Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen hjem! Godt å lese at du har hatt det fint på kurs. Argh, så irriterende at kroppen din oppfører seg sånn. :kjefte: Håper virkelig dette er siste rest av dårlig oppførsel og at ting blir bedre framover nå. :klemmer:

Ønsker deg en fin helg. Høres ut som det blir full fart for deg (igjen :fnise:).

:klem:

Takk for det :) Deilig med kurs og nytt input en gang i mellom ;)

Teite kropp ja...uff...gir den bort gratis snart kjenner jeg :fnise: Har blødd friskt blod i hele dag, så håper det er mensen som har kommet nå :)

Blir full fart denne helgen også ja....moro, men kunne heller tenkt meg en tur med båten jeg da ;)

:klemmer:

Da er det helg :bolledeig: For et fantastisk vær også da :) Skulle virkelig pakket og dratt i vei med båten nå, men skal jo i utdrikningslag i morgen, så blir nok bare her hjemme i kveld.... Må få handlet gave til tanteungen og handlet litt mat i løpet av kvelden også. Frister ikke akkurat å kjøre ut nå, men får jo ikke gjort noe i morgen...

Ellers har jeg blødd friskt i hele dag! Håper virkelig det er mensen som har kommet denne gangen :) Da blir det i såfall pergo fra mandag av ;) *håpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jobbe tre uker tror jeg :) Ferie i 29, 30, 31, 32 :)

Så bra :) Da har vi jo i allefall tre uker samtidig da :) Var jo snakk om en hyttetur til hytta til kipa da, skal sjekke ut litt mer der etterpå jeg ;) Det hadde jo vært superkoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer det. glemte deg jeg. vi reiser til praha også da :) Og jeg har egentlig sagt ja til en londontur jeg tror jeg må trekke meg fra. Ble i august og tror ikke jeg har råd til enda en storbytur i løpet av sommeren.

Men hyttetur kan bli kost :)

Har sambo din ferie likt som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :) Da har vi jo i allefall tre uker samtidig da :) Var jo snakk om en hyttetur til hytta til kipa da, skal sjekke ut litt mer der etterpå jeg ;) Det hadde jo vært superkoselig!

Sjønningen gleder seg til å bli med på hytta !!!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskt blod! :bolledeig:

Håper det er tanta som har kommet ordentlig så det blir pergo på mandag! :jepp:

Kos deg i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer det. glemte deg jeg. vi reiser til praha også da :) Og jeg har egentlig sagt ja til en londontur jeg tror jeg må trekke meg fra. Ble i august og tror ikke jeg har råd til enda en storbytur i løpet av sommeren.

Men hyttetur kan bli kost :)

Har sambo din ferie likt som deg?

Ja det blir kjempekoselig, så nå må vi bare finne ut hvilke dager som passer da :)

Sambo har i allefall ferie de to siste ukene mine tenker jeg. Kan jo hende det blir mer også, men spørs litt på været ;)

Sjønningen gleder seg til å bli med på hytta !!!

:sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskt blod! :bolledeig:

Håper det er tanta som har kommet ordentlig så det blir pergo på mandag! :jepp:

Kos deg i dag! :klem:

Var visst bare på dagsbesøk den tanta, så blir ikke noe pergostart på meg i morgen :(

Krysser fingre for pergostart på mandag :hoppe: Håper dere har en fin helg, nyter vel båtlivet nå eller?

Blir nok ikke noe pergostart i morgen, tanta var bare innom på snarvisitt :(

Ikke blitt noe båt i helgen, var i utdrikningslag i hele går og i dag var det bursdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en varme!! Deilig altså :)

Da går denne helgen mot slutten også...men nå er det bare to uker igjen, så er det fire uker ferie :bolledeig:

Hadde det kjempekoselig i utdrikningslag i går, full fart hele dagen, men veldig koselig :) Var ikke hjemme før kl seks på morgenen, så formen har ikke akkurat vært på topp i dag :fnise:

Men sov lenge og slappet av hele formiddagen da, så var det bursdag til tanteunge som ble ett år og så ble det en liten tur ut med båten for å ta et bad :) Sååå deilig :bolledeig:

Var nok ikke tanta som kom på fredag alikevel :( Så blir ingen pergostart på meg i morgen.... Men ikke kommet noe brunt etter blødningen heller, så håper det er et godt tegn i allefall :) Hvis det ikke kommer noe mer i løpet av uken, regner jeg med at jeg begynner med provera på torsdag i allefall :)

Er sååå lei denne ventingen nå altså :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag!

Fikk du kontaktet gynokologen? Håper du får et svar snart, så du vet hvor i prøvingen du befinner seg. Helgen 26. juli blir vanskelig for jentetur, ser jeg. Mamma og pappa ønsker å dra den helgen, mulig 25., og bli der uken etter (uke 31). Vi blir da med noen dager også. Ser ut som jeg kun har mulighet mot slutten av ferien eventuelt, slutten av uke 32. Vi har ikke bestilt noen hjemreisebilletter tilbake enda, så vet ikke når i uke 32 vi reiser tilbake.

I minste fall får vi få til en overnattingstur med båt, snekka kanskje?? Skjærismor jobber også litt helger, tror jeg, så ser ut som dette blir vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Håper du får en flott sommer og en behagelig ferie!

Og så håper jeg syklusen din snart spiller på lag med deg igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag!

Fikk du kontaktet gynokologen? Håper du får et svar snart, så du vet hvor i prøvingen du befinner seg. Helgen 26. juli blir vanskelig for jentetur, ser jeg. Mamma og pappa ønsker å dra den helgen, mulig 25., og bli der uken etter (uke 31). Vi blir da med noen dager også. Ser ut som jeg kun har mulighet mot slutten av ferien eventuelt, slutten av uke 32. Vi har ikke bestilt noen hjemreisebilletter tilbake enda, så vet ikke når i uke 32 vi reiser tilbake.

I minste fall får vi få til en overnattingstur med båt, snekka kanskje?? Skjærismor jobber også litt helger, tror jeg, så ser ut som dette blir vanskelig...

Hatt en fin og varm dag ja ;)

Ikke snakket med gynekologen, ikke noe blod eller brunt siden fredag, så da venter jeg litt å ser :)

Iss er på ferie den tiden vi snakket om også, så da får vi heller prøve å få til noe den siste uken din ja ;)

skal sjekke med skjærismor :)

Heisann!

Håper du får en flott sommer og en behagelig ferie!

Og så håper jeg syklusen din snart spiller på lag med deg igjen :klem:

Takk for det :)

Håper virkelig kroppen har tenkt å begynne å oppføre seg snart ja :)

Ha en super sommer du også! Begynner ikke ferie ennå jeg, så kommer nok til å være her en stund til jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å varmt i dag også :) Litt for varmt å jobbe synes nå jeg da, men ungene koser seg masse, så det er jo supert ;)

Etter jobben i dag hentet jeg skjønningen :rødme: Kjørte hjem til iss og ki og var der å koste oss frem til de kom hjem. Så ble det grillings og skravling på verandaen der før jeg kjørte hjem igjen :) koselig!

I morgen er det stikkedamen igjen, eller min er på ferie, så skal prøve henne andre som jobber der i morgen da :) Blir spennende! Vet jo egnetlig ikke hva hun skal stikke etter jeg nå da, for har jo ikke snøring på hvor i syklusen jeg er da :sjenert: men men....får se hva hun sier i morgen ;)

Resten av kvelden i dag må nok gå med til litt opprydning her hjemme ser jeg :fnise: Rot overalt nå føler jeg....har jo knapt vært hjemme denne siste uken, så da baller det seg på....

Må også nyte det fine været litt da...kanskje jeg skal gå ned å ta meg en dukkert også?? vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov med rot når det er finvær :jepp: Kan ikke stå inne å svette, ut i sooooola :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig med grillings og skravlings :) Tror skjønningen var storfornøyd med å leke med andre enn mammaen sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov med rot når det er finvær :jepp: Kan ikke stå inne å svette, ut i sooooola :sol:

Ja det er jo det, så satt ute å koste meg litt i går kveld da :) Slike kvelder må jo bare nytes :rødme:

Veldig koselig med grillings og skravlings :) Tror skjønningen var storfornøyd med å leke med andre enn mammaen sin :fnise:

Ja var det :) Veldig koselig å passe på skjønningen litt også, hun er jo bare så vakker da :) Drømmer om den pavlijongen deres altså, den var skikkelig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fart dag i dag :) Først jobb, så stikkedame og så bursdag til bestemora til sambo. Trodde vi skulle være der kl fem, men så var det ikke før kl seks, så da ble det en time ekstra der.... orker ikke være der å vente på kakene, så dro hjem litt før jeg da. Sambo skal jobbe i natt, så han dro før meg, så da snek jeg meg likegodt unna jeg også :fnise:

Gikk fint hos stikkedama i dag også da, var vikaren til min faste da, siden min har ferie. Veldig koselig dame det også, men gleder meg til min er tilbake igjen neste uke :)

Fått kjøpt meg provera i dag da, så tenker jeg begynner på den på torsdag :) Blir spennende å se om den gir noe blødning.... men hva om mensen er på vei allerede? Stopper den opp å venter til jeg er ferdig med proveraen da eller hvordan er det? hmm....

Jaja...blir en stille kveld her i dag. Sambo jobbe nattan i dag, så blir vel ikke så lenge før jeg legger meg tenker jeg....legge meg å lese litt kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...