pusilus Skrevet 2. juli 2009 #1341 Skrevet 2. juli 2009 Ja tiden flyr Dere vært sammen i 10 år også? om et par måneders tid
Lucky? Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #1342 Skrevet 2. juli 2009 om et par måneders tid Ca sånn som oss det da Har egentlig ikke noe dato for når vi ble sammen vi da, men skjedde i løpet av sensommeren for snart ti år siden Må si vi er virkelig utholdende jenter altså
iss Skrevet 3. juli 2009 #1343 Skrevet 3. juli 2009 Trodde nesten jeg ble fridd til på en tom opprevet konvolutt på kjøkkenbenken jeg nå, det stod "hold av 7. august 2010 hehe" Men nå skjønner jeg hvorfor! Måtte jo ut på leting om hva dette var for noe!!!
Lucky? Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #1344 Skrevet 3. juli 2009 Trodde nesten jeg ble fridd til på en tom opprevet konvolutt på kjøkkenbenken jeg nå, det stod "hold av 7. august 2010 hehe" Men nå skjønner jeg hvorfor! Måtte jo ut på leting om hva dette var for noe!!! Kunne jo vært et romantisk frieri fra ki det Ja dere får holde av dagen Varmt altså! Satt litt ute på verandaen nå å ventet på vaskedama og holdt på å svette bort... blir nok en varm dag i dag ja Håper det blir like varmt i morgen, så jeg og klumpen kan dra på stranden eller ut med båten eller noe Spørs litt på om sambo må jobbe i morgen eller ikke.... Tenkte å ringe menighetskontoret nå snart, åpner halv ni. Så da får jeg håpe kirken er ledig da Blir spennende!! Andre dag på provera i dag Skal ta den i åtte dager, så er ferdig på torsdag neste uke Så blir det stikkedama på fredag, så håper hun kan hjelpe mensen skikkelig i gang Bare noen timer til det er helg
Miss I.W. Skrevet 3. juli 2009 #1345 Skrevet 3. juli 2009 Næmmen, gratulerer med ny ticker da! Satt å i leste innlegget ditt i dagboka min, og vips nederst dukket det opp en flott ticker! Kjempekoslig! ...selv om det ikke va så romantisk! Det var jo uansett hans ide, så det må han få for da! Mye spennende framover da!
loffen Skrevet 3. juli 2009 #1346 Skrevet 3. juli 2009 Trodde nesten jeg ble fridd til på en tom opprevet konvolutt på kjøkkenbenken jeg nå, det stod "hold av 7. august 2010 hehe" Men nå skjønner jeg hvorfor! Måtte jo ut på leting om hva dette var for noe!!!
angelou Skrevet 3. juli 2009 #1347 Skrevet 3. juli 2009 Grattis med frieri og giftermål til neste år da, kjempekoselig :rødme:
pusilus Skrevet 3. juli 2009 #1348 Skrevet 3. juli 2009 Ca sånn som oss det da Har egentlig ikke noe dato for når vi ble sammen vi da, men skjedde i løpet av sensommeren for snart ti år siden Må si vi er virkelig utholdende jenter altså Same, same
Happy Feet Skrevet 4. juli 2009 #1349 Skrevet 4. juli 2009 Åh, så koselig å lese at du skal gifte deg neste år, Lucky?. Gratulerer så masse! Håper du har en fin helg og nyter det som ser ut til å være den siste dagen med pent vær i denne omgangen.
Tussi! Skrevet 5. juli 2009 #1352 Skrevet 5. juli 2009 SÅ koselig med planlegging av bryllup. Får håpe kirken er ledig da så dere får datoen dere ønsker. Noe spesielt med den datoen eller?
Lucky? Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #1353 Skrevet 5. juli 2009 Næmmen, gratulerer med ny ticker da! Satt å i leste innlegget ditt i dagboka min, og vips nederst dukket det opp en flott ticker! Kjempekoslig! ...selv om det ikke va så romantisk! Det var jo uansett hans ide, så det må han få for da! Mye spennende framover da! Takk for det Blir i allefall noe positivt å se frem i mot da Grattis med frieri og giftermål til neste år da, kjempekoselig :rødme: Takk for det Gleder meg veldig
Lucky? Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #1354 Skrevet 5. juli 2009 Same, same Åh, så koselig å lese at du skal gifte deg neste år, Lucky?. Gratulerer så masse! Håper du har en fin helg og nyter det som ser ut til å være den siste dagen med pent vær i denne omgangen. Ja gleder meg veldig til neste sommer nå Masse å planlegge å styre med fremover, så det blir bra! Helgen har vært super og nytt det fine været max Gratulerer Takk
Lucky? Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #1355 Skrevet 5. juli 2009 Gratulerer Takk for det SÅ koselig med planlegging av bryllup. Får håpe kirken er ledig da så dere får datoen dere ønsker. Noe spesielt med den datoen eller? Ja gleder meg veldig til å sette igang med planleggingen Håper kirken er ledig den dagen, regner med det i allefall To av sambos bestekamerater har giftet seg på den datoen, men i ulike år da, så begynte egentlig med en spøk om at de skulle få samme bryllupsdato så de kunne hjelpe hverandre å huske datoen
Lucky? Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #1356 Skrevet 5. juli 2009 Hatt en helt super helg! Dro ut med båten når vi kom hjem fra jobb på fredag og sovet ute på en holme sammen med noen venner hele helgen Var bare hjemmom en liten tur i går for å hente klumpen, så var det ut igjen med han Han oppførte seg veldig bra og vi har kost oss masse til langt på natt både fredag og lørdag Sommeren er virkelig herlig :rødme: Så nå er klumpen levert og jeg har vasket både båt og bil og satt på en vaskemaskin med litt vått sengetøy Regnet godt i natt, så ble litt vått i teltet... men men, deilig uansett Prøvde å ringe kirkekontoret på fredag, men var bare åpent tirsdag og torsdag i sommerferien, så da får jeg prøve igjen på tirsdag Nå er det bare en uke igjen, så er det FERIE!!!
Lucky? Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #1358 Skrevet 6. juli 2009 Da er første arbeidsdag over, middagen spist og en liten middagslur er unnagjort Forsov meg litt i dag da, våknet når jeg egentlig skulle vært på jobb Hadde nok litt søvn å ta igjen etter helgen tenker jeg Men gikk bra da, kom meg i dusjen å hoppet i klærne å var på jobb ca en halvtime for seint bare I kveld får jeg koselig venninnebesøk av en venninne jeg ikke har sett på lenge, så da blir det nok skravlings på høy faktor i kveld I morgen skal jeg til legen (fastlegen) etter jobb. Skal ut å fly i midten av august, så trenger litt beroliggende Liker overhode ikke å fly, men sist jeg fløy fikk jeg beroliggende så da gikk det veldig bra Sitter å prøve å tenke ut noe mer jeg kan spørre legen om med det samme jeg er der. Like greit når jeg først har time liksom 4 dager igjen til ferie!!!
honning Skrevet 6. juli 2009 #1359 Skrevet 6. juli 2009 4 dager igjen til ferie!!! Jeg er med på å juble over 4 dager igjen til ferie Kos deg masse med venninnebesøk i kveld!!
Tussi! Skrevet 6. juli 2009 #1360 Skrevet 6. juli 2009 Er ikke lenge til ferie nå nei. Blir dere lenge borte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå