Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Håper du har hatt en, etter forholdene, fin dag. :) Så godt at du har time tidlig i morgen, så slipper du å gå rundt å grue deg og vente. Håper de har gode svar i morgen og at du blir ferdig med dette tullet så du kommer raskt i gang igjen. :tommelopp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det jeg leser? :haar: Uffameg, Lucky, dette synes jeg godt du kunne ha sluppet altså! :troest: Håper du får en forklaring i morgen, og at det ikke blir noe mer tull av dette. :klemmer:

Ja synes det er helt unødvendig dette her altså :kjefte: Håper virkelig på en oppklaring i morgen :)

Håper du har hatt en, etter forholdene, fin dag. :) Så godt at du har time tidlig i morgen, så slipper du å gå rundt å grue deg og vente. Håper de har gode svar i morgen og at du blir ferdig med dette tullet så du kommer raskt i gang igjen. :tommelopp:

Har hatt en deilig og avslappende dag :) Deilig med time tidlig i morgen ja, så får håpe vi finner ut av det i morgen så vi kommer igang med prøvingen igjen så fort som mulig :) Tålmodigheten min er ikke tilstede lenger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart kveld.. og så snart morgen. Er godt å finne svar iallfall, selv om det kan være både positivt og negativt. Håper du får svar i morgen, og at det er helt til å leve med og ikke noe farlig.. (eller håper jo at du får beskjed om at du er gravid da). Tenker masse på deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart kveld.. og så snart morgen. Er godt å finne svar iallfall, selv om det kan være både positivt og negativt. Håper du får svar i morgen, og at det er helt til å leve med og ikke noe farlig.. (eller håper jo at du får beskjed om at du er gravid da). Tenker masse på deg..

Ja dagen i dag har gått veldig fort, skal bli deilig når morgendagen er over tror jeg ;)

Takk for at du tenker på meg :klemmer:

:vinke:

Innom en liten tur jeg.

Tenker på deg :klemmer:

Så koselig da ;)

Takk for at du tenker på meg vennen :klemmer:

Sovnet på sofaen litt jeg :Gjesp: Deilig, men er jo helt gåen nå da... Sambo jobber seint i dag, så jeg har akkurat satt en pizzadeig :) Da kan jeg spise når den er ferdig og sambo spise når han kommer hjem :) Tenker ikke det blir så lenge før jeg hopper i senga, kan jo bli en slitsom dag i morgen?? Håper ikke det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det jobb i mårra etter sykehuset i mårra eller tar du fri i morgen også?? send meg sms etter timen da! Travle dager på jobb så husker nok ikke på å sjekke her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i morgen! Godt du har time fra morgenen av, så håper at alt går bra :)

Sov godt i natt, og stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det jobb i mårra etter sykehuset i mårra eller tar du fri i morgen også?? send meg sms etter timen da! Travle dager på jobb så husker nok ikke på å sjekke her inne!

Vet egentlig ikke...vet jo ikke hva som skjer i dag, men har vel sagt at jeg regner med at jeg ikke kommer....Så vi får se :)

Masse lykke til i morgen! Godt du har time fra morgenen av, så håper at alt går bra :)

Sov godt i natt, og stor :klemmer:

Takk for det :klemmer:

Lykke til i morra! :klem:

Takk for det :klemmer:

Da var det endelig onsdag :) Kjenner jeg er veldig spent på i dag altså....Håper jeg snart er tilbake med gode nyheter :)

Da får seg hoppe i dusjen og kjøre i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imli, Happy Feet, kipa og pusilus :klemmer:

Da er jeg hjemme igjen :) Gikk veldig bra og kunklusjonen er nok at det var en tidlig spontanabort :) Gud så glad jeg er for at det ikke var noe graviditet utenfor livmor :bolledeig:

Selvfølgelig kjipt at det endte som en spontanabort da, men jeg hadde jo ikke merket noe til noe graviditet alikevel...

Så da får vi bare brette opp armene og prøve videre :) Skal ringe skupunkturdama nå å høre hva hun tenker. Greit med litt hjelp ettersom jeg ikke skal ha noe pergo denne og heller ikke neste syklus....

Takk for støtten jenter, dere er helt fantastiske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn

god morgen!

så "bra" at det ikke var noe mer alvorlig (huff, ikke misforstå meg, SA er absolutt ikke bra!). det høres ut som om du er ved godt mot, beundrer deg for det! :klemmer:

blir du å ta deg fri idag eller? synes du skal slappe av jeg! :jepp:

:klem: fra linn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen!

så "bra" at det ikke var noe mer alvorlig (huff, ikke misforstå meg, SA er absolutt ikke bra!). det høres ut som om du er ved godt mot, beundrer deg for det! :klemmer:

blir du å ta deg fri idag eller? synes du skal slappe av jeg! :jepp:

:klem: fra linn!

Nei jeg skjønner hva du mener :) Veldig glad for at det ikke var noe mer alvorlig jeg også. Så for meg sykehus og operasjon og full pakke i dag jeg, så er egentlig veldig glad for at det viste seg å ha vært en sa og at kroppen har ryddet opp selv :)

Tar meg fri i dag også ja...føler meg litt lat som gjør det, men har hatt mye å tenke på de siste dagene, så kjenner at jeg er sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lhinn
Nei jeg skjønner hva du mener :) Veldig glad for at det ikke var noe mer alvorlig jeg også. Så for meg sykehus og operasjon og full pakke i dag jeg, så er egentlig veldig glad for at det viste seg å ha vært en sa og at kroppen har ryddet opp selv :)

Tar meg fri i dag også ja...føler meg litt lat som gjør det, men har hatt mye å tenke på de siste dagene, så kjenner at jeg er sliten...

Du er ei sterk jente, ingen tvil om det! synes du skal ta deg fri med god samvittighet, uten å tenke at du er "lat". husk; man trenger ikke henge kaste opp og ha feber for å være syk! har du noe gøy å finne på idag da? lei deg en film og kjøp en god lunsj :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ei sterk jente, ingen tvil om det! synes du skal ta deg fri med god samvittighet, uten å tenke at du er "lat". husk; man trenger ikke henge kaste opp og ha feber for å være syk! har du noe gøy å finne på idag da? lei deg en film og kjøp en god lunsj :kokk:

Nei man må jo ikke kaste opp eller ha feber for å være syk :) Har vel egentlig ingen store planer om hva jeg skal gjøre i dag...hadde egentlig forberedt meg på å ende opp på sykehuset jeg, så veldig deilig å være hjemme i allefall :fnise: Ellers tenker jeg å bare kose meg og kanskje hvis jeg får litt energi til overs begynne å rydde i klesskapet :) Skulle egentlig gjøre det i går, men orket ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så godt å høre at det ikke var noe galt. Mer galt, mener jeg.. :hug:

Ja det var veldig deilig :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...