Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Lucky?

Er herlig med en rolig kveld hjemme iblant. Absolutt lov å snike seg tidligere hjem, og hvertfall når dere var der en time før tida ;)

Ha en fin kveld med lesing!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei Lucky?

Er herlig med en rolig kveld hjemme iblant. Absolutt lov å snike seg tidligere hjem, og hvertfall når dere var der en time før tida ;)

Ha en fin kveld med lesing!

Ja det var det jeg synes også :fnise: Var bare gamlinger igjen der også, og så liker jeg ikke marsipankake heller, så da var det ikke noe å vente på :sjenert::fnise: Fikk jordbær og is etter maten da, så fått kvota mi egentlig ;)

Har ikke kommet meg i seng ennå....så får se hvordan det går med lesingen....

Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt. Så dumt å lese at tanta fortsetter å tulle sånn. Håper det blir orden på kroppen din snart, nå er det på tide. :regler:

Ha en fin kveld, Lucky?vennen. :klemmer:

Skrevet

Ser ut som du har flotte dagar i :sol:-skinet. Nå gjenstår berre tantebesøket (eller tantestopp i eit tosifra antall månader :lur: ).

Skrevet
Innom og oppdaterer meg litt. Så dumt å lese at tanta fortsetter å tulle sånn. Håper det blir orden på kroppen din snart, nå er det på tide. :regler:

Ha en fin kveld, Lucky?vennen. :klemmer:

Ja håper kroppen kommer på bedre tanker snart ;) Ser nok ut til at det blir provera start i morgen i allefall...

Ha en fin kveld du også vennnen :klemmer:

Ser ut som du har flotte dagar i :sol:-skinet. Nå gjenstår berre tantebesøket (eller tantestopp i eit tosifra antall månader :lur: ).

Ja koser meg masse i det fine været :) Elsker sommeren! Kunne tenkt meg et tantebesøk snart ja, så jeg kan begynne på pergoen snart :)

:klemmer:

Skrevet

Da var det kvelden igjen a gitt ;)

Etter jobben i dag dro jeg ut på en liten shoppingrunde :) Deilig ;)

Så var det en tur innom iss, for så å dra i bursdag til en kusine :) Koselig! Etter bursdagen dro jeg innom iss igjen :fnise: Ikke så ofte jeg har tid til å besøke iss, så da må jeg jo gjøre det ofte når jeg først har tid ;) Kusine bor i nabogaten til iss, så måtte jo stoppe når jeg kjørte forbi ;)

Sambo jobber i kveld/natt også, så blir alene legging i kveld også.... jaja godt det ikke er el i disse tider ;)

Ikke noe tantebesøk i dag, så da blir det provera start i morgen :) Blir spennende og håper jeg slipper unna bivirkningene i allefall :)

Må bare reklamere litt for min nye deodorant....aliminiumklorid :) Jeg svette mye, men etter jeg begynte å bruke den er jeg så og si helt tøff under armene, og det er fantastisk deilig!!! Skal tas på 1-2 ganger i uken...svir veldig når man har tatt det på da, men absolutt verdt det ;)

Skrevet

Tåler ikke aluminiumklorid jeg. :forvirret:

Skulle ønske jeg gjorde det i disse svette dager! :ler:

Skrevet
Tåler ikke aluminiumklorid jeg. :forvirret:

Skulle ønske jeg gjorde det i disse svette dager! :ler:

Brukt det en gang før også, men da fikk jeg skikkelig sår under armene :( Men ville gi det en sjangse til nå og ser ut som om det går bedre denne gangen :)

Veldig deilig i dissse svettedager ja ;)

Skrevet (endret)

:bolledeig::hjerte: Sjekk tickeren min a :hjerte::bolledeig:

Ikka akkurat noe romantisk frieri da, men sambo er ikke særlig romantisk :fnise: Har snakket om den datoen en stund da, men når vi spiste middag i dag sa sambo at jeg snart måtte se å bestille den kirken da, så da får jeg ringe kirken i løpet av de nærmeste dagene å booke 7.august :)

Nå i juli er det fire år siden vi forlovet oss da, så da er det jo virkelig på tide :)

Håper bare vi rekker å lage å få ut en liten :babysmokk: før neste sommer da..

:hjerte:

:hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte:

:hjerte:

Endret av Lucky?
Skrevet
:bolledeig::hjerte: Sjekk tickeren min a :hjerte::bolledeig:

Ikka akkurat noe romantisk frieri da, men sambo er ikke særlig romantisk :fnise: Har snakket om den datoen en stund da, men når vi spiste middag i dag sa sambo at jeg snart måtte se å bestille den kirken da, så da får jeg ringe kirken i løpet av de nærmeste dagene å booke 7.august :)

Nå i juli er det fire år siden vi forlovet oss da, så da er det jo virkelig på tide :)

Håper bare vi rekker å lage å få ut en liten :babysmokk: før neste sommer da..

Gratulerer så mye Lucky?!!!!! :nigo:

Så koselig å ha en dato og et bryllup å se fram til! Bare å si fra om du trenger å kjøpe brudekjole, så har jeg en til salgs her ;) Hehe. Jeg fikk ikke heller noe romantisk frieri, men det gjør ingenting syns jeg. Er jo ikke frieriet som er viktigst :fnise:

Krysser fingrene for at dere får laget og fått ut en liten :babysmokk: innen august neste år!!!

Skrevet

Gratulerer Lucky :)

Skrevet

Gratulerer så mye med forlovelse! Håper dere rekker å feire bryllup med en liten :babysmokk: på et par mnd ;) Evnt at du blir en høygravid brud :fnise: Vet ikke hva som er å foretrekke jeg?

Håper det blir dreis på den syklusen din snart, så dere får satt i gang med produksjonen!

Skrevet
Gratulerer så mye Lucky?!!!!! :nigo:

Så koselig å ha en dato og et bryllup å se fram til! Bare å si fra om du trenger å kjøpe brudekjole, så har jeg en til salgs her ;) Hehe. Jeg fikk ikke heller noe romantisk frieri, men det gjør ingenting syns jeg. Er jo ikke frieriet som er viktigst :fnise:

Krysser fingrene for at dere får laget og fått ut en liten :babysmokk: innen august neste år!!!

Takk for det :) Blir spennende og deilig å ha noe positivt å se frem til også :) Er jo ikke frieriet som er det viktigste nei, har jo tross alt vært sammen i 10 år nå snart....

Kjole trenger jeg jo! Send gjerne et bilde på pm hvis det går ;)

Hvis det blir klaff på første pergo nå, så er det jo muligheter for å bli ferdig med babyprosjektet før bryllupet i allefall :fnise:

Gratulerer Lucky :)

Tusen takk vennen :klemmer:

Gratulerer så mye med forlovelse! Håper dere rekker å feire bryllup med en liten :babysmokk: på et par mnd ;) Evnt at du blir en høygravid brud :fnise: Vet ikke hva som er å foretrekke jeg?

Håper det blir dreis på den syklusen din snart, så dere får satt i gang med produksjonen!

Forlovelsen skjedde for fire år siden...men takk :fnise: Håper babyprosjektet blir ferdig før august ja, hvis ikke kan man jo gifte seg med mage eller rett og slett utsette bryllupet :) Vi får se hva året bringer ;)

Skrevet

Snart 10 års jubileum på dere også :rødme:

Skrevet
Snart 10 års jubileum på dere også :rødme:

Ja tiden flyr ;) Dere vært sammen i 10 år også?

Skrevet (endret)

Eg likar den nye tickeren din! :nigo:

Gratulerer! :roser:

Endret av dreia
Skrevet
Eg likar den nye tickeren din! :nigo:

Gratulerer! :roser:

Takk :klemmer: Liker den jeg også :fnise:

Skrevet

Hygglig med frieri, selv om det ikke ble så rommlemantisk.

Så lenge han ikke ringte fra jobben og ga beskjed om datoen, så får du være fornøyd. :ler:

:roser:

Skrevet
Fin ticker!

Takk :klemmer:

Hygglig med frieri, selv om det ikke ble så rommlemantisk.

Så lenge han ikke ringte fra jobben og ga beskjed om datoen, så får du være fornøyd. :ler:

:fnise: Skulle ikke forundret meg om han hadde gjort det helller da :fnise:

Så da får du holde av datoen vet du ;)

Deilig kveld, varmt og godt :) Kaffe og is med svigermor, vanning av blomster og plen og til slutt skravlings med svigerinne :)

Nå er det snart nattan....begynner seint i morgen, men vaskedama kommer halv åtte, så får ikke sovet så lenge alikevel :( Men men heller rent hus enn å sove lenge :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...