Lucky? Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #1481 Del Skrevet 26. juli 2009 Denne helgen ble ikke akkurat som planlagt. Planen var at sambo skulle på konsert på fredag og jeg være hjemme å bare slappe av å kose meg Men så ringte et vennepar på fredag og lurte på om vi ville være med dem på båttur. De hadde masse reker og skulle egentlig over fjorden å møte noen andre, men pga for mye vind så kom de ikke over og måtte snu... Så da kom de å hentet oss på brygga her og vi har vært ute sammen med dem frem til i dag Hatt det kjempekoselig! Broren til sambo hentet oss på morgenen i dag da, siden vi skulle i dåp i dag Så nå har vi akkurat kommet hjem fra dåp. Koselig! Veldig vakkert dåpsbarn da :rødme: Kosa masse med han og han lå å sov på brystet mitt leeenge *vil ha sånn jeg også* Elllers fikk jeg positiv el test på fredag ettermiddag, så el var nok i går kjentes det ut som. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å håpe på det beste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. juli 2009 #1482 Del Skrevet 26. juli 2009 Da satser vi på at noen svømmere finner veien dit de skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #1483 Del Skrevet 26. juli 2009 Da satser vi på at noen svømmere finner veien dit de skal Ja får virkelig håpe de finner veien denne gangen altså Tenkte forføre sambo i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. juli 2009 #1484 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja får virkelig håpe de finner veien denne gangen altså Tenkte forføre sambo i kveld også Ikke dumt, vennen! Tror det var den "siste innsatsen" som gjorde det for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. juli 2009 #1485 Del Skrevet 26. juli 2009 Innom for ú lese om jakten pú el1 Hurra1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. juli 2009 #1486 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja får virkelig håpe de finner veien denne gangen altså Tenkte forføre sambo i kveld også HAr samme taktikken her jeg også, må bare vente til fotballkampen er ferdig Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #1487 Del Skrevet 27. juli 2009 Ikke dumt, vennen! Tror det var den "siste innsatsen" som gjorde det for oss! Får håpe innsatsen har vært god nok denne gangen ja! Må jo holde dette her Innom for ú lese om jakten pú el1 Hurra1 Morsomt tastatur i praha ja Gleder meg til du kommer hjem snuppiss HAr samme taktikken her jeg også, må bare vente til fotballkampen er ferdig Krysser fingrene for dere Håper du fikk forført din sambo i går også Takk for fingerkryssing Krysser fingerne for dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. juli 2009 #1488 Del Skrevet 27. juli 2009 :duskedame: Befruktningsdans :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #1489 Del Skrevet 27. juli 2009 :duskedame: Befruktningsdans :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #1490 Del Skrevet 27. juli 2009 Da har vi gjort vår jobb denne syklusen, så da er det bare å krysse alt som finnes for at det går vår vei denne gangen Kommer til å bli to veldig spennende uker nå....uff hvorfor skal de alltid være så lange I dag har jeg også smurt på litt wild jam Sambo skal jobbe litt i dag også, egentlig helt greit siden det ikke er noe bra vær uansett Jeg skal en tur til byen å bytte en genser og bukse som sambo fikk til bursdagen sin og så tenkte jeg meg en tur på xxl...masse salg der nå og jeg trenger nye joggesko... Vekke sambo og lage litt frokost først bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. juli 2009 #1491 Del Skrevet 27. juli 2009 Krysser fingre for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #1492 Del Skrevet 27. juli 2009 Krysser fingre for dere! Takk for det snuppa Ble ikke noen nye joggesko på meg i dag. Var på xxl og der var det helt KAOS! Sinnsykt masse mennesker der, så kunne sikkert belaget med på en halvtime i kassekø hvis ikke lenger...det gadd jeg rett og slett ikke Dro heller til byen å fikk byttet det jeg skulle for sambo og så innom butikken å kjøpte frokost til sambo(lunsj til meg ) Fikk ikke vekket sambo før jeg kjørte nemmelig. Skikkelig trøtt i dag han stakkar... første feriedag for han da og lite søvn og masse i helgen tar nok på en gammel kropp Sambo var oppe å spise og så en film og nå sover han igjen....jada! Jeg og pusen ligger på sofaen og koser oss med druer vi da Rare katten som liker druer... andre favoritter er potetgull og mais Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. juli 2009 #1493 Del Skrevet 27. juli 2009 Så morsom pus du har da. Og stakkars sambo, sliter du ham helt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #1494 Del Skrevet 27. juli 2009 Så morsom pus du har da. Og stakkars sambo, sliter du ham helt ut? Ja må jo slite han ut i disse tider vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. juli 2009 #1495 Del Skrevet 27. juli 2009 Søte pusen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. juli 2009 #1496 Del Skrevet 27. juli 2009 Da har vi gjort vår jobb denne syklusen, så da er det bare å krysse alt som finnes for at det går vår vei denne gangen Kommer til å bli to veldig spennende uker nå....uff hvorfor skal de alltid være så lange I dag har jeg også smurt på litt wild jam Nå skal`n sitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #1497 Del Skrevet 27. juli 2009 Søte pusen :rødme: Ja ho er vakker :rødme: Lille babyen vår det Nå skal`n sitte Ja håper virkelig den sitter nå altså Vært en produktiv kveld i dag Ryddet og ommøblert litt i stua. Er så deilig med forandringer altså Har det ikke helt som jeg vil enda da, men må ha ny spisestue før jeg får det som jeg vil og det har vi ikke råd til akkurat nå Har litt for dyr smak.... Så har jeg fått malt en gammel kommode som jeg har arvet fra mormoren og morfaren min. Tok av malingen på det for to år siden, men rett og slett ikke orket å male det Fikk maling laaangt opp i halsen etter husbyggingen Men nå MÅ jeg bli ferdig med det for det står lagret der vi skal ha bryllupet neste år, så da må det bort Ellers har jeg fått fortalt mamma og pappa om bryllupet i dag. De ble kjempeglade!! Moro Hadde egentlig tenkt til å vente til etter ferien med å fortelle det, men det er fugler som kvitrer overalt Ville jo ikke at mamma og pappa skal høre det fra noen andre, så da ble det til at jeg fortalte det i dag Pappa har jo drømt om å kunne følge meg opp sikkert siden jeg ble født da, så han er jo helt i ekstase Håper virkelig det blir bedre vær i morgen, så vi kan gjøre annet enn å bare være inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. juli 2009 #1498 Del Skrevet 28. juli 2009 Innom og oppdaterer meg litt etter ferien. Har hatt skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har hatt tid til å gjøre det før. Godt å lese at kroppen din er i gjenge igjen og at EL er overstått. Krysser alt jeg har for at det er deres tur nå. Ingen ting hadde gjort meg mer glad. Ønsker deg en fin dag og fortsatt god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #1499 Del Skrevet 28. juli 2009 Innom og oppdaterer meg litt etter ferien. Har hatt skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har hatt tid til å gjøre det før. Godt å lese at kroppen din er i gjenge igjen og at EL er overstått. Krysser alt jeg har for at det er deres tur nå. Ingen ting hadde gjort meg mer glad. Ønsker deg en fin dag og fortsatt god ferie! Søt du Håper virkelig det er vår tur nå Ha en super dag du også i dag Blåser litt også da, men vi tar en tur med båten alikevel Skal bli deilig! Så nå er det hoppe i dusjen å få vekk bikinilinja og så pakke oss klare Tar med dyner og sånt i tilfelle vi blir ute til i morgen. Tror det er meldt regn i morgen da....så vi får se Ha en super dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. juli 2009 #1500 Del Skrevet 28. juli 2009 Kos deg på båttur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå