Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme igjen :) Ble enkelt med pølse og lompe til middag i dag, orket ikke styre så veldig med middag i dag...

Kjenner jeg er sliten etter helgen og hodet er fullt av dumme tanker :kjefte:

Nå skal jeg få vasket litt her etter helgen, orket ikke gjøre så mye i går....så da må det tas i dag :)

Kunne tenkt meg å gått en tur også, så får se hva kvelden bringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: synes det høres ut som du har masse positive tanker i hodet også, det er bra! *tråkker tanta di hardt på foten så hun hyler* slem tante!

pølser og lompe er også mat.. har selv en pølseelskende sambo.. jeg personelig er ler litt lei. vi skal ut og spise idag, vi da. Gjøre noe litt romantisk sammen er bra! :kokk::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: synes det høres ut som du har masse positive tanker i hodet også, det er bra! *tråkker tanta di hardt på foten så hun hyler* slem tante!

pølser og lompe er også mat.. har selv en pølseelskende sambo.. jeg personelig er ler litt lei. vi skal ut og spise idag, vi da. Gjøre noe litt romantisk sammen er bra! :kokk::yvonne:

Jada er noen positive der oppe også, men synes det er litt for mange negative også :(

Jeg elsker pølser jeg da, så ikke noe problem for meg å spise det ofte :fnise: Sambo er også glad i det :)

Deilig å gå ut å spise også da, får liksom aldri gjort det på ukedagene vi :sjenert:

Kos dere med hverandre og takk for tanteknusing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stikke innom her etter jobb i morgen, så kan du få pølse av meg. :fnise:

Vi griller litt og tar kaker og kaffe sammen med alle naboene.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stikke innom her etter jobb i morgen, så kan du få pølse av meg. :fnise:

Vi griller litt og tar kaker og kaffe sammen med alle naboene.

:)

:fnise:

Ja får se hva jeg får tid til i morgen. Skal å prøve å finne meg en kjole til bryllupene vi skal i fremover :) Så må jeg jo kjøpe gave til skjønningen, så jeg må se ann hvor mye klokka blir ;)

Sånn....da er huset oppe å går igjen etter helgens utskeielser ;) puh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi skal feire litt i morgen fra kl 1630 :) Koselig om du tar deg en tur!

Skal møte mamma kl 15 for å se på kjole i allefall....må nesten finne en i morra...lite med tid til det resten av uka og vi skal jo i bryllup allerede neste helg... Alltid tidlig ute jeg vet du :fnise:

Men jeg kommer nok en tur innom i løpet av kvelden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske jeg hadde en litt mindre travel hverdag så jeg kunne stikket bortom deg på kveldstid en gang i blant :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske jeg hadde en litt mindre travel hverdag så jeg kunne stikket bortom deg på kveldstid en gang i blant :kose:

Ja det hadde vært kost :) Kan jo være mye flinkere til å stikke innom deg også da, men synes dagene bare flyr jeg... Men veldig koselig å se deg i dag da :klemmer:

:kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme :)

Etter jobben møtte jeg mamma for å se på kjole til bryllupene vi skal i. Fant en kjempefin lyseblå kjole! De måtte sy den inn litt da, men lovet at den skulle bli klar til neste lørdag :) Gleder meg til å bruke den, den var kjempefin :)

Etter det dro jeg til iss for å feire 2 års dagen til skjønningen :) Tenk 2 år allerede! Synes ikke det er lenge siden hun ble født jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kampen mot hormonkiloene igang :fnise: Tenkte prøve å få vekk de ekstra kiloene hormonene har tilført meg før sommeren... Er lei å ha bollemage nå :kjefte: Denne mnd skal jeg jo ikke gå på hormoner, så da skal den ikke ha noe grunn til å vokse mer...

Så i kveld har jeg jogget meg en tur og trent på treningsapparatet her hjemme. Må sette inn støtet nå så det er muligheter for bikini snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å tråkke TR HARDT på tærne jeg også! Skjønner ikke hvorfor ho må komme på besøk hver mnd??

Heia kampen mot hormonkiloene forresten!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også spent på om det blir noen hormonkilo på meg. ;) Sto at det var en veldig vanlig bivirkning, og det vil jeg ikke ha! I alle fall ikke på denne tiden av året! :kjefte:

Ha en fortsatt fin dag! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: på deg i kampen på hormonkiloene

Takk :duskedame:

Innom for å tråkke TR HARDT på tærne jeg også! Skjønner ikke hvorfor ho må komme på besøk hver mnd??

Heia kampen mot hormonkiloene forresten!! :danser:

Nei jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke bare kan stikke laaangt i vei altså :kjefte: Takk for at du tråkker på henne :)

Jeg er også spent på om det blir noen hormonkilo på meg. ;) Sto at det var en veldig vanlig bivirkning, og det vil jeg ikke ha! I alle fall ikke på denne tiden av året! :kjefte:

Ha en fortsatt fin dag! :kyss2:

Ja tror det er en ganske vanlig bivirkning ja...og jeg som nå har gått på tre pergokurer etter hverandre uten pause har jo hatt de teite hormonene i meg så lenge.... :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare to jobbedager igjen før det er helg :) Skal ha klumpen fra etter jobb på fredag til lørdag kveld da, så helgen kommer nok til å gå fort ;) Så er det jo 17.mai på søndag. Vet ikke helt hva planen er den dagen, sambo liker ikke den dagen, så skjer vel ikke stort tenker jeg. Er bedt på grilling til broren min på ettermiddagen da, så kan jo hende vi tar oss en tur dit i allefall :)

I kveld skal jeg ut å gå tur med en venninne :) Blir koselig! Vet at de også sliter med å bli gravide, men jeg kjenner henne ikke så godt, så har aldri spurt noe særlig om hvor problemet ligger. Kanskje mest fordi jeg ikke vet om jeg vil ut med min historie... :sjenert: Så vi får se hva som skjer ;)

Må huske å ringe gynekologen min i morgen da....håper virkelig jeg kan fortsette hos henne altså...Så vi får se hva hun sier i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Nå inspirerte du meg til å jogge en tur! :jepp:

Eller jeg kan prøve. :)

Så bra jeg kan være til inspirasjon til noe da :fnise:

Da er jeg hjemme igjen fra tur :) Gått i ca en time i dag, veldig deilig :) Hadde litt styrketrening her hjemme før jeg dro også, så nå har jeg god samvittighet :) Bare jeg ikke får så god samvittighet at jeg blir lurt til å spise noe søtt nå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...