Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

:sur: Dumme, dumme blødning! Og like dumme, dumme hCG-synkinga! :sinna:

Som om du ikkje har fått nok dritt dei siste månadene. :roll:

Har du fått svar frå gyn?

:klemmer:

Dumme, dumme det meste nå ja :kjefte: Synes virkelig det er på tide at ting snur seg min vei nå ja :)

Snakket med gyn min ja og han sa at det ikke var noe unormalt eller farlig så lenge jeg ikke har veldige smerter....og det har jeg jo ikke :) Så da var det bare å smøre seg med tålmodighet å vente :filer:

Ikke blødd så mye i dag da, men det er jo noe der hele tiden så da får jeg bare håpe det forsvinner snart :)

Kommet meg hjem og fått spist middag (les ostesmørbrød til sambo og knekkebrød til meg :fnise: ) Sambo var bare hjemmom før han skulle jobbe videre, så han hadde ikke tid til å vente på ordentlig middag, og jeg er ikke noe glad i ostesmørbrød :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å gi en stor klem :klem:

I morgen er en ny dag, og forhåpentligvis en mer hvit enn rød dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å gi en stor klem :klem:

I morgen er en ny dag, og forhåpentligvis en mer hvit enn rød dag!!

Ja får virkelig håpe morgendagen blir en hvit dag :fnise:

Stor :klemmer: til deg også :)

Avtalte med stikkedama mi at dersom jeg fortsatt blødde i dag, så skulle jeg ringe henne. Så ringte henne når jeg var ferdig å spise middag. Hun ville ha meg ned nå i kveld, så har akkurat vært der en tur nå :) Fantastisk dame altså, vært så heldig som har funnet henne :)

Så nå håper jeg det slutter å blø og jakten på el kan begynne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper stikkingen i kveld gjør det som trengs for at du skal slutte å blø, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper stikkingen i kveld gjør det som trengs for at du skal slutte å blø, vennen!

Ja håper virkelig hun satt supernålen i kveld :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk stikker du har funnet deg :)

Håper på en hvit dag i morgen og snarlig EL jakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk stikker du har funnet deg :)

Håper på en hvit dag i morgen og snarlig EL jakt.

Ja hun er helt utrolig :rødme: Ikke skulle hun ha penger for i dag heller...

Håper på hvit dag i morgen ja...hatt litt blankt slim nå i kveld, så kanskje el er på vei?? Tør ikke håpe for mye da :sjenert:

Vi har kjøpt oss ny båt :bolledeig: Så nå vil jeg ha masse sol og deilig sommer så vi kan ta en skikkelig båtferie langs svenskekysten :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for snill stikkedame og ny båt!! :duskedame:

Så morro med båt da! Du har en flott sommer å se fram til da kan jeg tro :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for snill stikkedame og ny båt!! :duskedame:

Så morro med båt da! Du har en flott sommer å se fram til da kan jeg tro :sol:

:bolledeig: Ja mye fint å se frem til håper jeg! :bolledeig:

Håpe på en liten "made in a boat" da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med båt :) Hvilken båt har dere kjøpt da? Og hvor har dere den? Litt båtmenneske selv skjønner du, derfor nysgjerrig. Og så har jeg svigerfar med båt i området ditt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med båt :) Hvilken båt har dere kjøpt da? Og hvor har dere den? Litt båtmenneske selv skjønner du, derfor nysgjerrig. Og så har jeg svigerfar med båt i området ditt, tror jeg.

Ja moro med båt :) Har jo båt nå også, men kjøpt en litt større da så det er muligheter for litt langturer ;) Kjøpt ibiza 24 :)

Sender deg pm på hvor vi har båten jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med båt :tommelsmil: en herlig sommer å se frem til nå :jepp:

Også håper jeg du slutter å blø snart, det er så pyton å gå sånn. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny båt :hoppe: *litt misunnelig* :sjenert:

Takk for det :) Gleder meg veldig til å bruke den ;)

Grattis med båt :tommelsmil: en herlig sommer å se frem til nå :jepp:

Også håper jeg du slutter å blø snart, det er så pyton å gå sånn. :klemmer:

Takk for det, skal bli deilig med en skikkelig båtsommer i år :)

Håper det slutter å blø snart ja, rett og slett pyton å gå slik :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usja, blør du fortsatt? Misunner deg absolutt ikke altså, kjenner bare frustrasjonen... :kose:

Kjekt med båt, det er såå deilig å komme seg ut på sjøen om sommeren, og om våren og høsten også om en liker det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med ny båt da :)

Da satser vi på en liten "made i boat" i sommer ja :jepp: Blir nok en liten sjømann (eller sjødame :fnise: ) det da!

Har forresten gitt deg tilgang til bloggen min nå, fant ut at det var noen som hadde tilgang med to nick ;) Så nå kan du være med på navnediskusjon :)

Håper blødningene dine går over snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen huff, blør du enda? :tristbla: Får virkelig håpe stikkedama fikk orden på det i går, så det har sluttet å blø nå. Hun virker forresten som et fantastisk menneske. :)

Grattis med ny båt! Så moro - nå får vi satse på superfint vær i sommer så det kan bli mange båtturer, det har nemlig jeg bestilt. :sol: Er det sånn båt dere kan sove i, eller? Har ikke så god greie på båter... :sjenert: Skiller liksom mellom båt man kan sove i/ og ikke sove i - det er liksom det jeg trenger å vite for å danne meg et bilde av hvordan båt det er. :fnise:

God klem til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usja, blør du fortsatt? Misunner deg absolutt ikke altså, kjenner bare frustrasjonen... :kose:

Kjekt med båt, det er såå deilig å komme seg ut på sjøen om sommeren, og om våren og høsten også om en liker det ;)

Frustrasjonen er absolutt til stede her ja :murvegg: Ikke blødd noe friskt blod så langt i dag da, bare brunt, så håper det er et godt tegn ;)

Deilig å komme seg ut på sjøen ja, håper det blir en lang og varm sommer :klemmer:

Så moro med ny båt da :)

Da satser vi på en liten "made i boat" i sommer ja :jepp: Blir nok en liten sjømann (eller sjødame :fnise: ) det da!

Har forresten gitt deg tilgang til bloggen min nå, fant ut at det var noen som hadde tilgang med to nick ;) Så nå kan du være med på navnediskusjon :)

Håper blødningene dine går over snart. :klemmer:

Vi får gå for en "made in boat" ja :fnise:

Så koselig at jeg får komme inn i bloggen din *løper inn snart*

Ser ut som om blødningen begynner å nærme seg retur nå, så håper virkelig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...