loffen Skrevet 3. juni 2009 #1081 Del Skrevet 3. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. juni 2009 #1082 Del Skrevet 3. juni 2009 Kjipe blødningar! Send gjerne tanta hitover. Eg hadde kraftig tempfall i dag, men tanta har ikkje komme ennå, så eg berre ventar. Tar gjerne imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. juni 2009 #1083 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Huff, det var svært som du skulle slite! Tenker på deg! Endret 3. juni 2009 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1084 Del Skrevet 4. juni 2009 Kjipe blødningar! Send gjerne tanta hitover. Eg hadde kraftig tempfall i dag, men tanta har ikkje komme ennå, så eg berre ventar. Tar gjerne imot. Prøver så godt jeg kan å sende til deg Jeg vil nemmelig ikke ha ho noe mer Huff, det var svært som du skulle slite! Tenker på deg! Ja lett skal det ikke være nei.... Takk for at du tenker på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1085 Del Skrevet 4. juni 2009 Da er jeg snart klar for jobb igjen Bare to dager, så er det helg! Deilig Gruer meg litt for medarbeidersamtale med sjefen i dag....ett av punktene er svangerskap og om det er planer om det i løpet av de neste årene Trodde ikke det var lov å spørre om slikt jeg da, så jeg får tenke ut noen gode svar i løpet av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juni 2009 #1086 Del Skrevet 4. juni 2009 Synes det var noe spesielt å spørre om slikt i en medarbeidersamtale jeg da, det er jo strengt tatt ikke noe du trenger å svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 4. juni 2009 #1087 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Gruer meg litt for medarbeidersamtale med sjefen i dag....ett av punktene er svangerskap og om det er planer om det i løpet av de neste årene Trodde ikke det var lov å spørre om slikt jeg da, så jeg får tenke ut noen gode svar i løpet av dagen... Hm, dette var veldig rart synes jeg. virker unødvendig å ta opp ett så privat (og for noen sårbart) tema. mange (jeg) deler ikke slikt med venner og familie engang, hvorfor skal da arbeidsgiver vite? jeg hadde nok synes det var veldig ubehagelig om jeg måtte legge ut om dette. meen, man kan jo også pakke det inn fint og si; "ja, det blir nok barn etterhvert". dette er jo regla jeg sier til kjente og kjære.. Lykke til da! Endret 4. juni 2009 av Lhinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. juni 2009 #1088 Del Skrevet 4. juni 2009 Arb.giver har vel ikke lov til å spørre om sånt? Da kan du svare at du har loven på din side når du sier at du ikke er pliktig til å informere ham om det! Synes det er skikkelig unødvendig... Vedder på at mannfolka ikke får spm om de planlegger barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 4. juni 2009 #1089 Del Skrevet 4. juni 2009 Så frekt å spørre om sånt! De har ikke lov nei... Håper samtalen gikk fint og at de har tatt til vett og strøket det spørsmålet. Dukket det opp, håper jeg du fikk vridd deg unna på en grei måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1090 Del Skrevet 4. juni 2009 Synes det var noe spesielt å spørre om slikt i en medarbeidersamtale jeg da, det er jo strengt tatt ikke noe du trenger å svare på. Nei jeg synes ikke man skal kunne spørre om slikt nei. Selvom det er noe som kommer til å berøre jobben, har de jo ikke noe med det før det skjer Hm, dette var veldig rart synes jeg. virker unødvendig å ta opp ett så privat (og for noen sårbart) tema. mange (jeg) deler ikke slikt med venner og familie engang, hvorfor skal da arbeidsgiver vite? jeg hadde nok synes det var veldig ubehagelig om jeg måtte legge ut om dette. meen, man kan jo også pakke det inn fint og si; "ja, det blir nok barn etterhvert". dette er jo regla jeg sier til kjente og kjære.. Lykke til da! Ja fikk litt sjokk når jeg så at det sto som et spørsmål ja, er jo ikke akkurat noe jeg legger ut om til mennesker som ikke har noe med det nei. Familien vår vet jo det ikke engang... De vet jo at vi mistet da, så de tenker nok at vi prøver igjen, men vet ingenting om hvor lenge vi har prøvd og sånt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1091 Del Skrevet 4. juni 2009 Arb.giver har vel ikke lov til å spørre om sånt? Da kan du svare at du har loven på din side når du sier at du ikke er pliktig til å informere ham om det! Synes det er skikkelig unødvendig... Vedder på at mannfolka ikke får spm om de planlegger barn... Nei trodde heller ikke de hadde lov å spørre om sånt... men tydeligvis.. Kan ikke tenke meg at mannfolka får det spørsmålet akkurat nei Så frekt å spørre om sånt! De har ikke lov nei... Håper samtalen gikk fint og at de har tatt til vett og strøket det spørsmålet. Dukket det opp, håper jeg du fikk vridd deg unna på en grei måte. Nei trodde heller ikke de hadde lov å spørre om slikt, men tydeligvis Samtalen gikk fint og jeg fikk nå vridd meg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1092 Del Skrevet 4. juni 2009 Da var det bare en arbeidsdag igjen før det er helg! Deilig Samtalen gikk bra i dag og føler jeg fikk vridd meg fint unna Hun hintet et par ganger ifht svangerskap og sånt, men jeg sa bare at det får man ta som det kommer og hvis det blir sånn blir jeg borte et år Ho må jo skjønne at vi tenker på det i og med at jeg er 28 år, bygd hus og er samboer liksom. Men jeg synes ikke hun har noe med å spørre om sånt uansett Lurer på hva hun hadde sagt dersom jeg hadde bladd opp hele prøverhistorien min jeg Ja ja...godt å være ferdig med det i allefall Blør fortsatt mye i dag også Hadde tenkt å ringe gynekologen min på morgenen i dag, men da så det ikke ut som om jeg skulle blø så mye, men når jeg kom på jobben var det som å sette på en kran igjen... Får se ann hvordan det blir i kveld og så evt ringe gyn i morgen Vet ikke hva som skjer resten av kvelden her i huset, men mulig det blir en gå/jogge tur sammen med en venninne i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2009 #1093 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Så frekt av sjefen å spørre om sånt! Endret 4. juni 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juni 2009 #1094 Del Skrevet 4. juni 2009 Idiot sjef!!! bra du vrei deg unna.. er da måte på!!! grr, kjenner jeg blir sånn passe sur. Nyt torsdagen, snart er det helg igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1095 Del Skrevet 4. juni 2009 Så frekt av sjefen å spørre om sånt! Ja synes jeg også...greit å spørre om jeg kommer til å ville redusere stillingen etterhvert eller noe, men svangerskap spør man ikke om synes jeg Idiot sjef!!! bra du vrei deg unna.. er da måte på!!! grr, kjenner jeg blir sånn passe sur. Nyt torsdagen, snart er det helg igjen!! Ja synes virkelig det ikke passer å spørre om sånt! Det er en veldig privat sak synes jeg, og ikke minst sår for oss som ikke får det til med en gang.... Nyter torsdagen ja, bare slapper av i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 4. juni 2009 #1096 Del Skrevet 4. juni 2009 Heisann snuppa Jeg trodde heller ikke det var lov å spørre om sånt på en medarbeidersamtale. De har i alle fall ikke krav på noe mer konkret svar enn det du ga! Ja, de skulle bare visst Og så den blødningen da, slitsomt at det skal være sånn. Som om ikke det er nok at en mister, en må slite med mensen i lengre tider i tillegg Håper det gir seg nå snart og at du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. juni 2009 #1097 Del Skrevet 4. juni 2009 Ille koselig å skravle igjen, til tross for en kort visitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1098 Del Skrevet 4. juni 2009 Heisann snuppa Jeg trodde heller ikke det var lov å spørre om sånt på en medarbeidersamtale. De har i alle fall ikke krav på noe mer konkret svar enn det du ga! Ja, de skulle bare visst Og så den blødningen da, slitsomt at det skal være sånn. Som om ikke det er nok at en mister, en må slite med mensen i lengre tider i tillegg Håper det gir seg nå snart og at du får en fin helg Føler jeg ga et greit svar til sjefen ja, men skulle være helt unødvendig å spørre om det synes nå jeg da. Kan jo hende det er jeg som er ekstra hårsår da, men uansett... Dumme blødningen ja, helt unødvendig synes nå jeg da...Lurer veldig på hvor i all verden jeg er i syklusen akkurat nå da... Ille koselig å skravle igjen, til tross for en kort visitt Kjempekoselig å se deg igjen snuppa Vi får få til en lenger visitt veldig snart igjen Da er det snart leggetid Har hatt koselig besøk av iss, skravlet med mamma i tlf og skravlet med kipa! Koselig Tenker jeg tar en g test i morgen tidlig og hvis den er positiv da, så ringer jeg gyn å ber om å få ta en ny blodprøve. Må da være måte på hvor lenge den hcg'en skal sitte i kroppen da Håper den er negativ i morgen, men har mine tvil da.... God natt jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. juni 2009 #1099 Del Skrevet 4. juni 2009 Dumme blødning. Den burde vel snart gått over? *spent på kva gyn har å seia* :klø: Spør om familieplanlegging på medarbeidarsamtale? Eg ser det er enkelte veldig positive sider ved å ha ein ekstra konfliktsky sjef. H*n kunne aldri funne på å ta opp slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1100 Del Skrevet 4. juni 2009 Dumme blødning. Den burde vel snart gått over? *spent på kva gyn har å seia* :klø: Spør om familieplanlegging på medarbeidarsamtale? Eg ser det er enkelte veldig positive sider ved å ha ein ekstra konfliktsky sjef. H*n kunne aldri funne på å ta opp slike ting. Ja synes virkelig den blødningen bør gi seg nå...dag 14 i dag liksom Ganske spesielt å spørre om slikt på en medarbeidersamtale ja....skulle gitt henne hele historien, så skulle hun ha sittet der med skjegget i postkassa ja Tror ikke hun hadde stilt det spørsmålet ingen på en stund da nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå