lett Veldig glad når jeg finner bukser med 32 i lengde i beina jeg da, bukser som kun har en lengde blir altfor lange for meg.... Klesverden er sannelig ikke lett Moro med bryllupsforberedelser Og litt annet å tenke på! Skjønner godt at dere ikke vil ha med ungene! Som du sier, har de ingen glede av det heller, og det blir stress for både dem og foreldrene deres... Nei, tror brylluper generelt er best uten barn! Godt humøret er bedre, satser på at det holder seg Ja moro å titte å drømme seg bort litt Er såååå mye fint å velge mellom altså Tror alle får det best i bryllupet hvis barna ikke er der ja Humøret er der ennå i allefall Synes gensere er vanskelig jeg Håper murringene du har kjent er positive murringer. Klær er ikke lett nei.... Håper virkelig murringene har betydd noe ja, spennende å se selvom jeg ikke er helt optimistisk der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. august 2009 #1570 Del Skrevet 4. august 2009 Takk for i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. august 2009 Forfatter #1571 Del Skrevet 4. august 2009 Takk for i går Takk for i går ja! Var kjempekoselig med skravlings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. august 2009 Forfatter #1572 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hadde en super kveld med iss og kipa i går Koselig å sitte å skravle Kipa sov over, så vi har kost oss med frokost og kaffe på morgenen Nå har kipa kjørt og jeg sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre i dag....trenger virkelig å rydde litt i loftstuen...rot overalt der nå føler jeg...*samle litt energi* Sitter å ser på noen som prøver å få to hester inn på en hestehenger...hesten er ikke akkurat veldig klare for å dra hjem fra beite Endret 4. august 2009 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. august 2009 #1573 Del Skrevet 4. august 2009 Vil bare gi deg en stor jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. august 2009 #1574 Del Skrevet 5. august 2009 Godt å lese at humøret er bedre. Innom og litt for at det spirer og gror i magen din. Krysser alt jeg har for at tanta ikke dukker opp denne gangen. Skremmer henne litt, så hun ikke tør å komme. :slår: :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. august 2009 #1575 Del Skrevet 5. august 2009 Ikke lenge til IKM nå Heier på spire jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. august 2009 #1576 Del Skrevet 5. august 2009 Heier litt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. august 2009 Forfatter #1577 Del Skrevet 6. august 2009 Vil bare gi deg en stor jeg! Takk søte loffen Godt å lese at humøret er bedre. Innom og litt for at det spirer og gror i magen din. Krysser alt jeg har for at tanta ikke dukker opp denne gangen. Skremmer henne litt, så hun ikke tør å komme. :slår: :slåss: Takk for tanteskremming Håper virkelig hun ble skikkelig skremt nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. august 2009 Forfatter #1578 Del Skrevet 6. august 2009 Ikke lenge til IKM nå Heier på spire jeg også Nei nå er det ikke lenge igjen, trenger virkelig heiing...har ikke store truen på at det er klaff denne gangen altså Heier litt jeg også Takk for heiing Da var det torsdag allerede... går virkelig fort mot jobbing nå altså På tirsdag hadde jeg besøk av en venninne og vi skralvet og ommøblerte hele stuen min sambo og hennes sambo var på konsert, så da måtte jo vi finne på noe sprell Ble kjempefint i stua nå da, jeg er superfornøyd Og det beste av alt er at vi må ha ny tv! Så regner med at sambo er ute å ser på ny flatskjem nå, det blir bra. Den vi har nå er 7 år og stor! Gleder meg I går var vi ute med båten hele dagen sammen med noen vennepar. Kjempedeilig vær, så endelig fått brukt bikinien litt Endte opp med å spise middag i strømstad før vi kjørte hjem og var vel hjemme ved midnatt Nå er sambo ute å fiker en dør til besteforeldrene og jeg tenker han skulle innom å se på tv også Så blir det ut med båten med en gang han kommer hjem Deilig! Ellers fortsatt ingen positiv test....bruker de fra billigtester da, men helt blendahvite Så har mine tvil på at det har gått denne gangen heller... Regner med at el var ca lørdag kveld/søndag tidlig....så kan jo være tre dager til testing da...men.... har mine tvil nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. august 2009 #1579 Del Skrevet 6. august 2009 Hei Lucky! Måtte innom og oppdatere meg litt her etter ferien. Må jo ha noe fornuftig å gjøre på jobb Trist å lese at humøret ditt har vært så dårlig i det siste, men det ser heldigvis ut til å komme seg nå? Håper virkelig det er din tur nå, og heier masse på deg!! Spennende med symptomer hvertfall, men forstår at du ikke tør å håpe for mye. Er utrolig kjedelig å bli skuffa gang på gang. Høres ut som at dere hadde en deilig dag i går. Båttur og sol og sommer er jo fantastisk Nyt ferien din videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. august 2009 #1580 Del Skrevet 6. august 2009 Krysser fingrene og heier for harde livet Håper jeg kommer hjem til gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå