Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Men du? du skal ikke ringe legen din og få en sjekk av dette. det kan jo hende det er noen rester i livmora di som kroppen din sliter med å bli kvitt? For å blø i tre uker kan da vel ikke være normalt? Det er jo fort gjort å finne ut det med en innvendig UL?

Bedre enn en sjekk for mye enn en for lite :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du? du skal ikke ringe legen din og få en sjekk av dette. det kan jo hende det er noen rester i livmora di som kroppen din sliter med å bli kvitt? For å blø i tre uker kan da vel ikke være normalt? Det er jo fort gjort å finne ut det med en innvendig UL?

Bedre enn en sjekk for mye enn en for lite :klem:

Snakket med legen min på mandag å fortalte at jeg fortsatt blødde og at fortsatt får utslag på g test, men det var visst helt normalt i følge han...så lenge jeg ikke hadde kjempesmerter så var det ingen fare mente han :( Men jeg synes det er veldig merkelig at jeg skal blø sånn altså. Kan jo maks ha vært 5+3 når jeg mistet, så merkelig med så mye blod og tull da :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: litt på kroppen din jeg og! Makan til oppførsel! Håper den vet å gjøre det godt igjen når blødningene endelig slutter. :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna: Dumme Lucky-kropp - forstå snart at du skal oppføra deg skikkelig! :regler:

Snart heeeelg! :strix:

Ja dumme dumme kropp!!! Håper den snart tar til vettet ja :kjefte:

Deilig at det snart er helg i allefall :klemmer:

:kjefte: litt på kroppen din jeg og! Makan til oppførsel! Håper den vet å gjøre det godt igjen når blødningene endelig slutter. :lur:

Ja jeg har aldri sett på makan til oppførsel i allefall :kjefte: Håper virkelig den har tenkt å gjøre det godt igjen snart ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fanger deg opp på mine innlegg*

Takk for gode ord i mi bok :klemmer:

Pleier ikke finne nye dagbøker her, da jeg har så mange. Men klarer ikke holde meg unna di bok :sjenert: Er liksom noe annet komme inn i ei bok der faktisk det er noen som sliter med å få seg barn, enn de som forsvinner etter 2-3 PP inn i de gravides verden :sukk: Håper jeg er velkommen her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*fanger deg opp på mine innlegg*

Takk for gode ord i mi bok :klemmer:

Pleier ikke finne nye dagbøker her, da jeg har så mange. Men klarer ikke holde meg unna di bok :sjenert: Er liksom noe annet komme inn i ei bok der faktisk det er noen som sliter med å få seg barn, enn de som forsvinner etter 2-3 PP inn i de gravides verden :sukk: Håper jeg er velkommen her :fnise:

Her er du hjertelig velkommen :klemmer:

Leter ikke akkurat etter nylagde dagbøker jeg heller, liker meg best sammen med "sliterne" jeg :fnise: Vi har jo prøvd ca like lenge også, så fint å følge med på andre som er i samme situasjon som en selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite, teite kroppen :kjefte: Ikke mer blod nå altså :fy_fy:

Snaaaaaart helg :bolledeig:

Må jo ha verdens teiteste kropp jeg :kjefte:

Ikke lenge igjen før det er helg nå nei :bolledeig:

Endelig fredag og snart helg :) Skal bli deilig!!

Tanta og onkelen til sambo fikk baby i natt da, en liten gutt :) Det er de som fortalte deres store nyhet rett etter vi hadde mistet i julen.... Tiden har jammen gått fort! Tror nok ikke vi drar på sykehuset for å se på han, men venter heller til de kommer seg hjem. Litt bedre å besøke hjemme synes jeg :)

Sambo skal hente den nye båten i dag, gleder meg til å se den! Regner med at sambo blir stående å vaske og polere en hele helgen :fnise: Er jo meldt regn i dag og i morgen, så blir nok ingen båttur i allefall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en god og blodfri helg. :) Så moro at dere får den nye båten i dag. Kan tenke meg sambo kommer til å vakse og polere, ja. Det hadde min også kommet til å gjøre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en super helg :klemmer:

Takk :klemmer:

God helg :klemmer:

Takk :klemmer:

Innom og ønsker deg en god og blodfri helg. :) Så moro at dere får den nye båten i dag. Kan tenke meg sambo kommer til å vakse og polere, ja. Det hadde min også kommet til å gjøre. :fnise:

Takk for det :) Regner med at det blir en god helg, men virker ikke som om den blir blodfri da :(

Moro med båten ja, sambo er i gang der ute :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det endelig helg :bolledeig:

Middag i dag ble gatekjøkken burger og chips ;) Deilig!

Når vi hadde spist, dro vi en tur til sverige for å kjøpe cd spiller og høytalere til båten, så nå holder sambo på for fullt der ute ;) Har hjulpet til litt jeg også, men nå var jeg sliten og ville inn....får fortsette litt i morgen før sommerfesten med jobben :)

Blør fremdeles i dag da :kjefte: Litt mer brunt enn rødt i dag, men alikevel da....må jo bli ferdig nå synes jeg!!!

I morgen tidlig kommer venninne som jeg skal være forlover til neste helg innom med kjolen sin :) Blir spennende å se resultatet! Var med når hun bestilte den, men ikke sett den ferdig. Så i morgen må jeg øve meg på å snurpe den igjen og å rette den opp når hun setter seg og slikt...greit å være litt forberedt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :bolledeig:

Syns virkelig de burde få sjekka deg snart altså, kan jo ikke være normalt og blø så lenge, uansett om det er smertefritt eller ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :bolledeig:

Syns virkelig de burde få sjekka deg snart altså, kan jo ikke være normalt og blø så lenge, uansett om det er smertefritt eller ei..

Takk for det :klemmer:

Ja tenkte jeg skulle ringe gyn igjen på mandag hvis jeg fortsatt blør da. Snakket jo med han på mandag og da sa han at det var helt normalt...men jeg synes det er altfor lenge å blø til å ha vært så kort på vei som jeg var altså... Mener jeg leste at gyn går til ferie etter neste uke, så da er det i allefall greit å få sjekket opp i ting før han går til ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for det :klemmer:

Ja tenkte jeg skulle ringe gyn igjen på mandag hvis jeg fortsatt blør da. Snakket jo med han på mandag og da sa han at det var helt normalt...men jeg synes det er altfor lenge å blø til å ha vært så kort på vei som jeg var altså... Mener jeg leste at gyn går til ferie etter neste uke, så da er det i allefall greit å få sjekket opp i ting før han går til ferie...

Det kan vel ikke koste så mye og gi deg en ultralyd så du i alle fall kan bli beroliga og se at det ikke er noen rester igjen, eller noe annet tull. Som om det ikke er ille nok med en abort uansett, så skal man gå gjennom så mye styr i etterkant også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ikke koste så mye og gi deg en ultralyd så du i alle fall kan bli beroliga og se at det ikke er noen rester igjen, eller noe annet tull. Som om det ikke er ille nok med en abort uansett, så skal man gå gjennom så mye styr i etterkant også..

Ja det er noe med det...greit å få sjekket opp i allefall :) Skal få presset meg inn på en time dersom jeg blør på mandag altså :regler:

Irriterende at det skal ta slik tid etter aborter ja....ødelegger jo hele prøveprosjektet mitt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sjekket ut dette hos legen over helga da.. Er jo litt skummelt å blø sånn sikkert..

Ønsker deg en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sjekket ut dette hos legen over helga da.. Er jo litt skummelt å blø sånn sikkert..

Ønsker deg en god helg :)

Nytt ansikt jo :) Koselig!

Sikkert ikke bra å blø sånn så lenge nei, så tenkte ta kontakt dersom det fortsatt er noe tull på mandag ;)

God helg til deg også :klemmer:

Da var det lørdag og bruden kommer snart hit for kjoleprøving :) Skal hoppe i dusjen nå og støvsuge over gulvene :) Kan jo ikke risikere at kjolen blir møkkete i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...