Lucky? Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1141 Del Skrevet 9. juni 2009 Ny panco bøtte ??? Grabbis med større slepejolle da !!!! Takk for det Neimen huff, blør du enda? Får virkelig håpe stikkedama fikk orden på det i går, så det har sluttet å blø nå. Hun virker forresten som et fantastisk menneske. Grattis med ny båt! Så moro - nå får vi satse på superfint vær i sommer så det kan bli mange båtturer, det har nemlig jeg bestilt. Er det sånn båt dere kan sove i, eller? Har ikke så god greie på båter... Skiller liksom mellom båt man kan sove i/ og ikke sove i - det er liksom det jeg trenger å vite for å danne meg et bilde av hvordan båt det er. God klem til deg! Ja stikkedama er helt fantastisk :rødme: Virker i allefall som om stikkingen i går har gitt resultater, ikke noe friskt blod i dag, kun brunt Jeg har også bestilt masse i sommer, så da håper jeg vi får det Er en båt man kan sove i ja Ny båt igjen?? Deilig å kunne overnatte i bedre comfort enn idag da! Ja ble plutselig det Greit med litt større plass hvis vi drar på lengre turer liksom Tror sambo fikk litt mersmak av å sove i båten i fjor sommer, så da trenger vi litt større plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1142 Del Skrevet 9. juni 2009 Da er jeg hjemme igjen etter en slitsom dag på jobb.... Skikkelig møtedag i dag, så deilig å være ferdig med den Har sittet på møte i seks timer i dag Riktignok tre forskjellige møter da, men alikevel.... Ikke blødd noe friskt blod i dag, bare litt brunt, så håper det er et tegn på at blødningen stopper opp Har hatt en del smerter i eggstokk området da, så vet ikke om kroppen prøver å slippe egg eller hva den driver med i dag Tok en el test som var positiv da, men vet ikke om det er fordi det er el eller fordi det fortsatt er litt hcg i kroppen :klø: Nå kommer mamma snart på kaffe besøk, koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juni 2009 #1143 Del Skrevet 9. juni 2009 Er bra at det kan være møkkadag på jobb, og at sola skinner når du kommer hjem.. (selv om det jo såklart burde vært mer sol på jobb også da) masse møter er kjedelig, blir trøtt og får jo ikke gjort noe. Håper blødningene stopper opp nå ja, det kan jo virke sånt? kose deg med mammaen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juni 2009 #1144 Del Skrevet 9. juni 2009 I heimen hos oss går diskusjonen høyt om båt med stor motor, eller båt med stor plass Tror jeg får viljen min med båt som det er stor plass i da men den går saaaaakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1145 Del Skrevet 9. juni 2009 Er bra at det kan være møkkadag på jobb, og at sola skinner når du kommer hjem.. (selv om det jo såklart burde vært mer sol på jobb også da) masse møter er kjedelig, blir trøtt og får jo ikke gjort noe. Håper blødningene stopper opp nå ja, det kan jo virke sånt? kose deg med mammaen din.. Ja føler ikke at jeg har fått gjort noe særlig annet enn å vært på møte i hele dag nei...men i morgen er det ingen møter Veldig koselig med besøk av mamma I heimen hos oss går diskusjonen høyt om båt med stor motor, eller båt med stor plass Tror jeg får viljen min med båt som det er stor plass i da men den går saaaaakte Sambo vil ikke ha båt som går sakte...så her er det rask båt med sovemuligheter Jeg er vokst opp med snekke jeg da, så synes det er koselig også Litt mer sjarm det, så får låne den til jenteturer når jeg vil av pappa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1146 Del Skrevet 9. juni 2009 Da har mamma dratt igjen Hatt noen koselige timer med kaffe og kake og gått en deilig tur Nå er det avslapning og frustrerte fruer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. juni 2009 #1147 Del Skrevet 9. juni 2009 Det høres ut som at du har hatt en veldig koselig kveld, og godt med en bedre jobbedag å se fram til i morgen! Kos deg videre med frustrerte fruer (jeg har allerede sett de som har gått i USA, så da blir det KG i stedet her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #1148 Del Skrevet 10. juni 2009 Det høres ut som at du har hatt en veldig koselig kveld, og godt med en bedre jobbedag å se fram til i morgen! Kos deg videre med frustrerte fruer (jeg har allerede sett de som har gått i USA, så da blir det KG i stedet her ) Ja blir nok en bedre og mer effektiv arbeidsdag i dag Du har sett de allerede du ja Hørt noe om at neste sesong bli bra også, sett de også eller? Måtte stå opp tidlig i dag for å kjøpe mer maling til de som maler garasjen vår, så nå er jeg ferdig med det Så da er det og kg en liten stund før jeg må kjøre på jobben, begynner seint i dag da, så det er deilig! Ser ut som om blodet har gitt seg helt nå Så i går ble det Stakkars sambo som har hatt sex tørke i nesten tre uker Han var veldig blid på morgenen i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 10. juni 2009 #1149 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror ikke jeg har vært innom deg før, Lucky, og det er jo litt dårlig gjort siden du har vært inne hos meg flere ganger. Tilgi meg... Tusen takk for lykkeønskninger, jeg håper det går bra i dag! Dette er den jeg har lyst til å gjøre det best på, så går faktisk for A eller B, kjenner jeg blir skuffet om jeg får C, men da har jeg ikke lest nok og fy på meg for det. Får se hva jeg trekker for noe, alltid like spennende og skummelt med muntlig. Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #1150 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tror ikke jeg har vært innom deg før, Lucky, og det er jo litt dårlig gjort siden du har vært inne hos meg flere ganger. Tilgi meg... Tusen takk for lykkeønskninger, jeg håper det går bra i dag! Dette er den jeg har lyst til å gjøre det best på, så går faktisk for A eller B, kjenner jeg blir skuffet om jeg får C, men da har jeg ikke lest nok og fy på meg for det. Får se hva jeg trekker for noe, alltid like spennende og skummelt med muntlig. Håper du får en fin dag Koselig at du titter innom, så klart du er tilgitt Muntlig ja...uff... Håper det går så bra som du ønsker da! Vi går for en A Ha en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. juni 2009 #1151 Del Skrevet 10. juni 2009 Så bra at du ENDELIG har sluttet å blø! Tenker din kjære endelig ble fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2009 #1152 Del Skrevet 10. juni 2009 Grattis med ny båt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. juni 2009 #1153 Del Skrevet 10. juni 2009 Så bra at du ENDELIG har sluttet å blø! Det var jammen meg ikke en dag for sent! Kan tenke meg sambo var blid på morgenen i dag, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #1154 Del Skrevet 10. juni 2009 Så bra at du ENDELIG har sluttet å blø! Tenker din kjære endelig ble fornøyd! Ja kan tenke meg det ikke er lett å være mann i disse prøvetider Ser ut som om jeg tok den bloddansen litt tidlig, vært litt rødt og brunt i dag også ikke mye da Grattis med ny båt! Takk for det Så bra at du ENDELIG har sluttet å blø! Det var jammen meg ikke en dag for sent! Kan tenke meg sambo var blid på morgenen i dag, ja. Tok nok den bloddansen litt for tidlig....har hatt litt rødt og brunt i dag også Men ikke på langt nær så mye som i det siste, så virker jo som om det gir seg Sambo var veldig fornøyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #1155 Del Skrevet 10. juni 2009 Jaja ser ut som om jeg tok bloddansen litt for tidlig, for har hatt litt rødt og brunt på papiret i dag også Men ikke så mye da, så blødningen er nok på vei bort Etter jobben dro jeg til iss for å passe skjønningen, så sitter her nå mens iss er på jobb og ki på spilling Vakre, snille skjønningen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. juni 2009 #1156 Del Skrevet 10. juni 2009 Jager vekk siste rest av blod sånn at morgendagen blir hvit og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. juni 2009 #1157 Del Skrevet 10. juni 2009 Skulle gjerne hatt båt jeg men når en ikke har tilgang på båtplass så må en stå i kø i 10 år før en får det i det området vi kunne tenkt oss å ha båt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #1158 Del Skrevet 10. juni 2009 Jager vekk siste rest av blod sånn at morgendagen blir hvit og fin. Takk Går for en hvit og fin dag i morgen ja! Det hadde vært fantastisk Skulle gjerne hatt båt jeg men når en ikke har tilgang på båtplass så må en stå i kø i 10 år før en får det i det området vi kunne tenkt oss å ha båt... Ja det er jo kjipt da Vi har jo egen brygge vi, så ikke noe problem her Da var jeg hjemme igjen Må få gjort unna noe jobbgreier til i morgen før jeg legger meg bare....senga frister mest akkurat nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. juni 2009 #1159 Del Skrevet 11. juni 2009 Takk for hjelpa! Hun var veldig opptatt av deg idag tidlig, og så at bilden din var borte og greier! Og viste meg neglelakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #1160 Del Skrevet 11. juni 2009 Takk for hjelpa! Hun var veldig opptatt av deg idag tidlig, og så at bilden din var borte og greier! Og viste meg neglelakken Veldig opptatt av den neglelakken ja, måtte ta på alle fingre og tær to ganger Fantastisk vakkre skjønningen altså :rødme: Da var jeg hjemme igjen Vært en dag med full fart...først jobb, så personalmøte og så stikkedama Skulle egentlig ikke til stikkedama før etter jobb i morgen, men den timen passet ikke for henne alikevel, så da fikk jeg komme i kveld i stedet Deilig som vanlig Blødningen har tatt seg opp igjen da Ikke det at det er så veldig mye, men det er friskt blod som kommer igjen Kjenner jeg begynner å bli sliten og frustrert over denne kroppen nå Dag 21 med blod i dag liksom... Men men....en dag igjen å jobbe nå, så er det helg DET skal bli deilig På lørdag er det sommerfest med jobben, det blir koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå