Annie Skrevet 25. mai 2009 #941 Del Skrevet 25. mai 2009 Æsj... Litt hjelper kanskje ikke så mye, men tanken er god.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #942 Del Skrevet 25. mai 2009 Annie skrev: Æsj... Litt hjelper kanskje ikke så mye, men tanken er god.. Takk Sjokolade hjelper alltid vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mai 2009 #943 Del Skrevet 25. mai 2009 !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. mai 2009 #944 Del Skrevet 25. mai 2009 Håper det ikke er noe mer kluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #945 Del Skrevet 25. mai 2009 Ville ringt og hørt jeg også. Graviditet i eggstokken e.el er ikke til å spøke med Men forhåpentlig er det jo ingenting - siden det ikke var noe i livmoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #946 Del Skrevet 25. mai 2009 Annie skrev: !! angelou skrev: Håper det ikke er noe mer kluss Nei får håpe det, men skjønner ikke hvorfor jeg skal ha smerter når livmoren er tom.... imli skrev: Ville ringt og hørt jeg også. Graviditet i eggstokken e.el er ikke til å spøke med Men forhåpentlig er det jo ingenting - siden det ikke var noe i livmoren. Ja har ringt å snakket med de, men så lenge jeg var oppegående og ikke hadde sinnsykt vondt, skulle jeg bare vente å se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. mai 2009 #947 Del Skrevet 25. mai 2009 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. mai 2009 #948 Del Skrevet 25. mai 2009 Godt du fikk ringt i alle fall da. Håper du slipper altfor vondter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 25. mai 2009 #949 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Ikke så lett å si at en skal vente til smertenblir helt uutholdelige. Jeg har helt uutholdelige smerter hver gang jeg har mensen. Da blir jo terskelen for å evt. ringe lege i en situasjon som din ganske høy... Men jeg har opplevd at en cyste sprakk og DET var uutholdelig! Håper det ikke blir så ille smerter hos deg på toppen av alt og det bør bare ikke være noe humbug der, som graviditeter i eggstokkene og sånt noe I dag er en sånn dag da du skal se en god film, spise favorittmiddagen, drikke te og kose seg i sofaen Endret 25. mai 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #950 Del Skrevet 25. mai 2009 og på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. mai 2009 #951 Del Skrevet 25. mai 2009 Neimen huff.. Så fælt at du må gå sånn og vente. Det verste er å ikke vite, da begynner jo tankene å spinne om hva det kan være.. Håper virkelig det ikke er noe alvorlig, nå syns jeg du har hatt nok. Tenker på deg, skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Gir deg i alle fall en god klem via nettet og krysser fingrene og håper på det beste for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mai 2009 #952 Del Skrevet 25. mai 2009 Tenkt på deg idag mens jeg har vært på jobb, men har hatt fullt opp så rakk ikke sende deg mld... Bra du kom så fort inn hos legen! Og håper at det ikke er noe som medfører mer komplikasjoner... Kanskje kroppen tar til fornuften og rensker opp når det først er sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #953 Del Skrevet 25. mai 2009 pusilus skrev: Tenker på deg Takk vennen Tussi! skrev: Godt du fikk ringt i alle fall da. Håper du slipper altfor vondter. Ja greit å få sjekket opp Vondtene har roet seg litt nå, men kjenner det en gang i mellom... Strix skrev: Ikke så lett å si at en skal vente til smertenblir helt uutholdelige. Jeg har helt uutholdelige smerter hver gang jeg har mensen. Da blir jo terskelen for å evt. ringe lege i en situasjon som din ganske høy... Men jeg har opplevd at en cyste sprakk og DET var uutholdelig! Håper det ikke blir så ille smerter hos deg på toppen av alt og det bør bare ikke være noe humbug der, som graviditeter i eggstokkene og sånt noe I dag er en sånn dag da du skal se en god film, spise favorittmiddagen, drikke te og kose seg i sofaen Nei håper ikke smertene blir så vonde Kan tenke meg det gjør vondt når en cycte sprekker ja uff...får håpe jeg slipper unna Blir bare rolig i dag ja, har sovet litt og bare slapper av! Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #954 Del Skrevet 25. mai 2009 imli skrev: og på. Takk Happy Feet skrev: Neimen huff.. Så fælt at du må gå sånn og vente. Det verste er å ikke vite, da begynner jo tankene å spinne om hva det kan være.. Håper virkelig det ikke er noe alvorlig, nå syns jeg du har hatt nok. Tenker på deg, skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Gir deg i alle fall en god klem via nettet og krysser fingrene og håper på det beste for deg. Ja ikke noe moro å gå sånn å ikke vite nei Får håpe det blir en klarhet i hva som har skjedd på onsdag i allefall Takk for gode klemmer og fingerkryssing iss skrev: Tenkt på deg idag mens jeg har vært på jobb, men har hatt fullt opp så rakk ikke sende deg mld... Bra du kom så fort inn hos legen! Og håper at det ikke er noe som medfører mer komplikasjoner... Kanskje kroppen tar til fornuften og rensker opp når det først er sånn.... Kan tenke meg du har hatt litt å gjøre med jobben i dag ja, håper det gikk greit Veldig glad for at jeg fikk time så fort som jeg gjorde og at han tar meg på alvor og følger meg opp Får håpe kroppen tar til fornuften snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #955 Del Skrevet 25. mai 2009 Da har jeg sovet litt og spist litt mat Deilig Snakket med de på jobben og sa at jeg fortsatt er "syk" og blir hjemme i morgen også. Orker ikke forklare for dem hva som er, så da blir jeg likegodt hjemme i morgen også. Jeg er ikke den som er mest borte fra jobben akkurat, så får ikke så dårlig samvittighet.... Orker ikke tenke på andre enn meg selv nå Tusen takk for støtte jenter, dere er helt supre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 25. mai 2009 #956 Del Skrevet 25. mai 2009 god dag lucky! ble litt paff av å lese de siste sidene i boka di.. forstår at du har det litt vanskelig nå. ville bare legge igjen en Du får slappe av og ta vare på deg selv. Synes det er helt riktig av deg å prioritere deg selv nå! ...og ikke nøl med å kontakte sykehus om du har vondt. ingen har lov til å kalle deg hysterisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. mai 2009 #957 Del Skrevet 25. mai 2009 Greit å ta noen dager for seg selv uten tanke på jobb Skulle ønske jeg hadde mange kloke ting å skrive nå, men akkurat det er jeg ikke så flink på Sender heller avgårde noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mai 2009 #958 Del Skrevet 25. mai 2009 Stor klem til deg mens du "venter" . Godt å høre at du tar deg fri og passer på deg selv, kan tenke meg det er ganske påkjenning for deg. Men synes du takler det fint, som du sier selv: er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se.. Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2009 #959 Del Skrevet 25. mai 2009 Godt du skal være hjemme fra jobb. Skulle bare mangle, det du går igjennom nå er mye verre enn en forkjølelse eller hodepine, så hold deg hjemme med god samvittighet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. mai 2009 #960 Del Skrevet 25. mai 2009 Hadde jeg ikke vært full av feber og paracet skulle jeg kommet og gitt deg en god klem Gikk forresten greit på jobb idag, vi var begge utrolig nervøse da vi satt og ventet og mens det pågikk, men fikk en god klem da vi skulle gå til tross for øyne som kunne drepe 5 min tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå