Lucky? Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1021 Del Skrevet 27. mai 2009 Kos deg i kveld Takk for det vennen Nå har jeg vært ute å gått en deilig tur med et par venninner Koselig Har blødd en del nå i kveld da Hvor lenge er det vanlig å blø da? Resten av kvelden skal jeg bare slappe av og kose meg, i morgen blir det jobben igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. mai 2009 #1022 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Godt å høre Hvor lang tid tok det for deg da? Vi venta en mens på grunn av at jeg hadde utskrapning, det var det Jeg tror forresten jeg blødde omtrent ei uke, men jeg hadde jo utskrapning, så det er sikkert en forskjell der. Endret 27. mai 2009 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1023 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi venta en mens på grunn av at jeg hadde utskrapning, det var det Jeg tror forresten jeg blødde omtrent ei uke, men jeg hadde jo utskrapning, så det er sikkert en forskjell der. Såpass ja, det var ikke lenge Når jeg hadde ma'en gikk det vel ca åtte uker før hcg'en var ute av kroppen da Så håper den forsvinner fortere denne gangen... Mener jeg blødde en ukes tid eller noe etter utskrapingen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. mai 2009 #1024 Del Skrevet 27. mai 2009 Oi - åtte uker var ganske lenge. Jeg fikk mensen bare noen dager på etterskudd jeg, men så hadde fosteret i magen min vært dødt i ca tre uker før de oppdaga det, så kan sikkert ha noe med det å gjøre også? Aner ikke. Krysse fingre for at det går fort og bra for dere neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1025 Del Skrevet 27. mai 2009 Oi - åtte uker var ganske lenge. Jeg fikk mensen bare noen dager på etterskudd jeg, men så hadde fosteret i magen min vært dødt i ca tre uker før de oppdaga det, så kan sikkert ha noe med det å gjøre også? Aner ikke. Krysse fingre for at det går fort og bra for dere neste gang Ja kan hende det har noe med det å gjøre... mitt hadde bare vært dødt noen dager tror jeg... Kan jo gå fort denne gangen da, synes i allefall jeg Vet en som var på utskraping samtidig med meg ble gravid igjen bare et par uker etter, så det er veldig forskjell der. Håper jeg har mer flaks denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. mai 2009 #1026 Del Skrevet 27. mai 2009 Litt rart å jubla for ein SA, men for at det ikkje var verre nyheter. Men du veit: På det tredje skal det skje. Nokon må nå bevisa at det uttrykket er brukande. Eg har forresten blødd i ca. ei veke alle tre gongene, for så å ha ca. ei veke med veldig på-og-av-blødning. Det er nok heilt normalt at det tar nokre dagar før du blir heilt kvitt blødningane. Dessutan har eg også hatt vondt i eggstokkområdet i ettertid (litt sånn som syl som stikkes inn i sida ), spesielt første gongen. Sånn at eg ringte sjukehuset. Der meinte dei at det kunne vera små indre blødningar, og det var visst ingenting å bekymra seg for, så lenge det ikkje var veldig vondt eller blei verre. Men eg kan skriva under på at det er kjedelig, ein vil bli kvitt SA-en, og blir sjølvsagt litt bekymra fordi kroppen ikkje fungerer heilt slik ein vel den skal gjera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1027 Del Skrevet 28. mai 2009 Litt rart å jubla for ein SA, men for at det ikkje var verre nyheter. Men du veit: På det tredje skal det skje. Nokon må nå bevisa at det uttrykket er brukande. Eg har forresten blødd i ca. ei veke alle tre gongene, for så å ha ca. ei veke med veldig på-og-av-blødning. Det er nok heilt normalt at det tar nokre dagar før du blir heilt kvitt blødningane. Dessutan har eg også hatt vondt i eggstokkområdet i ettertid (litt sånn som syl som stikkes inn i sida ), spesielt første gongen. Sånn at eg ringte sjukehuset. Der meinte dei at det kunne vera små indre blødningar, og det var visst ingenting å bekymra seg for, så lenge det ikkje var veldig vondt eller blei verre. Men eg kan skriva under på at det er kjedelig, ein vil bli kvitt SA-en, og blir sjølvsagt litt bekymra fordi kroppen ikkje fungerer heilt slik ein vel den skal gjera. Får håpe at jeg blir et bevis på at det er på det tredje det skal skje ja Har blødd en uke i morgen, så da er det forhåpentligvis ikke så lenge igjen før det gir seg Godt å lese at det er normalt med stikkinger og vondter i eggstokkene, blir jo helt gal av å gå sånn å lure.... Skal bli godt å bli ferdig med dette nå og kunne starte prøvingen igjen så fort som mulig Takk dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1028 Del Skrevet 28. mai 2009 Fikk ranet billigtester for eggløsningstester i går da Vet jo ikke når el kommer nå, så best å være forberedt med maaange tester El skal ikke slippe unna denne gangen Etter jobb i dag regner jeg med at mamma kommer en tur på besøk. Pappa skulle visst på noe møter etter jobb, så hun lurte på om hun kunne besøke oss imens da, koselig Lurer på om jeg kanskje skal foreslå at vi kjører ut å handler inn blomster til krukkene her, påskeliljene har virkelig sett bedre dager Greit å ha noe å bruke tiden til, mamma er et arbeidsjern, så greit å ha noe hun kan ordne med Da bærer det ivei til jobb Blir deilig med bare to dager jobb nå og så er det jo langhelg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1029 Del Skrevet 28. mai 2009 Bare en dag igjen før det er langhelg Det skal bli deilig! Verdens beste mamma har vært her i dag og vi har plantet blomster Var faktisk henne som foreslo at vi skulle møtes på gartneriet, så da får jeg ikke så dårlig samvittighet Så nå er påskeliljene byttet ut med vakre sommerblomster og alle krukker og spann er fyllt Er såå koselig utenfor nå! Bare huske på å være flink å vanne de nå da Blør litt i rykk og napp i dag, men er ikke så mye. Mest på papiret egentlig, så håper det snart gir seg Skjønner på mamma at hun venter veldig på at vi skal bli gravide igjen. Hun vet ingenting om prøvingen vår, så ikke rart hun venter... Sa i sta at hun og pappa hadde snakket om det å være barnevakt og sånt og håpet de fikk passe den lille når den tid kom. Svigers er jo nærmeste nabo, så de var redd vi bare kom til å bruke dem Aldri i verden, mine foreldre er best Pappa hadde sagt at han ville redusere jobbing til 80% for å kunne være mer barnevakt også. Utrolig hva de tenker på Får håpe de får oppleve å bli mormor og morfar om ikke så altfor lenge.... Nå skal jeg nyte det fine været litt til og vanne over blomstene mine litt Nesten 20 grader ute ennå, helt fantastisk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mai 2009 #1030 Del Skrevet 28. mai 2009 Høres ut til at EL ikke har noen sjangs til å unslippe nå nei Krysser fingrene for at det går veien for dere. Herlig med nye blomster Jeg tenkte faktisk på å kjøpe en krukke til å plante i på altanen, men jeg er så utrolig dårlig med blomster at de kommer til å dø med en gang jeg ser på dem Så søt pappan din er :rødme: Disse foreldrene tenker på alt de God helg Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 28. mai 2009 #1031 Del Skrevet 28. mai 2009 Søte pappaen og mammen din (og litt mine ekstraforeldre da....) De gleder seg sikkert helt utrolig masse, og synes sikkert det er vanskelig å ikke mase på dere! Gleder meg til den dagen jeg kan se de som mormor og morfar!! Det blir gøy Klem og kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. mai 2009 #1032 Del Skrevet 28. mai 2009 Søte foreldrene dine. Får håpa dei får ønsket sitt oppfylt snart. Eg skulle også ønskja eg hadde grøne fingrar. Men eg er som pusilus. Eg klarar ikkje eingong ta vare på kaktus. Me har berre to planter i hus. Den eine er veldig hardfør, den andre er veldig ny. Me får sjå kor lenge dei held ut. Terrasseblomster tør (orkar?) eg ikkje prøva meg på eingong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1033 Del Skrevet 29. mai 2009 Høres ut til at EL ikke har noen sjangs til å unslippe nå nei Krysser fingrene for at det går veien for dere. Herlig med nye blomster Jeg tenkte faktisk på å kjøpe en krukke til å plante i på altanen, men jeg er så utrolig dårlig med blomster at de kommer til å dø med en gang jeg ser på dem Så søt pappan din er :rødme: Disse foreldrene tenker på alt de God helg Lucky Nei el skal ikke slippe unna denne gangen Veldig koselig med blomster ja, men virkelig ikke lett å holde liv i dem Det går noen dager, så glemmer jeg å vanne noen dager og da er det brått for seint gett Ja disse foreldrene tenker på alt :rødme: Takk og god helg til deg også vennen Søte pappaen og mammen din (og litt mine ekstraforeldre da....) De gleder seg sikkert helt utrolig masse, og synes sikkert det er vanskelig å ikke mase på dere! Gleder meg til den dagen jeg kan se de som mormor og morfar!! Det blir gøy Klem og kos! Ja de er så søte så De gleder seg så veldig at de ikke vet hvor de skal gjøre av seg noen ganger tror jeg Får virkelig håpe de får oppleve å bli mormor og morfar Klem og kos til deg også vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1034 Del Skrevet 29. mai 2009 Søte foreldrene dine. Får håpa dei får ønsket sitt oppfylt snart. Eg skulle også ønskja eg hadde grøne fingrar. Men eg er som pusilus. Eg klarar ikkje eingong ta vare på kaktus. Me har berre to planter i hus. Den eine er veldig hardfør, den andre er veldig ny. Me får sjå kor lenge dei held ut. Terrasseblomster tør (orkar?) eg ikkje prøva meg på eingong. Ja de er helt fantastiske Hvem synes vel ikke det om sine egne foreldre Har ikke akkurat veldig grønne fingre jeg heller, men prøver hvert år da De blomstene som står på trappa klarer seg alltid veldig fint, men der er det mye skygge så de trenger ikke vann så ofte.... Ha en super dag dreia Da er det snart helg Deilig titter frem og trærne speiler seg i vannet, helt vindstille :rødme: Håper hele helgen blir så deilig som det ser ut som det blir i dag Etter jobben skal jeg passe minste tantebarnet (11mnd) noen timer Blir koselig! Ellers er planen for helgen konsert i morgen og fotballkamp på mandag Ellers bare slappe av og kose oss....tror jeg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. mai 2009 #1035 Del Skrevet 29. mai 2009 Så koselig å lese om foreldrene dine!! Jeg gleder meg veldig til den dagen jeg forhåpentligvis kan fortelle mine at de skal bli besteforeldre. Det blir sannsynligvis deres første, om det skjer noe snart da Ha en flott helg, håper den blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. mai 2009 #1036 Del Skrevet 29. mai 2009 Så søte mamma'n og pappa'n din er.. :rødme: Håper det snart kommer en liten baby de kan passe. Koselig med nye blomster i hagen. Jeg er også litt dårlig på å huske å vanne. Det er veldig "stas" de første dagene, men så kan det gå noen dager hvor jeg glemmer det, og vips - så trenger vi nye blomster. Ikke lett å huske på alt. Håper du får en super langhelg. Vi har planlagt årets første båttur en av dagene siden det er meldt så fint vær. Blir kanskje en båttur på dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. mai 2009 #1037 Del Skrevet 29. mai 2009 God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1038 Del Skrevet 29. mai 2009 Så koselig å lese om foreldrene dine!! Jeg gleder meg veldig til den dagen jeg forhåpentligvis kan fortelle mine at de skal bli besteforeldre. Det blir sannsynligvis deres første, om det skjer noe snart da Ha en flott helg, håper den blir bra Ja de gleder seg veldig Ble jo helt i hundre når jeg fortalte det sist og gledet seg masse, så nå går de bare å venter på å få beskjeden igjen merker jeg Broren min har to barn, så de er besteforeldre allerede her da, men mamma mener det blir noe annet med mine barn... Ha en flott helg du også Så søte mamma'n og pappa'n din er.. :rødme: Håper det snart kommer en liten baby de kan passe. Koselig med nye blomster i hagen. Jeg er også litt dårlig på å huske å vanne. Det er veldig "stas" de første dagene, men så kan det gå noen dager hvor jeg glemmer det, og vips - så trenger vi nye blomster. Ikke lett å huske på alt. Håper du får en super langhelg. Vi har planlagt årets første båttur en av dagene siden det er meldt så fint vær. Blir kanskje en båttur på dere også? Ja de er søte :rødme: Godt det er fler enn meg som sliter med den vanningen....skulle visst ha vannet litt i går for den ene hang veldig allerede i dag Men har vannet nå i kveld da Regner med at båten vår kommer på vannet i løpet av helgen ja, så da blir det nok muligheter for en liten båttur Den er ferdig polert og stoffet, så ligger bare å venter på å komme seg på vannet Ha en super langhelg du også God helg vennen God helg til deg også vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1039 Del Skrevet 29. mai 2009 Da var det endelig langhelg Det skal bli deilig! Er jo så fantastisk vær i dag, så grillet når jeg kom fra jobben Så kom tanteungen og vi har kost oss ute og inne. Hun er bare sååå vakker :rødme: Nå ligger hun å sover nybadet og mett De skal egentlig komme å hente henne etterpå da, men jeg har sagt hun kan bli her i natt, så vi får se hva de bestemmer seg for.... Resten av kvelden skal jeg bare nyte det fine været og slappe helt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #1040 Del Skrevet 30. mai 2009 Da er tanteungen avlevert Ble til at hun sov over her i natt og vi har kost oss på morningen Så nå har jeg satt på en vaskemaskin og tenker meg ut på verandaen og slappe av i det deilige være Kjenner jeg har en litt down dag idag Blør og har fortsatt nok hcg i kroppen til å slå ut på g test Kroppen begynner vel ikke produsere egg før hcg'en er ute av kroppen? uff...trengte virkelig ikke denne pausen her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå