Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlighet, her har det skjedd ting siden jeg har vært her sist!!!!!!

Så gøy, vennen!!!! :) :) Nå må du kreve time hos legen til mandag slik at du får klarhet i dette!!!

Krysser fingre og tær!!!

Klem og smask :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt så på deg i hele dag og jublet inni meg. Nå får jeg juble litt her også:

:bolledeig::strix::hoppe::skya::danse::nigo::duskedame::danser:

Håper du koser deg i bryllup. Kan tenke meg denne dagen ble litt anderledes enn du hadde tenkt deg da du la deg i går. ;) Da du minst ventet det, kliner du til med en positiv test. :fnise:

Du får komme deg til legen på mandag, krysser alt jeg har for at dette skal gå bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå ble jeg glad!!! Er det virkelig sant!!?? Ble du tatt av raset??

:bolledeig::danser::klemmer: :klemmer:

Ser du er pålogget. Er det sant?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aurelia, angelou, iss, kipa, happy feat, loffen og liv :klemmer:

Takk for gratulasjoner og fingerkryssing, men tror ikke det gikk min vei denne gangen....blødd i går og i dag og i går hadde jeg masse smerter :( Så tror vel heller kanskje jeg har hatt en sa :( Fortsatt en del smerter, mest i den ene eggstokken...

Skal ringe legen i morgen å få sjekket opp i dette altså! Nå som jeg trodde kroppen var på riktig vei og greier...men neida :kjefte:

Ellers hadde jeg en fin dag i bryllup i går, veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei ånei :( Been there done that :(

Men nå vet jeg om flere som har blødd masse i starten og det har gått bra. Så man vet vel ikke hvordan det har gått før man har fått sjekket det opp...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei ånei :( Been there done that :(

Men nå vet jeg om flere som har blødd masse i starten og det har gått bra. Så man vet vel ikke hvordan det har gått før man har fått sjekket det opp...

:kose:

Godt du holder motet oppe :fnise: Men tror nok alt håp er ute nå dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit å innstille seg på det, slik at alt annet er en positiv overraskelse...

Ja det er det jeg tenker også....håper virkelig gynekologen min er på jobb i morgen og at jeg får time... Hva skal jeg gjøre ellers`??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en egenmeldingsdag og bli hjemme under pleddet :kose:

Ja tenkte ta en egenmeldingsdag, men ikke under pleddet da... :fnise: Må finne ut av dette tullet :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅååååhhhh, her har det skjedd saker og ting!!!! Tenk om, tenk om da :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå har jeg hørt at graviditetstester kan slå ut positivt når en har eggløsning, men tror ikke det er helt vanlig heller!

Er jo mange som småblør gjennom et helt svangerskap. Var nylig en annen jente her som veldig overraskende oppdaget at hun var gravid og hun hadde også hatt tilnærmet vanlig mensen ;)

Hååååper, håper, håper du er gravid Lucky? !! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en :klemmer: Håper du finner ut av dette og at det bare er en helt uskyldig liten blødning.

Hva sier mannen til dette da? Han ble vel like overrasket som deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håper du finner utav det :(:klem:

Ja håper virkelig det...ikke noe moro å gå sånn å ikke vite :(

:klemmer:

ÅÅååååhhhh, her har det skjedd saker og ting!!!! Tenk om, tenk om da :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Nå har jeg hørt at graviditetstester kan slå ut positivt når en har eggløsning, men tror ikke det er helt vanlig heller!

Er jo mange som småblør gjennom et helt svangerskap. Var nylig en annen jente her som veldig overraskende oppdaget at hun var gravid og hun hadde også hatt tilnærmet vanlig mensen ;)

Hååååper, håper, håper du er gravid Lucky? !! :klem:

Ja tenk om, det hadde vært supert, men tror det ikke før jeg får se det altså...

Trodde ikke graviditetstester slo ut på eggløsning, men motsatt jeg da...men er ikke sikker jeg.

Er jo fler som har blødd mye gjennom svangerskapet ja, men jeg har nå mine tvil her jeg da :(

Men takk for at du har trua :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en :klemmer: Håper du finner ut av dette og at det bare er en helt uskyldig liten blødning.

Hva sier mannen til dette da? Han ble vel like overrasket som deg :ler:

Ja får håpe det, men har mine tvil :(

Mannen skjønner vel egentlig like lite som meg :fnise: Torsdag eggløsning, fredag "eggløsningsblødning" og lørdag positiv test og blod :fnise: Stakkars mann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...