Lucky? Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1121 Del Skrevet 8. juni 2009 Dumme, dumme blødning! Og like dumme, dumme hCG-synkinga! Som om du ikkje har fått nok dritt dei siste månadene. Har du fått svar frå gyn? Dumme, dumme det meste nå ja Synes virkelig det er på tide at ting snur seg min vei nå ja Snakket med gyn min ja og han sa at det ikke var noe unormalt eller farlig så lenge jeg ikke har veldige smerter....og det har jeg jo ikke Så da var det bare å smøre seg med tålmodighet å vente Ikke blødd så mye i dag da, men det er jo noe der hele tiden så da får jeg bare håpe det forsvinner snart Kommet meg hjem og fått spist middag (les ostesmørbrød til sambo og knekkebrød til meg ) Sambo var bare hjemmom før han skulle jobbe videre, så han hadde ikke tid til å vente på ordentlig middag, og jeg er ikke noe glad i ostesmørbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juni 2009 #1122 Del Skrevet 8. juni 2009 Innom for å gi en stor klem I morgen er en ny dag, og forhåpentligvis en mer hvit enn rød dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1123 Del Skrevet 8. juni 2009 Innom for å gi en stor klem I morgen er en ny dag, og forhåpentligvis en mer hvit enn rød dag!! Ja får virkelig håpe morgendagen blir en hvit dag Stor til deg også Avtalte med stikkedama mi at dersom jeg fortsatt blødde i dag, så skulle jeg ringe henne. Så ringte henne når jeg var ferdig å spise middag. Hun ville ha meg ned nå i kveld, så har akkurat vært der en tur nå Fantastisk dame altså, vært så heldig som har funnet henne Så nå håper jeg det slutter å blø og jakten på el kan begynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juni 2009 #1124 Del Skrevet 8. juni 2009 Håper stikkingen i kveld gjør det som trengs for at du skal slutte å blø, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1125 Del Skrevet 8. juni 2009 Håper stikkingen i kveld gjør det som trengs for at du skal slutte å blø, vennen! Ja håper virkelig hun satt supernålen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juni 2009 #1126 Del Skrevet 8. juni 2009 Fantastisk stikker du har funnet deg Håper på en hvit dag i morgen og snarlig EL jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1127 Del Skrevet 8. juni 2009 Fantastisk stikker du har funnet deg Håper på en hvit dag i morgen og snarlig EL jakt. Ja hun er helt utrolig :rødme: Ikke skulle hun ha penger for i dag heller... Håper på hvit dag i morgen ja...hatt litt blankt slim nå i kveld, så kanskje el er på vei?? Tør ikke håpe for mye da Vi har kjøpt oss ny båt Så nå vil jeg ha masse sol og deilig sommer så vi kan ta en skikkelig båtferie langs svenskekysten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. juni 2009 #1128 Del Skrevet 8. juni 2009 Hurra for snill stikkedame og ny båt!! Så morro med båt da! Du har en flott sommer å se fram til da kan jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1129 Del Skrevet 8. juni 2009 Hurra for snill stikkedame og ny båt!! Så morro med båt da! Du har en flott sommer å se fram til da kan jeg tro Ja mye fint å se frem til håper jeg! Håpe på en liten "made in a boat" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. juni 2009 #1130 Del Skrevet 8. juni 2009 Så gøy med båt Hvilken båt har dere kjøpt da? Og hvor har dere den? Litt båtmenneske selv skjønner du, derfor nysgjerrig. Og så har jeg svigerfar med båt i området ditt, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1131 Del Skrevet 8. juni 2009 Så gøy med båt Hvilken båt har dere kjøpt da? Og hvor har dere den? Litt båtmenneske selv skjønner du, derfor nysgjerrig. Og så har jeg svigerfar med båt i området ditt, tror jeg. Ja moro med båt Har jo båt nå også, men kjøpt en litt større da så det er muligheter for litt langturer Kjøpt ibiza 24 Sender deg pm på hvor vi har båten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juni 2009 #1132 Del Skrevet 8. juni 2009 Gratulerer med ny båt *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 8. juni 2009 #1133 Del Skrevet 8. juni 2009 Grattis med båt en herlig sommer å se frem til nå Også håper jeg du slutter å blø snart, det er så pyton å gå sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1134 Del Skrevet 8. juni 2009 Gratulerer med ny båt *litt misunnelig* Takk for det Gleder meg veldig til å bruke den Grattis med båt en herlig sommer å se frem til nå Også håper jeg du slutter å blø snart, det er så pyton å gå sånn. Takk for det, skal bli deilig med en skikkelig båtsommer i år Håper det slutter å blø snart ja, rett og slett pyton å gå slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. juni 2009 #1135 Del Skrevet 9. juni 2009 Usja, blør du fortsatt? Misunner deg absolutt ikke altså, kjenner bare frustrasjonen... Kjekt med båt, det er såå deilig å komme seg ut på sjøen om sommeren, og om våren og høsten også om en liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. juni 2009 #1136 Del Skrevet 9. juni 2009 Så moro med ny båt da Da satser vi på en liten "made i boat" i sommer ja Blir nok en liten sjømann (eller sjødame ) det da! Har forresten gitt deg tilgang til bloggen min nå, fant ut at det var noen som hadde tilgang med to nick Så nå kan du være med på navnediskusjon Håper blødningene dine går over snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 9. juni 2009 #1137 Del Skrevet 9. juni 2009 Ny panco bøtte ??? Grabbis med større slepejolle da !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. juni 2009 #1138 Del Skrevet 9. juni 2009 Neimen huff, blør du enda? Får virkelig håpe stikkedama fikk orden på det i går, så det har sluttet å blø nå. Hun virker forresten som et fantastisk menneske. Grattis med ny båt! Så moro - nå får vi satse på superfint vær i sommer så det kan bli mange båtturer, det har nemlig jeg bestilt. Er det sånn båt dere kan sove i, eller? Har ikke så god greie på båter... Skiller liksom mellom båt man kan sove i/ og ikke sove i - det er liksom det jeg trenger å vite for å danne meg et bilde av hvordan båt det er. God klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. juni 2009 #1139 Del Skrevet 9. juni 2009 Ny båt igjen?? Deilig å kunne overnatte i bedre comfort enn idag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #1140 Del Skrevet 9. juni 2009 Usja, blør du fortsatt? Misunner deg absolutt ikke altså, kjenner bare frustrasjonen... Kjekt med båt, det er såå deilig å komme seg ut på sjøen om sommeren, og om våren og høsten også om en liker det Frustrasjonen er absolutt til stede her ja Ikke blødd noe friskt blod så langt i dag da, bare brunt, så håper det er et godt tegn Deilig å komme seg ut på sjøen ja, håper det blir en lang og varm sommer Så moro med ny båt da Da satser vi på en liten "made i boat" i sommer ja Blir nok en liten sjømann (eller sjødame ) det da! Har forresten gitt deg tilgang til bloggen min nå, fant ut at det var noen som hadde tilgang med to nick Så nå kan du være med på navnediskusjon Håper blødningene dine går over snart. Vi får gå for en "made in boat" ja Så koselig at jeg får komme inn i bloggen din *løper inn snart* Ser ut som om blødningen begynner å nærme seg retur nå, så håper virkelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå