Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gossip girl, iss, imli, pusilus, kipa og Happy Feet :klemmer:

Hadde det veldig bra i bryllup i går :) Ble en lang dag da...dro hjemmefra kl 9 og kom tilbake halv fem i natt :) Men var kjempekoselig og jeg hadde det supert ;)

Talen gikk også veldig bra, så nå kan jeg senke skuldrene å bare slappe av. Deilig å være ferdig med bryllupet, så har jeg litt mindre å tenke på ;)

Om noen timer drar jeg på kurs, begynner ikke før i morgen da, men tar over tre timer å kjøre så da kjører vi i kveld :) Ikke hjemme igjen før torsdags kveld :( Regner ikke med at det blir muligheter for kg der heller, hva skal jeg gjøre uten dere sååå lenge?? :grine::fnise:

Ingen tante kommet ennå, men spotter fremdeles brunt...så noe må jo være på gang håper jeg :) Pakker i allefall med meg pergoen, så er jeg sikker ;)

Ha en fin uke jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får ei fin uke på kurs. :) Håper det er fint vær der du er på kurs også og at du får gleden av å nyte sola litt innimellom all kursingen. Her skal det jo bli supervær. :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imli, iss, pusilus, loffen, fisk, happy feet, strix og lhinn :klemmer:

Da var jeg hjemme igjen :) Deilig å være borte, men veldig deilig å komme hjem igjen også ;)

Hatt det kjempebra på kurs og vi kollegaene har kost oss masse på kveldene :) Spist god mat og shoppet :fnise:

Blitt sene kvelder og tidlig opp, så er ganske sliten nå kjenner jeg... skal bli godt å finne puta veldig snart ;) Orker ikke noe oppdateringsrunde i kveld, så får ta det i morgen i stedet...

Ellers har det ikke kommet noen tante hit ennå :kjefte: Brun spotting hver dag da og to dager med litt rødt før det ble brunt igjen.... Skjønner ikke hvorfor kroppen holder på sånn?? Har også hatt en del smerter i magen, så noe rart er det... :klø: Gynekologen sa jo at alt så bra ut, så skjønner det rett og slett ikke...uff... møkkakropp :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du får stikke innom i pavliongen på en :kaffekopp:

:nigo:

Ja det må jeg gjøre snart :) Gleder meg til å se den!

Begynner seint på jobb i dag, så har fått tatt meg en liten oppdateringsrunde nå på morgenen :)

I morgen er det ett år siden jeg fikk påvist pcos og her sitter jeg fremdeles uten tegn til noe baby :grine:

Kjenner jeg er utrolig lei denne prøvingen og kroppen om dagen. All den spottingen og smerter...ikke veldig vondt, men kjenner at det jobbes nede i der :sjenert: Tok en g test nå på morgenen og nå er det veldig veldig svak, nesten på grensen til usynlig, men el testen slår ut da, så noe hcg er det fortsatt i kroppen :kjefte: Nå er det jo over en mnd siden jeg mistet, så nå er det virkelig på tide at denne kroppen gir seg....

Blir en helg med full fart igjen da, skal i utdrikningslag i morgen og bursdag til tanteunge på søndag, så da er denne helgen satt også... :fnise:

Sol og nydelig sommervær i dag, det er deilig! Skal bli deilig med helg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hjem! Godt å lese at du har hatt det fint på kurs. Argh, så irriterende at kroppen din oppfører seg sånn. :kjefte: Håper virkelig dette er siste rest av dårlig oppførsel og at ting blir bedre framover nå. :klemmer:

Ønsker deg en fin helg. Høres ut som det blir full fart for deg (igjen :fnise:).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...