Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise:

:fnise:

Da har jeg ranet billigtester for el tester og g tester :fnise: Like greit å fylle opp skapet ;) Denne gangen skal ikke el slippe ennå!

Nå kjører jeg i vei for å hente klumpen :) Sol, men blåst i dag, så tenker det blir en tur på kino med han. Enten istid eller byggmester bob tenker jeg. Helst istid for min skyld da :fnise:

Skrevet
Får håpe vi får til i allefall en fisketur i løpet av sommeren da :) Er sååå koselig å sitte sånn å fiske og skravle ;)

Forskjellen på enkel og dobbel pergo er at ved enkel tar man en tablett hver dag i 5 dager, og dobbel tar man to ;) Skal vel gi dobbel effekt ;)

Jaaa, det er sååååå koselig å fiske !!! Vi var ute forrige uke, fikk bare et par fisk.. men puttet dem i krabbeteinene våre . Og tror du jammen ikke vi fikk 21 Krabber :sjokkert: Og det blåste så innmari at MrSunny måtte styre båten og jeg måtte dra alt oppi båten, puh.. i holdt vel på å fyke ut av hele gjengen :ler:

Men, koselig fredagskveld her ble det hvertfall.. Kokte krabbe på terrassen :jepp:

Hååååper så inderlig at pergo gjør susen denne gangen Lucky !!!

:duskedame: :duskedame:

Skrevet

:klemmer:

Dere ender opp med samme parfyme hele gjengen kanskje? :ler:

Håper du koser deg i ferien din!

Skrevet
Jaaa, det er sååååå koselig å fiske !!! Vi var ute forrige uke, fikk bare et par fisk.. men puttet dem i krabbeteinene våre . Og tror du jammen ikke vi fikk 21 Krabber :sjokkert: Og det blåste så innmari at MrSunny måtte styre båten og jeg måtte dra alt oppi båten, puh.. i holdt vel på å fyke ut av hele gjengen :ler:

Men, koselig fredagskveld her ble det hvertfall.. Kokte krabbe på terrassen :jepp:

Hååååper så inderlig at pergo gjør susen denne gangen Lucky !!!

:duskedame: :duskedame:

Moro når man får fangst altså :) Og nykokte krabber er jo bare snaskens ;)

Det er det som er med sånne teiner...ofte fint vær når de settes ut, men noen ganger litt trasig å få de inn igjen :fnise:

Får virkelig håpe pergoen gjør susen nå ja :)

Dere ender opp med samme parfyme hele gjengen kanskje? :ler:

Håper du koser deg i ferien din!

Skal ikke se bort ifra det nei :fnise:

Koser meg veldig med ferie jeg, selvom vi ikke har så altfor store planer ;)

Skrevet

Hatt en koselig dag sammen med klumpen i dag :) Var først på kino å så istid :) De filmene er bare fantastisk morsomt laget altså ;) Humor både for små og store :fnise:

Etter det dro vi ut på hytta til mamma og pappa og var der frem til jeg leverte han kl 18 :)

Så var det stikkedama kl 18.30 :) Skulle egentlig ikke dit før på torsdag da, men sambo begynner mest sannsynlig ferie i løpet av denne uken, så da er det greit å slippe å stresse i vei tidlig på morgenen :)

Så nå skal jeg ikke til stikkedamen før 6 august....fårhåpentligvis med gode nyheter :sjenert:

Kjenner jeg har litt ekstra energi i kveld, så lurer litt på om jeg skal gå meg en lang tur....*tenke litt*

Skrevet
Så nå skal jeg ikke til stikkedamen før 6 august....fårhåpentligvis med gode nyheter :sjenert:

Krysser fingrene for at du har strålende nyheter og en liten pergospire i magen, Lucky! :strix:

:klem:

Skrevet
Krysser fingrene for at du har strålende nyheter og en liten pergospire i magen, Lucky! :strix:

:klem:

Ja det hadde vært helt supert!

Gikk meg en lang tur på over en time i går :) Deilig :) Plugga musikk i ørene og så trasket jeg i vei :digge:

Da er jakten på el igang igjen :) Negativ i dag....hadde vel ikke akkurat regnet med noe annet så tidlig, men redd for å gå glipp av den :fnise:

Gjest Lhinn
Skrevet
Ja det hadde vært helt supert!

Gikk meg en lang tur på over en time i går :) Deilig :) Plugga musikk i ørene og så trasket jeg i vei :digge:

Da er jakten på el igang igjen :) Negativ i dag....hadde vel ikke akkurat regnet med noe annet så tidlig, men redd for å gå glipp av den :fnise:

Flinka som går tur!! jeg latet meg hjemme igår, enda jeg hadde masse som skulle blitt gjort..

Ja, bedre å teste en dag for tidlig, enn en dag for sent..det vet jeg alt om! :fnise: Jeg har to pakker liggende hjemme, med over 40 el tester og 20 grav tester. Forrige PP testet jeg ikke for noen av delene, kjenner godt når EL er på vei..men er jo kjekt å teste uansett så man har en dato :jepp: når jeg tenker meg om er det egentlig helt galskap at jeg ikke testet noenting forrige PP, jeg som er den testetøsa!

Blir spennende å se hvordan det går med dere denne gangen Lucky, krysser alt av fingre og tær! :tommelopp:

Skrevet

Innom å oppdatere meg litt - heier på dere denne mnd :duskedame: :duskedame: Synes du fortjener det ekstra mye siden du må slite med disse pergobivirkningene :troest:

Skrevet
Flinka som går tur!! jeg latet meg hjemme igår, enda jeg hadde masse som skulle blitt gjort..

Ja, bedre å teste en dag for tidlig, enn en dag for sent..det vet jeg alt om! :fnise: Jeg har to pakker liggende hjemme, med over 40 el tester og 20 grav tester. Forrige PP testet jeg ikke for noen av delene, kjenner godt når EL er på vei..men er jo kjekt å teste uansett så man har en dato :jepp: når jeg tenker meg om er det egentlig helt galskap at jeg ikke testet noenting forrige PP, jeg som er den testetøsa!

Blir spennende å se hvordan det går med dere denne gangen Lucky, krysser alt av fingre og tær! :tommelopp:

Skal ikke akkurat skryte på meg at jeg er så flink til å gå...var veldig flink en stund, men så forsvant energien igjen :( Men i går fikk jeg plutselig lyst, så da måtte jeg smi mens jernet var varmt :fnise: Har veldig lyst i dag også, så får se i ettermiddag ;)

Godt vi er flere testetøser :fnise: Har kjent el alle gangene med pergo, har ofte så vondt at det gjør vondt å sitte... men greit å ha kontroll på hvilke dager den kommer på uansett :sjenert: Denne gangen skal jeg ikke til egg sjekking hos gyn heller liksom :)

Innom å oppdatere meg litt - heier på dere denne mnd :duskedame: :duskedame: Synes du fortjener det ekstra mye siden du må slite med disse pergobivirkningene :troest:

Takk for heiing :klemmer: Synes virkelig vi fortjener et skikkelig resultat nå ja :)

Skrevet (endret)

Tiden flyr fort på morgenen altså... Nå er det :dusje: og ut å kjøpe :gave: til sambo som har bursdag i morgen :)

Må også legge til at :vekt: ikke er like sjokkerende høy lenger :) Nesten 5 kilo med hormoer er borte :bolledeig:

Endret av Lucky?
Skrevet

:skya: så herlig at hormonkiloene begynner å bli borte.

Flinka :klappe:

Skrevet
:skya: så herlig at hormonkiloene begynner å bli borte.

Flinka :klappe:

Ja det er veldig deilig :) Nå vil jeg ikke ha fler kilo før det skyldes babykilo :fnise:

Flink du er :)

Takk ;) Veldig fornøyd med at de forsvant, så nå må jeg bare være flink til å fortsette å spise sunt da :sjenert:

Fant gave til sambo til slutt da. Hadde egentlig tenkt å kjøpe jakke til han (han har klart å rote bort "pen" jakka si nemmlig), men veldig lite utvalg nå i disse salgsdagene :( Så da ble det heller to jp gensere og t shorte ;) Trenger det også da :fnise:

Null energi når jeg kom hjem da....blir så sliten av å gå sånn i sentre med masse folk jeg altså... greit når jeg skal shoppe til meg selv da, men når jeg går sånn å leter...uff....da vil jeg bare hjem :fnise:

Så fikk jeg besøk av tanteunge, så han og jeg har sett på små einsteins og kosa oss litt :) Han bor i nabohuset, så nå har han tuslet hjem igjen :) Veldig greit å ha det sånn da ;)

Skrevet
Så flink du er !!! :duskedame: :duskedame:

Takk :klemmer: Var veldig fortvilet for den vekten en stund, så nå håper jeg den klarer å holde seg slik frem til babykiloene kommer ;)

Lite energi i kveld, men har tvunget meg ut på gårunden min i dag også, så nå sitter jeg her med mye mer energi enn jeg hadde før jeg gikk i vei :) Deilig!

En venninne av meg fikk baby i dag da :) Etter over seks år med prøving, hormoner og flere ivf forsøk kom endelig en liten gutt :rødme:

Skrevet

Kjempeflink har du vært ja :jepp:

Da satser vi på at neste gang du legger på deg, er det pga en liten bebis :babysmokk:

Så moro med babyen til venninna di. Det er håp, selv om man har prøvd lenge... Men håper dere slipper med de litt over to åra dere har prøvd da!

Skrevet (endret)
Kjempeflink har du vært ja :jepp:

Da satser vi på at neste gang du legger på deg, er det pga en liten bebis :babysmokk:

Så moro med babyen til venninna di. Det er håp, selv om man har prøvd lenge... Men håper dere slipper med de litt over to åra dere har prøvd da!

Takk ;) Neste gang SKAL det være babyfett :fnise:

Viser jo at det er håp til slutt ja, selvom jeg håper virkelig vi slipper å vente i fire år til :sjenert:

I dag har sambo bursdag :) Hadde dratt på jobb før jeg fikk åpnet øynene da, så ikke sett han i dag :)

Ser ut som om det blir veldig deilig vær her i dag da....trodde det var meldt regn jeg, men her strutter solen alt den kan ;) Deilig :)

Planen i dag er litt kvalitetstid sammen med bror, svigerinne og to av mine tantebarn på 3 og 5 år :) Lenge siden jeg har sett dem nå, så skal bli koselig :) Kommer nok i ti tiden, så jeg får snurre meg rundt å rydde litt...

I kveld blir det vel nammismiddag til sambo og en skikkelig

bursdagspresang.... :sengekos::fnise:

Negativ el test....

Endret av Lucky?
Skrevet

Ble ikke akkurat veldig fint vær her i går da, så bare sånn ut på morgenen, men så kom blåst og vind :(

Men hadde koselig besøk av bror og familie da! Koste oss masse og vet ikke hvor mange ganger ordet "tante se her" ble brukt i løpet av timene de var her :fnise: De er så vakre :rødme:

For å få litt tid sammen med sambo i går, ble jeg med han å kjørte i lastebilen, så satt vel på i tre timer eller noe :fnise: Koselig da ;)

Når vi kom hjem ble det deilig middag og film. Var så trøtte når filmen var ferdig, så utsatte :sengekos: til morgenen i dag....men telefon til sambo ringte kl sju og måtte forte seg på jobb pga noe hastegreier :( Så godt el testen var negativ i dag også ;)

Nå skal jeg spise frokost og komme meg en tur til byen... skal i dåp på søndag og har ingenting å ha på meg :sjenert: Orker rett og slett ikke bunad nå på sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...