Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Det er det.. Man blir så sulten av å trene! :sukk:

:fnise: jeg vet...akkurat spist et par knekkebrød jeg nå ;) Takker deg for inspirasjon også loffen! Tok meg en liten joggetur også jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, :klø: jeg skrev da et inlegg her før jeg la meg i går kveld? Jaja, har tydeligvis falt ut det da. Jeg klappet og skrøt av hvor flink du er i kampen mot hormonkiloene, så da får jeg klappe litt for deg i dag istedet da! :klappe: De hormonkiloene kommer til å forsvinne i en fei, så flink som du er! :tommelopp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å trene før jeg begynte på Pergoen(3 doble kurer på rad) og jeg klarte heldigvis å unngå å legge på meg noe. La på meg noen kilo nå på nesesprayen og med sprøytene, men de forsvant igjen da jeg sluttet...

Ikke bare, bare dette her, mye en skal gjennom!

Håper ellers at du har det bra. Kjenner jeg blir frustrert på deres vegne etterhvert. Dere har jo prøvd like lenge som oss vel :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er som har tatt opp kampen mot noen ekstra små kilo! ikke bare bare det.. håper de renner av!!

og kjenner sååå godt til økt mat og snopelyst etter trening. særlig potetgull er godt da!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, :klø: jeg skrev da et inlegg her før jeg la meg i går kveld? Jaja, har tydeligvis falt ut det da. Jeg klappet og skrøt av hvor flink du er i kampen mot hormonkiloene, så da får jeg klappe litt for deg i dag istedet da! :klappe: De hormonkiloene kommer til å forsvinne i en fei, så flink som du er! :tommelopp:

Hmmm....blitt borte det da... Håper kiloene forsvinner kjapt ja :) Er jo ikke snakk om så mange, men de ligger liksom på magen :kjefte:

:klemmer:

Jeg begynte å trene før jeg begynte på Pergoen(3 doble kurer på rad) og jeg klarte heldigvis å unngå å legge på meg noe. La på meg noen kilo nå på nesesprayen og med sprøytene, men de forsvant igjen da jeg sluttet...

Ikke bare, bare dette her, mye en skal gjennom!

Håper ellers at du har det bra. Kjenner jeg blir frustrert på deres vegne etterhvert. Dere har jo prøvd like lenge som oss vel :sur:

Ja de forsvinner sikkert nå som jeg ikke går på hormoner, men fysisk aktivitet er jo ikke dumt uansett...har vært veldig lat i det siste egentlig. Går liksom å tenker hele tiden på at nå må jo spiren sitte så da bør jeg jo ikke stramme opp magen :sjenert:

Mye man skal igjennom ja :(

Begynner å bli rimelig frustrert over den prøvingen ja...har jo bikket to år nå, så ligger ikke så langt unna dere da... Slitsomt :(

så flink du er som har tatt opp kampen mot noen ekstra små kilo! ikke bare bare det.. håper de renner av!!

og kjenner sååå godt til økt mat og snopelyst etter trening. særlig potetgull er godt da!! :popcorn:

Må jo gjøre hva jeg kan for å holde kroppen oppe ;) Har ikke vært spesielt flink til det i det siste, men nå skal jeg ikke gi meg :fnise:

Har vært flink å ikke spist snop etter trening da :) *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jobben i dag bar det rett i bursdag til svigers :) Så nå har jeg akkurat kommet hjem derfra. Deilig lasagne og kaffe og kaker :) Tok bare en liten kakebit og ikke noe sjokolade *stolt* Jeg elsker sjokolade nemmelig ;)

Nå skal jeg rydde opp litt her hjemme så det er klart for at klumpen kommer i morgen :)

Trodde tanta var på vei hjem igjen, har nemmelig ikke blødd noe i hele dag, men nå i kveld sendte hun en skikkelig venning igjen :klø:

Prøvde å få tak i gynekologen min i sta da, men ho hadde en pasient og skulle ringe meg tilbake... jeg har ikke hørt noe ennå :( Hun har visst kveldsåpent på torsdager, men det må jo være stengt nå?? Sikkert glemt meg....så da får jeg bare vente å se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gynekologen hadde visst ikke glemt meg :) Holder tydeligvis åpent til sent på kveld ho :)

Ble enige om at vi skulle la sommeren gå nå med annenhver syklus med dobbel pergo for å se hva som skjer. Har det ikke skjedd noe i løpet av sommeren, skulle jeg ta kontakt og hun skulle videresende oss til ivf. Ble egentlig litt lettet jeg da, "glad" vi får prøve litt til. Håper virkelig sommeren hjelper oss nå. Hun ønsket meg i allefall en god og fruktbar sommer :fnise:

Skulle ikke komme inn for å måle eggstørrelser eller noe under pergokurene heller da...siden jeg får eggløsning med pergo mente hun ikke at det var nødvendig :) Så da er det bare å krysse fingerne for at denne syklusen inneholder eggløsning også og at det blir normal lengde på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun fikk ringt deg til slutt. Håper dere klarer dette på egenhånd og slipper IVF.

Ja veldig deilig å ha fått snakket med henne :) Hun er der bare på torsdager og neste torsdag er det jo fri... Håper virkelig vi klarer det på egenhånd ja ;) ivf er ikke så skremmende etter å ha blitt "kjent" med det her inne da, men blir fort mye styr...

Har jogget meg en deilig runde nå i kveld og trent litt styrke, deilig :) Har også byttet ut brød med knekkebrød de siste dagene :) Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls: bøyer meg i støvet *imponert over joggingen din*

Jogge er noe jeg ikke har gjort siden *klø* Ehmmmm :klø: 2001 :sjenert: Det verste jeg vet, ble glad da legen jeg hadde sa at jeg burde slutte med den slags pga knær og rygg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og heier litt på en ekstremt fruktbar sommer :duskedame::duskedame:

Du er kjempeflink som har klart å holde deg unna sjokoladen, tror neppe jeg hadde kunnet skryte av det samme. :sukk: jeg er håpløs der...

Keep up the good work, så skal du se du snart ser resultater :jepp:

Jeg har pakket inn litt motivasjon som du kan ha på lager :gave::gave:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls: bøyer meg i støvet *imponert over joggingen din*

Jogge er noe jeg ikke har gjort siden *klø* Ehmmmm :klø: 2001 :sjenert: Det verste jeg vet, ble glad da legen jeg hadde sa at jeg burde slutte med den slags pga knær og rygg :fnise:

Er egentlig ikke noe glad i å jogge jeg heller, men det er faktiskt veldig deilig å ta den runden jeg tar :fnise: Synes det er best å gå tur egentlig, gå å skravle ;)

Innom og heier litt på en ekstremt fruktbar sommer :duskedame::duskedame:

Du er kjempeflink som har klart å holde deg unna sjokoladen, tror neppe jeg hadde kunnet skryte av det samme. :sukk: jeg er håpløs der...

Keep up the good work, så skal du se du snart ser resultater :jepp:

Jeg har pakket inn litt motivasjon som du kan ha på lager :gave::gave:;)

Håper det blir en fruktbar sommer ja, både for meg og deg :lur:

Den sjokoladen er ikke lett nei, jeg ELSKER sjokolade! Men får prøve å være flink ;)

Takk for motivasjon :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

I dag blir nok en full fart dag på jobben. Vi skal gå i tog å spise pølser og is, så barna er nok helt i hundre fra morgenen av tenker jeg :fnise:

Etter jobb skal jeg besøke bestefaren til sambo som er på sykehuset, jeg skal på et møte der på slutten av dagen, så da passer det å gi han et besøk også ;) Så er det ut å hente klumpen på skolen :)

Han skal sove over å være her til i morgen kveld :) Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser:

Håper du får en god og fruktbar sommer jeg også!

Du er kjempeflink som har begynt å trene! :trene: Håper du kjapt kommer tilbake til prehormonvekt! :heiajente:

Jeg synes det er litt lettere å finne motivasjon til å trene nå mot sommeren, og har som smått begynt på igjen selv.

Jeg gikk på Grete Roede i vinter og fikk en del gode tips som jeg fremdeles bruker. Orker ikke å veie og registrere maten, men spiser normalt (kuttet ned på smør på brødskiva og bruker litt mindre saus/dressing). Men det jeg alltid passer på er at jeg drikker min. 2 liter vann, 3 melkeprodukter (eks 2 glass melk og en yogurt), spiser 3 frukter og masse grønnsaker. Viktigst av alt er jo å spise nok mat og jevnt ut over dagen. Jeg går stadig ned og med trening funker det kjempebra! :skya: Er ikke på noen slankekur, men har lagt det inn som en god vane. Unner meg litt kaker og godt med god savmittighet i bursdager og sånt. :arwen:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier også på en god og fruktbar sommer. :duskedame: Innen sommeren er omme skal vi nok se at du er gravid! :jepp:

Håper du har hatt en fin dag i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en god og fruktbar sommer jeg også!

Du er kjempeflink som har begynt å trene! :trene: Håper du kjapt kommer tilbake til prehormonvekt! :heiajente:

Jeg synes det er litt lettere å finne motivasjon til å trene nå mot sommeren, og har som smått begynt på igjen selv.

Jeg gikk på Grete Roede i vinter og fikk en del gode tips som jeg fremdeles bruker. Orker ikke å veie og registrere maten, men spiser normalt (kuttet ned på smør på brødskiva og bruker litt mindre saus/dressing). Men det jeg alltid passer på er at jeg drikker min. 2 liter vann, 3 melkeprodukter (eks 2 glass melk og en yogurt), spiser 3 frukter og masse grønnsaker. Viktigst av alt er jo å spise nok mat og jevnt ut over dagen. Jeg går stadig ned og med trening funker det kjempebra! :skya: Er ikke på noen slankekur, men har lagt det inn som en god vane. Unner meg litt kaker og godt med god savmittighet i bursdager og sånt. :arwen:

Vi går for en god og fruktbar sommer :duskedame:

Mye enklere å finne motivasjon nå på sommeren ja :) Frister mer å gå utenfor huset etter jobb nå ;)

Tror nok kostholdet har mye å si ja :) Har kuttet ut brød og spiser bare knekkebrød med pålegg og ikke noe smør. Veldig uvant, men synes ikke det er så ille :)

Pøver å drikke en del vann og spise frukt :) Drikker også melk og biola, så tror jeg er på god vei der nå :fnise:

Viktigste er nok sunne vaner ja :)

Håper du får en fin 17.mai helg :klemmer:

Ønsker deg en herlig helg :strix:

Takk :) God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier også på en god og fruktbar sommer. :duskedame: Innen sommeren er omme skal vi nok se at du er gravid! :jepp:

Håper du har hatt en fin dag i dag. :klem:

Ja vi får virkelig håpe dette blir en fruktbar sommer som gir en stor og god frukt til vinteren :lur:

Dagen i går var super den :)

God helg til deg :klemmer:

Ha en fin helg Lucky? :klemmer:

Takk :) God helg til deg også loffen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...