Happy Feet Skrevet 17. juni 2009 #1221 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er også veldig åpen om prøvingen. Det var mange som visste om MA'en siden jeg kom såpass langt at jeg følte det var trygt å fortelle om graviditeten, og i etterkant har folk spurt hvordan det går og da har jeg vært veldig åpen på rester, tynn livmorslimhinne og hormonkur... Vet liksom ikke hva jeg skal si når jeg først har begynt å være åpen, så da får de som spør bare høre hvordan ståa er. Jeg driver også og tar folat selv om jeg har et opphold nå. Begynte med det først etter at jeg testet positivt sist, for visste ikke at man skulle ta folat i det hele tatt, fersk i prøververdenen som jeg var. Hadde jeg visst at det skulle ta så lang tid før jeg kunne prøve igjen, hadd jeg nok tatt et opphold, men det visste jeg jo ikke, og nå bare kjører jeg på med folat hver dag siden jeg har tatt de så lenge, så kan jeg like godt fortsette. I motsetning til sist, så har jeg tatt folat i laaang tid når jeg endelig blir gravid igjen. Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. juni 2009 #1222 Del Skrevet 17. juni 2009 Så bra med blendahvit da Men merkelig med disse testene dine, de burde jo virkelig være negative nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1223 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er alltid like kipt å åpne et nytt folat glass Håper du får en bra dag Ja det er det Håper jeg slipper å åpne så mange til da Dagen har vært fin så langt i allefall Jeg har sluttet å ta folat jeg En dag jeg fikk mensen en uke forsinket tenkte jeg : jeg blir jo ikke gravid uansett så da spiller det ingen rolle. Men jeg burde vel begynne på an igjen.. jeg har de jo liggende her.... Håper du får en fin dag Lucky Ikke akkurat motiverende å ta de når det ikke skjer noe nei Men har jo et håp om at det skal skje noe veldig snart, så vil ikke ta noen sjangser heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1224 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er også veldig åpen om prøvingen. Det var mange som visste om MA'en siden jeg kom såpass langt at jeg følte det var trygt å fortelle om graviditeten, og i etterkant har folk spurt hvordan det går og da har jeg vært veldig åpen på rester, tynn livmorslimhinne og hormonkur... Vet liksom ikke hva jeg skal si når jeg først har begynt å være åpen, så da får de som spør bare høre hvordan ståa er. Jeg driver også og tar folat selv om jeg har et opphold nå. Begynte med det først etter at jeg testet positivt sist, for visste ikke at man skulle ta folat i det hele tatt, fersk i prøververdenen som jeg var. Hadde jeg visst at det skulle ta så lang tid før jeg kunne prøve igjen, hadd jeg nok tatt et opphold, men det visste jeg jo ikke, og nå bare kjører jeg på med folat hver dag siden jeg har tatt de så lenge, så kan jeg like godt fortsette. I motsetning til sist, så har jeg tatt folat i laaang tid når jeg endelig blir gravid igjen. Håper du har en fin dag! Ja like greit å være åpen om prøvingen egentlig Synes det fungerer veldig fint å ha noen som vet om hvordan jeg har det, men filtrerer jo informasjonen til noen da Hadde et lite oppghold i folaten etter ma'en, men ellers har jeg tatt det hele tiden Våre barn kommer i allefall ikke til å kunne bli født med ryggmargsbrokk eller noe tull etter all den folaten vi har spist i allefall Så bra med blendahvit da Men merkelig med disse testene dine, de burde jo virkelig være negative nå. Veldig deilig å være kvitt det teite blodet ja, så nå håper jeg testene har planer om å bli negative snart også Synes det er veldig merkelig jeg også, får jo være måte på hvor lang tid det skal ta å synke fra 187 til null da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1225 Del Skrevet 17. juni 2009 Trøtt i dag også, så ble en god time på sofaen etter jobben i dag også Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt om dagen, gjør jo ikke mer enn jeg pleier å gjøre egentlig...men er vel mye tanker som sliter meg ut kanskje?? Skulle egentlig vært på sommeravslutning med kollegaer i dag, men pga to syke, så utsetter vi det i stedet Passet egentlig veldig bra, så kanskje jeg får begynt å skrive litt på talen min også....og gjørt ferdig litt andre ting til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. juni 2009 #1226 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har også vært veldig trøtt i det siste. I følge min medisinstuderende søster er det visst noe som heter vårslapphet som slår til mot sommerferien.. det er visstnok en skikkelig diagnose, men man får ikke noe for det! Jaja... verden roer vel ned nå utover uansett om man har ferie eller ikke...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. juni 2009 #1227 Del Skrevet 17. juni 2009 Satser på at dette er ditt siste glass folat som prøver Greit å være litt åpen om prøvinga da, da slipper man nok en del "mas" om det skulle ta lang tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1228 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har også vært veldig trøtt i det siste. I følge min medisinstuderende søster er det visst noe som heter vårslapphet som slår til mot sommerferien.. det er visstnok en skikkelig diagnose, men man får ikke noe for det! Jaja... verden roer vel ned nå utover uansett om man har ferie eller ikke...! Godt det ikke bare er meg da Er sikkert noe med at det begynner å nærme seg ferie og late dager, så kroppen begynner å trappe ned eller noe Litt for tidlig for min del da, skal jobbe denne og tre uker til jeg Satser på at dette er ditt siste glass folat som prøver Greit å være litt åpen om prøvinga da, da slipper man nok en del "mas" om det skulle ta lang tid... Ja får håpe dette blir det siste Greit å være åpen om prøvingen ja, i allefall til noen Får jo luftet meg godt her inne også da Vet ikke hva jeg skulle gjort uten kg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. juni 2009 #1229 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er også utrolig trøtt om dagen. Godt å se at vi er flere. Bare to uker til ferie etter denne uka, så kanskje kroppen har begynt å trappe ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1230 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er også utrolig trøtt om dagen. Godt å se at vi er flere. Bare to uker til ferie etter denne uka, så kanskje kroppen har begynt å trappe ned. Godt det er fler som er trøtte her ja Får håpe det er kroppen som begynner å gjøre seg klar for ferie! Null og niks energi i kveld, har fått gjort litt her hjemme da, men har måttet tvinge meg selv Tenker litt at kanskje jeg har jernmangel etter all blødningen jeg da?? Men kan jo også være generell vårslapphet.... ikke vet jeg... Tror i allefall jeg skal gå å finne senga nå, og prøve å begynne på talen i senga i stedet... uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 17. juni 2009 #1231 Del Skrevet 17. juni 2009 Heia Ville bare stikke innom og si at jeg følger med på deg. Bra blødningene endelig er over og at testene begynner å bli hvite. Skjønner at du lengter etter å komme i gang med en normal syklus igjen! Kjenner meg godt igjen i det å dabbe av mot sommeren. I alle fall når jeg skal ha sommerferie. Kjenner at jeg lengter skikkelig mye etter den!! Håper ellers at resten av uka blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2009 #1232 Del Skrevet 17. juni 2009 Eg likar faktisk godt å ta folat, eg, men skjønar at eg er aleine om å lika å opna nye folatglas. (Då får eg kasta det gamle, og altså rydda litt i skapet. ) Gruar meg til å slutta med folat. Eg er faktisk så ille at eg savnar litt rutinen med å ta p-pillene mine... Artig med bryllup i helga. Lykke til med taleskriving. Håpar du får litt tid til skriving. Eg skreiv faktisk talen min til bryllupet vårt (brudens tale!) ca. 2-3 timar før me tok imot gjestene, på sjølve bryllupskvelden/-ettermiddagen. Eg er ein mester i prokrastinering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. juni 2009 #1233 Del Skrevet 17. juni 2009 Innom med en Jeg er også trøtt. Legge seg kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1234 Del Skrevet 18. juni 2009 Heia Ville bare stikke innom og si at jeg følger med på deg. Bra blødningene endelig er over og at testene begynner å bli hvite. Skjønner at du lengter etter å komme i gang med en normal syklus igjen! Kjenner meg godt igjen i det å dabbe av mot sommeren. I alle fall når jeg skal ha sommerferie. Kjenner at jeg lengter skikkelig mye etter den!! Håper ellers at resten av uka blir fin Koselig at du følger med vennen Deilig at blødningen endelig har stoppet ja, tok sin tid synes jeg Men håper vi går lysere tider i møte nå Skal bli helt fantastisk med sommerferie nå ja, jeg skal ha fire uker og det skal bli veldig godt Godt det ikke bare er meg som dabber av nå på denne tiden Eg likar faktisk godt å ta folat, eg, men skjønar at eg er aleine om å lika å opna nye folatglas. (Då får eg kasta det gamle, og altså rydda litt i skapet. ) Gruar meg til å slutta med folat. Eg er faktisk så ille at eg savnar litt rutinen med å ta p-pillene mine... Artig med bryllup i helga. Lykke til med taleskriving. Håpar du får litt tid til skriving. Eg skreiv faktisk talen min til bryllupet vårt (brudens tale!) ca. 2-3 timar før me tok imot gjestene, på sjølve bryllupskvelden/-ettermiddagen. Eg er ein mester i prokrastinering! det gjør meg ingenting å ta de tablettene, men jeg gjør det jo kun fordi jeg vil ha baby, ellers hadde det jo ikke vært noe vits i å tatt dem.... så tror ikke jeg kommer til å savne de Skrev talen 2-3 timer før gjestene kom Du hadde virkelig is i magen da ja, men man jobber vel kanskje best under press Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1235 Del Skrevet 18. juni 2009 Innom med en Jeg er også trøtt. Legge seg kanskje.. Takk Ikke rart du er trøtt på denne tiden av døgnet da Da var det to dager igjen før det er helg Regner her i dag Sambo har jobbet i natt og fortsatt ikke kommet hjem, så jeg får vel ringe å etterlyse han snart vel Han er sikkert veldig fornøyd med å jobbe ute i dette regnværet tenker jeg...uff... Fikk ikke begynt på talen i går, så i dag MÅ jeg gjøre det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. juni 2009 #1236 Del Skrevet 18. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1237 Del Skrevet 18. juni 2009 Kjipt med regn ja Men lettnet i allefall litt utover dagen, selvom det er skikkelig lummert i dag... En dag igjen til helg!! Deilig Begynte å spotte brunt i går kveld og har gjort det litt i dag også, så ringte gyn på morgenen og fikk time etter jobben. Bestilte time hos henne som var vikar for min gyn, liker egentlig henne bedre Hun er der bare på torsdagskveldene, så passet jo veldig bra at det var torsdag i dag Hun sa at alt så bra ut, men kunne ikke se noe tegn til eggløsning da, var endel folliker i eggstokkene, men ingen var noe særlig store, så hun regnet ikke med noe eggløsning her på en god stund Fikk respet på provera, så dersom jeg ikke har fått mensen innen to uker, skulle jeg ta en runde med provera for å få igang en blødning og så rett på pergo når blødningen kommer Hvis jeg får blødning av meg selv, skal jeg begynne på pergo også da, så da blir neste syklus med pergo i allefall Han andre gyn mente jo jeg burde ha et par sykluser uten pergo nå, men hun så ingen vits i det så lenge jeg ikke har eggløsning.... Så da vet jeg jo i allefall litt mer om veien videre og det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2009 #1238 Del Skrevet 18. juni 2009 Får inderlig håpe at det funker med pergo nå da. Kjedelig når de finner en del follikler. Hva vil det si for muligheten til å bli gravid? Håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1239 Del Skrevet 18. juni 2009 Får inderlig håpe at det funker med pergo nå da. Kjedelig når de finner en del follikler. Hva vil det si for muligheten til å bli gravid? Håper alt er bra! Vet ikke hva det vil si, men virket ikke som om hun regnet med at jeg kom til å ha eggløsning av meg selv på en stund i allefall Får virkelig håpe pergoen gjør susen nå, har jo blitt gravid med den to ganger, så er det ikke på det tredje det skal skje da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. juni 2009 #1240 Del Skrevet 18. juni 2009 Hehe, jo, regner med det Hadde vært skikkelig kult om dere faktisk lyktes skikkelig denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå