Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg fått brukt den gode energien min til å skifte på senga :) Endelig tatt på sommerdynene nå, holdt på å svette ihjel i flere dager nå, så det var virkelig på tide :fnise:

Nå er det snart bursdag, så får gå å pynte meg litt da vel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i bursdag!

Håper du også blir tatt av raset! :jepp:

Takk for det :) Håper virkelig jeg blir tatt av raset jeg også ;)

Da var vi hjemme igjen fra bursdag :) Alltid deilig å komme hjem etter slike kaos timer :fnise:

Skjer vel ikke stort mer i kveld, litt ryddig og sånt bare og så får jeg vel fjelge meg litt :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt murringer i eggstokkene i kveld...så tok en el test nå før jeg skulle legge meg....den var positiv!! Dag 12 :klø: Da kan jeg jo ikke legge meg før sambo kommer hjem da... Håper han kommer veldig snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått endret på tickeren min :) Positiv el test i dag også :bolledeig:

Sambo kom hjem i går kveld, så det ble :sengekos::lur: før soving ;)

Er sååå glad for at denne syklusen ser ut til å bli normal lengde på! Hadde jeg aldri trodd, men det er jo helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig:

Tusen takk for at dere kan se etter klumpen etterpå så jeg får stukket meg litt ;) Passet jo helt perfekt i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med så tidlig el da :hoppe: Satser på tidlig g-test også da ;)

Ja det er helt fantastisk ;) Får håpe på en tidlig g-test også ja! Hadde vært helt supert :)

Klumpen kommer hit kl ni, koselig! Det eneste minuset er at det regner i dag da...jeg som hadde tenkt at vi skulle kose oss masse ute i dag :kjefte: Kan jo være ute selvom det regner da, men er jo ikke akkurat like koselig det :sjenert:

Men planen er en tur til svigermor for å hjelpe henne med noe til bryllupet i morgen, spray tan kl 14 og akupunktur 16.30 ;)

Klumpen skal være hos pappa mens jeg tar spray og hos iss og ki mens jeg blir stukket ;) Hva skulle jeg gjort uten de :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så fint at syklusen din ser ut til å være normal selv uten pergo. Hurra for EL! :hoppe: Jammen bra du tok en test da! Da får vi satse på at gårdagens :sengekos: gir gode resultater. :duskedame:

Håper du får en fin dag. Høres ut som om du ikke kommer til å kjede deg akkurat, med både stikking og bruning på gang. :tommelsmil:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og brun og punktert nå da?! :fnise: Skal ut og brune meg litt i sola, tror jeg... Ha det moro i kveld da - det skal vi! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligger vel med nåler nå du da :nigo:

Dette må jo bare gå :jepp:

Åsså EL på CD 13 da *litt misunnelig* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...