Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Da er det lørdag og jeg er oppe å spretter :) Klumpen sitter å ser litt tv nå, men regner ikke med at han orker å sitte der så lenge, så får oppdatere meg i morgen tenker jeg ;)

Skal snart kaste han i badekaret, og meg selv i dusjen. Han skal å klippe seg kl 10 :)

Hadde en koselig dag i går, var bare her hjemme å lekte med tanteungen. Han og klumpen leker så fint :)

Ble pizza hos broren til sambo i går kveld, så klumpen var ikke i seng før nærmere halv elleve :sjenert: Litt seint, men han lekte å koste seg... Pleier alltid å være i seng til før åtte når han er her, men noen unntak går jo ;)

I kveld skal vi på konsert! Det blir koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til litt besøk snart :)

Som alltid veldig koselig å være hos deg snuppa ;)

Kos deg på konsert i kveld! :danse:

Det gjorde jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle sammen :flagg:

Hadde en super dag i går, både sammen med klumpen og på konserten på kvelden :)

Var ute å spiste sammen med to vennepar før konserten og en tur på byen etter konserten :) Veldig koselig og formen er fin i dag :fnise:

Blir ikke noe togtiiting på meg i dag, orker rett og slett ikke oppsøke det kaoset i år...men neste år håper jeg at jeg står der med en liten baby som jeg viser stolt frem :rødme:

Eneste planen i dag er å grille hos broren min klokka tre :) Blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen fra grilling :) Veldig koselig, men stapp mett :fnise:

Skjer nok ikke stort mer her i heimen i dag. Sliten etter kvelden i går jeg da, så blir nok ikke så seint før jeg finner senga i dag :)

På vei opp til broren min klarte jeg å søle kaffe over hele den hvite tunikaen min da...så fikk tatt den av meg og slengt den i maskinen når vi kom opp. Så tørket den i sola og jeg kunne ta den på meg igjen :fnise: Snakk om å være klumsete :sjenert:

I morgen er det akupunktur :) Skal bli deilig!

På tirsdag har jeg bestilt meg frisørtime, tenkte lysne håret litt....litt usikker på om jeg skal ta lyse striper eller lysne hele håret....tenker da IKKE på fullbleking altså :fnise: Skal i bryllup på lørdag, så greit å freshe seg opp litt ;)

:hoppe: 3 dagers arbeidsuke! Det skal bli deilig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres ut som en fin dag til tross for små uhell.. heheh...

3 dagers uke neste uke ja.. ikke vondt det nei, det gjør det såååå mye kjekkere å starte uka. (jeg har 4 da, men en i oslo på reis, og da skal jeg legge inn litt shopping)

frisør høres digg ut nå som det våres.. merker jeg får et økt behov for å ta meg godt ut.. hehe. merkelig?? najjj... må prøve og bestille en time for litt stussing, kom jeg på nå.

Ha en deilig og avslappa kveld litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn
Blir ikke noe togtiiting på meg i dag, orker rett og slett ikke oppsøke det kaoset i år...men neste år håper jeg at jeg står der med en liten baby som jeg viser stolt frem :rødme:

signerer den! tenkte akkurat på det samme faktisk, da jeg stod å tittet på barnetoget igår..

om alt går rett for seg, har vi EL/IKM rundt samme tid denne PP. nå SKAL det klaffe!

Ha en fin fin uke! snaaart er den jo ferdig allerede!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men neste år håper jeg at jeg står der med en liten baby som jeg viser stolt frem :rødme:

:rødme: Krysser alt jeg har for at du kan det! Selv har jeg planer om å stå med rimelig stor mage neste 17. mai. Hvis alt ser bra ut på oppfølgingstimen i august og jeg blir gravid på første forsøk, som jeg jo så absolutt har planer om, så blir det termin i juni. :jepp:

Håper du har hatt en fin dag og at du har kost deg med stikking. Jeg skal stikkes på onsdag, og jeg gleder meg allerede! :hoppe:

Ha en fin kveld videre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som en fin dag til tross for små uhell.. heheh...

3 dagers uke neste uke ja.. ikke vondt det nei, det gjør det såååå mye kjekkere å starte uka. (jeg har 4 da, men en i oslo på reis, og da skal jeg legge inn litt shopping)

frisør høres digg ut nå som det våres.. merker jeg får et økt behov for å ta meg godt ut.. hehe. merkelig?? najjj... må prøve og bestille en time for litt stussing, kom jeg på nå.

Ha en deilig og avslappa kveld litt til ;)

Skal bli deilig med 3 dagers uke ja :) Bare to dager igjen nå :fnise:

Gleder meg til å gjøre noe med håret mitt nå ja, merkelig hvordan behovet for å se bra ut øker når våren kommer ja ;)

Ha en super dag :klemmer:

signerer den! tenkte akkurat på det samme faktisk, da jeg stod å tittet på barnetoget igår..

om alt går rett for seg, har vi EL/IKM rundt samme tid denne PP. nå SKAL det klaffe!

Ha en fin fin uke! snaaart er den jo ferdig allerede!

Spennende da :) Regner med at el kommer i slutten av helgen her :) Tenk så kost å kunne stå å se på barnetoget med en liten baby neste år da :rødme: Håper virkelig det skjer :)

Ha en fin kortuke du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Krysser alt jeg har for at du kan det! Selv har jeg planer om å stå med rimelig stor mage neste 17. mai. Hvis alt ser bra ut på oppfølgingstimen i august og jeg blir gravid på første forsøk, som jeg jo så absolutt har planer om, så blir det termin i juni. :jepp:

Håper du har hatt en fin dag og at du har kost deg med stikking. Jeg skal stikkes på onsdag, og jeg gleder meg allerede! :hoppe:

Ha en fin kveld videre. :klemmer:

Hadde jo vært helt fantastisk å kunne gjøre det neste år ja :) Enten nyfødt eller veldig gravid ;) Termin i juni er jo ikke dumt da, krysser fingerne for at livmorslimhinnen har vokst seg stor og tykk til august og at det bli en liten junibaby på dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bare to dager igjen til denne arbeidsuka er over :hoppe: Deilig med kort uke nå ;)

Gikk bra med stikkingen i dag også, skal tilbake igjen på fredag da hvis jeg får det til. Jeg skulle komme på en gratis time :sjokkert: for hun ville heie frem eggene mine :) Søte dama :)

Eneste problemet er at jeg har klumpen da, så må finne noen som kan se etter han mens jeg er der....*tenketenke*

Skal også å ta spray tan kl 14, så må finne noen som kan se etter han litt da også...Ikke greit med barn altså :fnise:

Nå skal jeg jobbe litt her hjemme. Stundenten min er ferdig på onsdag og jeg må gjøre ferdig sluttevalueringen hennes i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlige stikkedamen som vil heie frem eggene med gratistime :rødme: Hva betaler du for timene?

:duskedame: Håper virkelig det er deres tur denne gangen *krysser fingrene*

Det eneste jeg har fått gratis er en tannlegetime der tannen som skulle ut hang igjen etter jeg forlot tannlegekontoret :tannverk:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige stikkedamen som vil heie frem eggene med gratistime :rødme: Hva betaler du for timene?

:duskedame: Håper virkelig det er deres tur denne gangen *krysser fingrene*

Det eneste jeg har fått gratis er en tannlegetime der tannen som skulle ut hang igjen etter jeg forlot tannlegekontoret :tannverk:

Ja hun er helt fantastisk :rødme: Betaler 320 pr. time :)

Takk for fingerkryssing! Trenger virkelig det nå ;)

Var jo en snill tannlege du har da :fnise:

:klemmer:

Da er det jobb igjen. Blir en rolig dag for vi streiker fra kl 12 :) Må være på jobben da, men barna må hjem ;)

Spent på frisørtimen i dag jeg....har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med håret :sjenert:

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ja det går i prøving ;)

Håper dere lykkes snart! Så deilig å kunne gå sommeren og høsteni møte med en voksende mage!

Er imponert over at dere klarer å "bare" holde dere til Pergo og akupunktur når ting tar sånn tid.

Men det hadde gjerne vi gjort også om det hadde vært antydning til effekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heisann, ja det går i prøving ;)

Håper dere lykkes snart! Så deilig å kunne gå sommeren og høsteni møte med en voksende mage!

Er imponert over at dere klarer å "bare" holde dere til Pergo og akupunktur når ting tar sånn tid.

Men det hadde gjerne vi gjort også om det hadde vært antydning til effekt...

Går fortsatt i prøving her ja :fnise: Håper det snart kan gå litt i ruging også ;) Hadde vært fantastisk å kunne gått sommeren og høsten i møte med en voksende mage ja :)

Pergoen hadde jo effekt sist da, så håper i det lengste at den skal kunne ha effekt en gang til... Men skal henvises videre etter sommeren dersom det ikke har skjedd noe i løpet av sommeren da :) Kan jo ta tid det også, men får leve i håpet om at pergo er løsningen :)

:klemmer:

Lykke til hos frisøren! :klem:

Takk :klemmer:

Kan sette på kaptein sabeltann kl. 14 på fredag jeg.

:)

Hadde vært supert det da, skal ha det i tankene :) Fått tilbud om lastebiltur i den tiden også, så får se ann på fredag hvordan det ligger ann ;) Men veldig supert at han kan være hos dere mens jeg har akupunktur kl halv fem da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen :) Kun en dag igjen før det er langfri nå, deilig!

Gikk bra hos frisøren i dag også....jeg er fornøyd i allefall :) Tror sambo kunne tenkt seg at jeg tok det enda lysere, men jeg vil ikke være helt blondt heller....så tok bare lyse striper ;)

Etter det var jeg å hentet kjolen jeg skal ha på bryllupet på lørdag :) Den er sååå fiiin :rødme:

Nå skal jeg snart ut å gå tur med en venninne :) Blir deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...