Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Sånn....i dag er humøret bedre :) Så da holder det nok frem til helgen tenker jeg.... :sjenert:

Deilig med noen dager hvor man bare får ut ting og så må jeg jo prøve å se litt lysere på ting nå disse dagene frem til ikm da :) Er jo fortsatt en mulighet for at det kan ha gått bra denne gangen :) *optimist*

Tittet på en super nettside i går med bryllupsting, deilig å få tankene over på noe annet :) Det er sååå mye fint der, så jeg bare satt å drømte om hvordan jeg vil ha det :)

Så var det kaffe hos svigermor på kvelden (ja jeg turde å gå opp :fnise: ), ble litt bryllupssnakk der også. Koselig :)

Bortsett fra at jeg så ho ble litt hissig for at vi ikke skulle ha med tanteungene....men som jeg sa så har ikke de noe glede av denne dagen og ikke er det våres unger heller... :fnise: Så ho tenker nok veldig på det akkurat nå. Hun foreslo at vi kunne ha en barnevakt som var her ute å passet dem...nei det er ikke mitt problem altså! Jeg skal ikke ha barn i bryllupet mitt, sånn er det bare :)

*puh*

Ellers er det fortsatt stikkinger og murringer i magen...mest på høyre side og midten....litt kvalm på kvelden og strakk noe veldig nede i der på morgenen når jeg skulle strekke meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at dagen i dag er bra :klemmer:

Kos deg md kipa og iss :)

Glad dagen har vært bedre i dag ja :)

:klemmer:

I dag har jeg vært i byen å spist lunsj og shoppet sammen med en venninne :) Kjempekoselig! Ble en ny bukse og litt stæsj, så det er alltid deilig ;)

Iss og kipa kommer hit om ikke så altfor lenge! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du bukser du :dåne: Jeg sliter sånn med å finne bukser jeg er fornøyd med :sjenert: *krysser fingrene for at jeg finner en når jeg er på ferie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du bukser du :dåne: Jeg sliter sånn med å finne bukser jeg er fornøyd med :sjenert: *krysser fingrene for at jeg finner en når jeg er på ferie*

Ja bukser er ikke så vanskelig....synes sko er værre jeg da :sjenert: Håpløst å finne noen jeg liker....

Fant en sånn deilig bukse med stikk i liv og nede i beina i olastoff ;) På LeneV ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd dem ja, de er så fine.

Synes jeg så ut som ei ku med for korte bukser :sukk:

Sliter med bukser, sko og gensre for tiden jeg :sjenert: Men bare rop på meg hvis du trenger hjelp til vesker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro med bryllupsforberedelser :hoppe: Og litt annet å tenke på! :kose:

Skjønner godt at dere ikke vil ha med ungene! Som du sier, har de ingen glede av det heller, og det blir stress for både dem og foreldrene deres... Nei, tror brylluper generelt er best uten barn!

Godt humøret er bedre, satser på at det holder seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd dem ja, de er så fine.

Synes jeg så ut som ei ku med for korte bukser :sukk:

Sliter med bukser, sko og gensre for tiden jeg :sjenert: Men bare rop på meg hvis du trenger hjelp til vesker :fnise:

Nei det er ikke lett :(

Veldig glad når jeg finner bukser med 32 i lengde i beina jeg da, bukser som kun har en lengde blir altfor lange for meg....

Klesverden er sannelig ikke lett :fnise:

Moro med bryllupsforberedelser :hoppe: Og litt annet å tenke på! :kose:

Skjønner godt at dere ikke vil ha med ungene! Som du sier, har de ingen glede av det heller, og det blir stress for både dem og foreldrene deres... Nei, tror brylluper generelt er best uten barn!

Godt humøret er bedre, satser på at det holder seg :klem:

Ja moro å titte å drømme seg bort litt :) Er såååå mye fint å velge mellom altså :) Tror alle får det best i bryllupet hvis barna ikke er der ja ;)

Humøret er der ennå i allefall ;)

Synes gensere er vanskelig jeg :) Håper murringene du har kjent er positive murringer.

Klær er ikke lett nei....

Håper virkelig murringene har betydd noe ja, spennende å se selvom jeg ikke er helt optimistisk der da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en super kveld med iss og kipa i går :) Koselig å sitte å skravle ;) Kipa sov over, så vi har kost oss med frokost og kaffe på morgenen :)

Nå har kipa kjørt og jeg sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre i dag....trenger virkelig å rydde litt i loftstuen...rot overalt der nå føler jeg...*samle litt energi*

:fnise: Sitter å ser på noen som prøver å få to hester inn på en hestehenger...hesten er ikke akkurat veldig klare for å dra hjem fra beite :fnise:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å lese at humøret er bedre. :klemmer:

Innom og :duskedame: litt for at det spirer og gror i magen din. Krysser alt jeg har for at tanta ikke dukker opp denne gangen. Skremmer henne litt, så hun ikke tør å komme. :lur:

:kosteskaft::pisk::nei::kjempesinna: :slår: :trampe::fise::sinna: :slåss: :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vil bare gi deg en stor :hug: jeg!

Takk søte loffen :klemmer:

Godt å lese at humøret er bedre. :klemmer:

Innom og :duskedame: litt for at det spirer og gror i magen din. Krysser alt jeg har for at tanta ikke dukker opp denne gangen. Skremmer henne litt, så hun ikke tør å komme. :lur:

:kosteskaft::pisk::nei::kjempesinna: :slår: :trampe::fise::sinna: :slåss: :kjefte:

Takk for tanteskremming :) Håper virkelig hun ble skikkelig skremt nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til IKM nå :)

Heier på spire jeg også :duskedame:

Nei nå er det ikke lenge igjen, trenger virkelig heiing...har ikke store truen på at det er klaff denne gangen altså :(

Heier litt jeg også :hoppe:

Takk for heiing :)

Da var det torsdag allerede... går virkelig fort mot jobbing nå altså :(

På tirsdag hadde jeg besøk av en venninne og vi skralvet og ommøblerte hele stuen :fnise: min sambo og hennes sambo var på konsert, så da måtte jo vi finne på noe sprell :) Ble kjempefint i stua nå da, jeg er superfornøyd :bolledeig: Og det beste av alt er at vi må ha ny tv! Så regner med at sambo er ute å ser på ny flatskjem nå, det blir bra. Den vi har nå er 7 år og stor! Gleder meg :)

I går var vi ute med båten hele dagen sammen med noen vennepar. Kjempedeilig vær, så endelig fått brukt bikinien litt :)

Endte opp med å spise middag i strømstad før vi kjørte hjem og var vel hjemme ved midnatt ;)

Nå er sambo ute å fiker en dør til besteforeldrene og jeg tenker han skulle innom å se på tv også :sjenert:

Så blir det ut med båten med en gang han kommer hjem :) Deilig!

Ellers fortsatt ingen positiv test....bruker de fra billigtester da, men helt blendahvite :( Så har mine tvil på at det har gått denne gangen heller... Regner med at el var ca lørdag kveld/søndag tidlig....så kan jo være tre dager til testing da...men.... har mine tvil nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky!

Måtte innom og oppdatere meg litt her etter ferien. Må jo ha noe fornuftig å gjøre på jobb :fnise:

Trist å lese at humøret ditt har vært så dårlig i det siste, men det ser heldigvis ut til å komme seg nå? :klemmer: Håper virkelig det er din tur nå, og heier masse på deg!! :duskedame: Spennende med symptomer hvertfall, men forstår at du ikke tør å håpe for mye. Er utrolig kjedelig å bli skuffa gang på gang.

Høres ut som at dere hadde en deilig dag i går. Båttur og sol og sommer er jo fantastisk :sol: Nyt ferien din videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...