Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lucky?

Her var det god lesning! Så og si blendahvitt hos deg, og fikk unnagjort masse hjemme i går. Flink du er da;)

Reker er utrolig godt ja. Skulle hatt det mye oftere her hvertfall!

Veldig deilig at det begynner å nærme seg blendahvitt nå ja :) Var virkelig på tide ;)

Spiser reker altfor sjeldent vi også egentlig...blir jo mest på sommeren da, men kunne nok spist det mer på sommeren også ;)

Hurra for nesten blendahvitt! :hoppe:

:bolledeig:

Deilig dag på jobben i dag :) Gikk veldig fort egentlig, ingenting er bedre enn det :fnise:

Etter middagen har jeg vasket bilen og kom akkurat inn nå. Den trengte virkelig en vask inni :sjenert: Så nå skinner den både inni og utenpå ;) Skal på kurs fra søndag til torsdag neste uke og skal ha med noen kollegaer i bilen, så greit at den ser fin ut da.... :fnise:

I morgen er det stikkedama og høyskoletreff :) Blir koselig! Er en gjeng fra de jeg gikk i klasse med på høyskolen som treffes ca hver femte uke, så i morgen er det sommeravslutning med dem :)

Stikkedama mi går til ferie i morgen, så spennende å høre hva hun tenker for meg fremover....er en til som jobber der, så vet ikke om jeg skal bruke henne eller om hun tenker at kroppen min skal få litt ferie også :) Vi får se!

Nå blir det litt smårydding og så avslapning resten av kvelden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

:bolledeig: for blendahvitt!!

Stikkedame i morgen?

Aaaaah.... Akupunktør!! :klaske:

Hjelper det?

Koselig med høyskoletreff. Kjekt å ha kontakten med studievenner, holde seg oppdatert og få noen nye impulser :)

Ha en super mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at ting ser ut til å være ute av systemet nå. Jammen på tide! :jepp: Greit å bli ferdig, så dere kan prøve mere :)

Håper alt står bra til ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: for blendahvitt!!

Stikkedame i morgen?

Aaaaah.... Akupunktør!! :klaske:

Hjelper det?

Koselig med høyskoletreff. Kjekt å ha kontakten med studievenner, holde seg oppdatert og få noen nye impulser :)

Ha en super mandag!!

Akupunktør ja :fnise: Vet egentlig ikke om det hjelper jeg...kroppen min er jo så dum, men har trua på det, så velger å fortsette med det :) Superkoselig dame, så synes det er verdt det ;) Og så er hun jordmor, så kan jo være kjekt å holde kontakt med henne :)

Veldig koselig at vi klarer å møtes så ofte som vi gjør, er seks år siden vi var ferdige på skolen nå, så synes ikke det er dårlig :)

:klemmer:

Godt at ting ser ut til å være ute av systemet nå. Jammen på tide! :jepp: Greit å bli ferdig, så dere kan prøve mere :)

Håper alt står bra til ellers!

Ja det var jammen på tide :bolledeig: Så da kommer vel mensen snart da tenker jeg ;) På tide å blø litt snart nå kjenner jeg :fnise:

Skal bli deilig å få kroppen på rett kjør igjen, så vi kan fortsette veien mot en lucky baby :)

Ellers er alt bare bra her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Jeg lever etter at når man tror det hjelper så er det godt.... Vet enkelte undersøkelser viser at man ikke har større hell om man bruker alternativt i tillegg til prøving, men jeg, som du, gjør en del ting fordi jeg føler det hjelper :)

En dag må man jo lykkes?! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lever etter at når man tror det hjelper så er det godt.... Vet enkelte undersøkelser viser at man ikke har større hell om man bruker alternativt i tillegg til prøving, men jeg, som du, gjør en del ting fordi jeg føler det hjelper :)

En dag må man jo lykkes?! :jepp:

Ja det er noe med det :) Hadde jo nesten prøvd i to år når jeg begynte med aku, så kan jo ikke skade med noen nåler da... Ingenting skal være uprøvd når det gjelder veien mot å bli en liten familie ;)

En dag må vi jo lykkes da :) Spennende tider fremover for dere i allefall ;)

Godt å lese at du er på "bedringens" vei ;)

Ja det var virkelig på tide synes jeg ;)

Nå er det snart nattan...har tatt vannerunden på uteblomstene :) De lever faktisk ennå :fnise:

Litt kveldsmat nå og så er det senga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Jeg tror også at det hjelper at man har prøvd "alt"... Så får vi bare krysser fingre og tær for at vi en gang lykkes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Nesten blendakvit! :strix:

Ja, då er det vel på tide med mensen. :fnise: Prøver de denne syklusen, eller har de pause akkurat nå?

Lykke til hos stikkedama i morgon.

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at det hjelper at man har prøvd "alt"... Så får vi bare krysser fingre og tær for at vi en gang lykkes :jepp:

Ja får krysse alt vi har for at det går vår vei en gang og gjerne veldig snart :fnise:

:hoppe: Nesten blendakvit! :strix:

Ja, då er det vel på tide med mensen. :fnise: Prøver de denne syklusen, eller har de pause akkurat nå?

Lykke til hos stikkedama i morgon.

Natta! :klem:

Deilig å endelig se litt blendahvitt ja :bolledeig: Virkelig på tide med mensen nå ja :fnise:

Pause? hva er det :fnise: Nei vi kjører på vi ;) Vet jo ikke hvor jeg er i syklusen da, men kjører på uansett...så håper på det beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause? hva er det :fnise: Nei vi kjører på vi ;) Vet jo ikke hvor jeg er i syklusen da, men kjører på uansett...så håper på det beste ;)

:fnise::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame:

:duskedame:

:fnise::tommelopp:

:fnise:

:Gjesp: trøtt i dag....bare lyst til å gå å legge meg, så spørs nok om det ikke blir en halvtime på øyet før jeg skal treffe jentene i kveld :)

Vært hos stikkedama etter jobben, deilig med en halvtime avslapning etter jobb altså, men trenger tydeligvis mer i dag :fnise: Stikkedama mi går til ferie i dag, så neste gang jeg skal dit skal jeg til henne andre som jobber der :) Hun virker veldig koselig hun også, så håper hun er flink! Skal ikke dit før om to uker for neste uke er jeg på kurs fra søndag til torsdag kveld...

Tok en g test for å sjekke i dag også, og det kommer fremdeles frem en svak strek...hvor lang tid skal kroppen bruke på å kvitte seg med hcg'en da? Seriøst :kjefte:

Men men....har i allefall vært blendahvitt i hele dag, så håper det holder seg sånn nå og at mensen kommer om ikke så lenge :) Ikke det at jeg savner å blø akkurat, men greit å vite hvor i syklusen jeg er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn
Men men....har i allefall vært blendahvitt i hele dag, så håper det holder seg sånn nå og at mensen kommer om ikke så lenge :) Ikke det at jeg savner å blø akkurat, men greit å vite hvor i syklusen jeg er :fnise:

Hei! innom og oppdaterer meg litt :hallo: håper du har blødd ferdig nå og at du kan få igjen normal syklus.. :duskedame: :duskedame:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! innom og oppdaterer meg litt :hallo: håper du har blødd ferdig nå og at du kan få igjen normal syklus.. :duskedame: :duskedame:

:klem:

Ja håper virkelig kroppen er klar igjen om ikke så altfor lenge nå ;)

Da var jeg hjemme igjen etter en hyggelig kveld med jentene :) Alltid koselig å treffes og alltid nok å skravle om :fnise: Hun ene fortalte at de snart skal bli prøvere da, så blir spennende å se hvor lang tid det tar for dem....håper de slipper å vente så lenge som jeg har gjort i allefall :) Hun vet ikke noe om hvordan vi ligger ann da, sa bare at vi prøver vi også ;)

Gikk å la meg etter jeg var her i stad og våknet ett kvarter før jeg skulle være hos venninne :fnise: Var bare å sprette opp å få på meg noen andre klær, så var jeg klar igjen :) Gleder meg til å finne puta igjen nå, helt utslitt i dag altså :sjenert:

Uff...må snart få begynt på talen til bryllupet på lørdag også....får prøve å få skrevet litt i morgen kanskje... vet liksom ikke hva jeg skal si jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med bryllup i helga da :) Gøy gøy :)

Er en av de som holder kortene tett inntil brystet angående prøving for vennene våre IRL jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med bryllup i helga da :) Gøy gøy :)

Er en av de som holder kortene tett inntil brystet angående prøving for vennene våre IRL jeg da ;)

Ja blir gøy med bryllup :) Blir nok en lang, men fin dag ;)

Er ikke alle som vet vi prøver heller, men de fleste vet det vel egentlig etter me'en i desember. Var en del som visste om graviditeten da, så de fleste regner nok med at vi prøver igjen ;) Og er vel egentlig blitt ganske ærlig når folk spør om hvordan det ligger ann med barn og sånt....filtrerer selvfølgelig hvem jeg gir mest detaljer til da ;)

Da var jeg igang med et nytt glass med folat....100 nye piller :sjenert: Lurer på hvor mange sånne glass det har gått med jeg....uff...men håper dette blir det siste i allefall ;)

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å ta folat jeg :sjenert: En dag jeg fikk mensen en uke forsinket tenkte jeg : jeg blir jo ikke gravid uansett så da spiller det ingen rolle. Men jeg burde vel begynne på an igjen.. jeg har de jo liggende her....

Håper du får en fin dag Lucky :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...