Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

:hoppe: Ååå, det var godt å høre, Lucky?!! :bolledeig: Det er jo trist at du har mistet, men det kunne jo vært så mye verre, så dette var gode nyheter. Godt at det skjedde så fort og godt at kroppen har kvittet seg med det selv, så du kan komme i gang med en gang. Har jo hørt at man er ekstra fruktbar etter at man har vært gravid, så da får vi satse på full klaff neste gang. :duskedame:

Nå får du slappe godt av, ta vare på deg selv og nyte resten av dagen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Ååå, det var godt å høre, Lucky?!! :bolledeig: Det er jo trist at du har mistet, men det kunne jo vært så mye verre, så dette var gode nyheter. Godt at det skjedde så fort og godt at kroppen har kvittet seg med det selv, så du kan komme i gang med en gang. Har jo hørt at man er ekstra fruktbar etter at man har vært gravid, så da får vi satse på full klaff neste gang. :duskedame:

Nå får du slappe godt av, ta vare på deg selv og nyte resten av dagen. :klemmer:

Veldig deilig at det ikke var verre ja og at kroppen har ordnet opp selv :) Så får bare krysse fingerne for at jeg er ekstra fruktbar nå da ;) Dagen skal nytes, det er lenge til jeg skal ha ferie nemmelig, så får slappe av mens man kan :)

:klemmer:

Da har jeg ryddet i sambos klesskap :) Gikk fort, men han har ikke så mye klær som meg da :fnise: Fått bort superundertøy og ullsokker (sambo jobber ute, så det er myyyyyyye varme klær i de skapene på vinteren) Så er alle klærne brettet pent og shorts og t-shorter har fått plass :) Håper vi får masse brukt for de i sommer :)

Akupunkturdama åpner visst ikke før kl elleve i dag, så får prøve å ringe henne seinere....

Kanskje jeg skal gå løs på min del av klesskapet også :sjenert: uff...det er mye klær....ikke shoppinggal jeg nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ikke var noe verre (hvis man kan si det sånn)

Nyt dagen hjemme i dag uten og tenke på at du skulle vært på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ikke var noe verre (hvis man kan si det sånn)

Nyt dagen hjemme i dag uten og tenke på at du skulle vært på jobb :klem:

Ja veldig godt at det ikke var verre, hadde jo forberedt meg på der værste så egentlig veldig lettet jeg nå :)

Prøver så godt jeg kan å være hjemme uten dårlig samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg tar i akupunkturdama mi, ho er så søt :rødme:

Fikk time i dag kl 12, skal bli deilig ;)

Tror jeg skal kjøre meg en tur til en kollega å drikke kaffe før jeg skal dit jeg. Kollega er sykemeldt, så lenge siden jeg har sett henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å vite at det ikke var mer alvorlig! Da vet du at du kan bli gravid nå og at ikke noe er galt sånn sett, og i tillegg så er det ikke like ille med SA når du ikke visste at du var gravid ;)

Kos deg og slapp av resten av dagen du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det samme som de andre, bra at de tikke var noe verre. Utrolig kjedelig med en sa, men dere har i alle fall muligehten til å bli gravide om ikke annet.

Håper det snart klaffer skikkelig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var godt kroppen har ordnet opp selv :) og at det ikke var noe mer alvorlig. Satser på at du er ekstra fruktbar nå og at det sitter en liten spire neste gang - i 9 hele mnd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ikke var noen exu :klem: Og du er sikkert ekstra fruktbar nå :)

Ja veldig lettet over at det ikke var det :) Får satse på at jeg er ekstra fruktbar fremover nå ja :lur:

Det var godt å vite at det ikke var mer alvorlig! Da vet du at du kan bli gravid nå og at ikke noe er galt sånn sett, og i tillegg så er det ikke like ille med SA når du ikke visste at du var gravid ;)

Kos deg og slapp av resten av dagen du :klem:

Ja er nok derfor jeg tar det så greit som jeg gjør også, visste jo ingenting, så har jo aldri hatt noen planer for denne spiren :)

Jeg sier det samme som de andre, bra at de tikke var noe verre. Utrolig kjedelig med en sa, men dere har i alle fall muligehten til å bli gravide om ikke annet.

Håper det snart klaffer skikkelig :klem:

Ja vi får se det positive i det :) Jeg kan jo bli gravid og har jo vært det to ganger, så en gang må jo spiren klamre seg fast vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke var så ille som fryktet!! :klemmer:

Ja ble veldig lettet i dag ;) Så for meg en kjempeslitsom dag med sykehus og full pakke, så deilig å slippe det ;)

Takk :klemmer:

Ja det var godt kroppen har ordnet opp selv :) og at det ikke var noe mer alvorlig. Satser på at du er ekstra fruktbar nå og at det sitter en liten spire neste gang - i 9 hele mnd :jepp:

Ja deilig at den ordnet opp selv så jeg slapp utskraping denne gangen også :) Får satse på at jeg er ekstra fruktbar nå ja, leser jo om dem som det klaffer for veldig fort etter en sa, så håper det gjelder meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg hjemme igjen :) Ble besøk hos en kollega før og etter stikkingen i dag :) Hun synes vi fikk for lite tid før jeg skulle stikkes, så ville gjerne ha meg tilbake når jeg var ferdig der :fnise: Søte kollegaen min :rødme:

Gikk bra med stikkingen i dag også, hun ga full gass :fnise: Kjenner jeg fortsatt har vondt i høyre eggstokkområde altså....gynekologen mente kanskje det var en cyste som hadde sprekt der, men skal det gjøre vondt der så lenge da a? Kjente det godt når jeg lå med nålene også, presset skikkelig på akkurat der og når jeg var på do hos kollega kom det blod på papiret igjen....hmm.... Tok blodprøve på sykehuset i dag også, bare for å sjekke hcg verdiene igjen, på mandag var de på 187, så de er jo veldig lave. Derfor trodde han at det ikke var exu det var snakk om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var iallefall veldig fruktbar etter min SA :sjarmor:

Godt å høre :lur: Hvor lang tid tok det for deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lucky, det var godt å høre at det var såpass gode nyheter, til tross for at det trist å miste. Men det er flott om vi prøvere klarer å synes det er flott hvordan kroppen selv ordner opp, og at ting går naturlig av seg selv. Og i ditt tilfelle kom det jo tidlig, jeg vil tro det gjør ting enklere for deg.

Du får heller feire fruktbare Lucky ikveld... og jobbe med å beholde troen for full klaff ved neste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det ikke er en exu :klemmer:

Ønsker deg en flott kveld :klemmer:

Veldig glad for det ja ;)

Ha en super kveld du også :klemmer:

Hei Lucky, det var godt å høre at det var såpass gode nyheter, til tross for at det trist å miste. Men det er flott om vi prøvere klarer å synes det er flott hvordan kroppen selv ordner opp, og at ting går naturlig av seg selv. Og i ditt tilfelle kom det jo tidlig, jeg vil tro det gjør ting enklere for deg.

Du får heller feire fruktbare Lucky ikveld... og jobbe med å beholde troen for full klaff ved neste forsøk.

Ja veldig glad for at kroppen ordnet dette selv denne gangen :) Er jo uansett kjipt med en sa, men hadde ikke noe forhold til denne graviditeten så synes det går veldig bra. Selvom jeg selvfølgelig kunne ønske at jeg var gravid da, men vi gir oss ikke ;)

Får håpe jeg er veldig fruktbar fremover nå ja, men tror ingenting før jeg ser det med denne kroppen :fnise:

Da har vi spist middag og slappet av litt :)

Skal ut å gå tur med noen venninner i kveld, så tenkte slappe av litt til før det :)

I morgen blir det jobb igjen, blir en kort uke dette. Deilig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...