iss Skrevet 23. juli 2009 #1461 Skrevet 23. juli 2009 Satt du på med sambo utenfor tunnellen i halv åtte tiden kanskje?
Lucky? Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #1462 Skrevet 23. juli 2009 (endret) Satt du på med sambo utenfor tunnellen i halv åtte tiden kanskje? Skal ikke se bort ifra at jeg gjorde det nei, tippet rett ved tunellen nemmelig Da er jeg hjemme igjen Resultatet ble en kjole, en tunika, en topp og en tights Var salg jo Har også vært hos stikkedama i dag. Skulle egentlig vært der i dag, men var der på mandag i stedet siden samb egentlig skulle begynne ferie i dag... men siden han jobbet, ringte jeg stikkedama og fikk en time til i dag Så nå håper jeg virkelig eggene er klare snart Stikkedama spurte om jeg hadde gått ned noen kilo, godt å høre at det ikke bare er jeg som ser det Nå skal jeg se om jeg klarer å skjønne noe av ipoden min... Endret 23. juli 2009 av Lucky?
iss Skrevet 23. juli 2009 #1463 Skrevet 23. juli 2009 Nå begynner jeg å få reisefeber!! Kos deg masse mens jeg er borte!
Lucky? Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #1464 Skrevet 23. juli 2009 Nå begynner jeg å få reisefeber!! Kos deg masse mens jeg er borte! Heldig du som skal reise bort Håper skjønningen ikke blir mer dårlig enn hun er nå da og at dere får en fin tur Dagene går så altfor fort når man har ferie altså..... Sambo kom hjem tidlig i dag, så har fått tatt igjen det tapte Så da ble det en time på ryggen med rompa høyt før jeg kunne gjøre noe annet da Så nå har jeg vært ute å gått tur en time i godt tempo, deilig! Har fått fikset mange sanger inn på ipoden da, litt morsommere å gå når man hører musikk. Har gjort det de andre gangene også, men da har jeg brukt mobilen som jeg bare har fire sanger på...litt lei de liksom
Miss I.W. Skrevet 23. juli 2009 #1465 Skrevet 23. juli 2009 Hørtes ut som en produktiv kveld! Du er kjempeflink som er ute å går! Jeg tenkte tanken jeg også når kjære stakk ut med bror, men her sitter jeg med KG og det har enda bare blitt med tanken...
loffen Skrevet 23. juli 2009 #1466 Skrevet 23. juli 2009 Jeg gidder ikke gå tur jeg heller. Sitter her og sløver i sofaen under et pledd og ser på drittværet.
Lucky? Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #1467 Skrevet 23. juli 2009 Hørtes ut som en produktiv kveld! Du er kjempeflink som er ute å går! Jeg tenkte tanken jeg også når kjære stakk ut med bror, men her sitter jeg med KG og det har enda bare blitt med tanken... Ja vi får håpe den fører til noe godt da Skal prøve å være flink til å gå flere ganger i uken. Ikke veldig motivert i dag, men veldig deilig når jeg først var i gang da Jeg gidder ikke gå tur jeg heller. Sitter her og sløver i sofaen under et pledd og ser på drittværet. Hørtes ikke så dumt ut det heller da
Lucky? Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #1468 Skrevet 24. juli 2009 Da er snart to uker av ferien ferdig....dagene går så fort altså! Heldigvis har jeg to uker igjen da, og da skal sambo ha ferie også, så det blir koselig Håper på masse fint vær fra uka av da, så vi kan komme oss ut med båten I dag har jeg ikke store planer egentlig...skal snart bort å se hvordan det går med oppusning av huset til et vennepar. De har kjøpt hus ikke så langt herfra, så gleder meg til de flytter hit Sambo skal mest sannsynlig på konsert i kveld sammen med en kompis. Jeg har ikke lyst...har ikke lyst til å drikke nå og orker ikke være på konsert med bare fulle mennesker Negativ el test i dag også, men kjenner at det jobbes nå så da er det nok ikke lenge igjen før el kommer
Strix Skrevet 24. juli 2009 #1469 Skrevet 24. juli 2009 Innom en snarvisitt for å ønske deg en goood helg!! Håper dere får flott vær og så blir det sikkert veldig godt at samboeren får ferie også!
Lucky? Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #1470 Skrevet 24. juli 2009 Innom en snarvisitt for å ønske deg en goood helg!! Håper dere får flott vær og så blir det sikkert veldig godt at samboeren får ferie også! Takk for det vennen Skal bli deilig med noen late dager sammen nå ja Finner ikke dressjakka til sambo Den har hengt hos svigermor siden vi var i bryllup i juni, men nå er den borte... Svigermor mener hun har kommet ned med den hit, men jeg finner den ikke her og kan ikke huske at hun har kommet med den.... Gidder rett og slett ikke bruke flere tusen på en ny dress nå. Den dressen kjøpte vi i fjor, så ikke var den brukt mye heller F.... Irriterende å bruke flere timer på å finne noe som jeg (mest sannsynlig) ikke har rotet bort...
^^Sunny^^ Skrevet 24. juli 2009 #1471 Skrevet 24. juli 2009 :duskedame: for Eggløsning !!! Blir vel aktiviteter hos dere i helgen hehe... Gooooo helg Lucky !!
Lucky? Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #1472 Skrevet 24. juli 2009 :duskedame: for Eggløsning !!! Blir vel aktiviteter hos dere i helgen hehe... Gooooo helg Lucky !! Ja får gjøre en skikkelig innsats denne gangen også vel, så er det bare å vente å se...håper virkelig det går denne gangen altså Hadde vært deilig å slippe den lange ivf reisen God helg til deg også Dressjakka er funnet!! Og det var heldigvis svigermor som hadde rotet den bort Så da er sambo klar for dåp denne helgen og bryllup neste helg
Tussi! Skrevet 24. juli 2009 #1473 Skrevet 24. juli 2009 Ser for meg hvor fornøyd du var når det viste seg at det var hennes skyld God helg
Lucky? Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #1474 Skrevet 24. juli 2009 Ser for meg hvor fornøyd du var når det viste seg at det var hennes skyld God helg Så vel sikkert slik ut tenker jeg Alltid deilig når det er noen andres feil God helg til deg også
^^Sunny^^ Skrevet 24. juli 2009 #1475 Skrevet 24. juli 2009 Ja får gjøre en skikkelig innsats denne gangen også vel, så er det bare å vente å se...håper virkelig det går denne gangen altså Hadde vært deilig å slippe den lange ivf reisen God helg til deg også Dressjakka er funnet!! Og det var heldigvis svigermor som hadde rotet den bort Så da er sambo klar for dåp denne helgen og bryllup neste helg Godt at dressjakken dukket opp igjen Og jeg krysser alt jeg har for at det klaffer for dere denne gangen!!
Lucky? Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #1476 Skrevet 24. juli 2009 Godt at dressjakken dukket opp igjen Og jeg krysser alt jeg har for at det klaffer for dere denne gangen!! Ja veldig deilig at den kom til rette Kjipt å bruke masse penger på en ny dress liksom... Håper virkelig det klaffer nå ja Kjennes i allefall ut som om el er veldig nært...
loffen Skrevet 24. juli 2009 #1477 Skrevet 24. juli 2009 Ser for meg hvor fornøyd du var når det viste seg at det var hennes skyld God helg
Pasjonsblomst Skrevet 25. juli 2009 #1478 Skrevet 25. juli 2009 Hei Lucky!! så bra at dressjakka er funnet.. (utrolig irriterende når ting forsvinner a gitt..) Ønsker dere en super helg, og 2 deeeeeilige ferieuker til (mine 3 uker er over nå... *snufs*)
Lucky? Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #1480 Skrevet 26. juli 2009 Hei Lucky!! så bra at dressjakka er funnet.. (utrolig irriterende når ting forsvinner a gitt..) Ønsker dere en super helg, og 2 deeeeeilige ferieuker til (mine 3 uker er over nå... *snufs*) Ja var supert at den kom til rette Hater å lete etter ting... Skal bli deilig med to uker ferie til nå ja! Kjedelig at ferien din er over allerede da Ukene flyr veldig fort... Så bra jakka ble funnet Ja det var helt supert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå