Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Negativ test.... :(

Jaja...får gå å lage ferdig frokosten til bruden jeg nå da og så må jeg kjøre om en times tid..

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper virkelig det var for tidlig for testen og at neste test byr på bedre nyheter.

Håper du kose deg i dag, vennen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, krysser alt jeg har for at du har testet for tidlig, og at tirsdagen gir positiv test!!!! :) Håper gårsdagen ble koselig! Klem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss, Happy Feet og kipa :klemmer:

Takk for at dere har troa på positiv test, men var visst ikke min tur denne gangen heller :grine:

:kosteskaft: kom i dag ho :kjefte: Syklus på 26 dager og lutefase på 12 dager :klø: Skjønner ingenting jeg...var kanskje fordi jeg begynte med pergoen på dag 3 denne gangen ? ...

Jaja møkk og dritt!!

Tenkte ringe gynekologen min i morgen for å høre hva jeg skal gjøre fremover nå...

Ellers var det en veldig koselig dag i går. Bruden hadde en super dag, så nå har jeg akkurat kjørt henne til toget :)

Ser ikke ut her hjemme da, så har litt å gjøre i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg ta meg en alvorsprat med beistet som har kommet på besøk til deg altså

:kjefte::regler::kjefte:

Mange store :hug: til deg Lucky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Trodde :kosteskaft: var opptatt med å plage MEG jeg! Bra du hadde en fin dag da, i det minste! :) God mandag i morgen! Fortsetter du med akupunktur forresten? Jeg skal til med siste runde for denne gang, hun tar bare 3 perioder i slengen, så er det 2 perioder uten før jeg begynner på igjen (med mindre ting skal ha skjedd i mellomtiden..)! Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig med :heks: besøk! Argh! :sinna:

:troest:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei ånei... Hadde virkelig trua på denne mnd jeg da... Kanskje neste skritt er å teste sambo? Selv om det er sikkert at du har pcos, så kan han jo ha dårlig kvalitet og to problemer sammen blir vanskelig..

Har hørt om menn som har fått pergo også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var dumt, vennen :( Men men, flere sjanser! :) Kanskje ikke så dumt som iss sier, at sambo også burde la seg teste. Det er jo ikke sikkert du trenger tilføre kroppen din masse greier hele tiden dersom noe kan gjøres på andre fronten også?

Nå har dere jo prøvd en stund, og da er han jo vant til tanken, og gleder seg til graviditet selv. Da synes han helt sikkert at det er greit å teste seg han også.

hadde skikkelig troen denne mnd jeg også, så det var veldig kjedelig :( Men du skal se det klaffer straks :)

Glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg ta meg en alvorsprat med beistet som har kommet på besøk til deg altså

:kjefte::regler::kjefte:

Mange store :hug: til deg Lucky.

Ja veldig fint om du kan gjøre det, for meg hører hun i allefall ikke på :(

:klemmer:

:klem: Trodde :kosteskaft: var opptatt med å plage MEG jeg! Bra du hadde en fin dag da, i det minste! :) God mandag i morgen! Fortsetter du med akupunktur forresten? Jeg skal til med siste runde for denne gang, hun tar bare 3 perioder i slengen, så er det 2 perioder uten før jeg begynner på igjen (med mindre ting skal ha skjedd i mellomtiden..)!

Ja fortsetter med akupunktur :) Akupunktøren min har ikke sagt noe om noe pause i allefall, så regner med at jeg skal fortsette i allefall. Dette blir jo første syklus uten pergo, så trenger alt hjelp jeg kan få for å få en stabil syklus ;)

Så utrolig kjedelig med :heks: besøk! Argh! :sinna:

:troest:

Ja skikkelig dritt at hun skulle komme nå rett og slett :kjefte:

Uff, så trist at tr kom nå igjen. hadde trodd hun hadde lært og holde seg unna nå..

Den tanta mi har tydeligvis litt tungt for det.... :kjefte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei ånei... Hadde virkelig trua på denne mnd jeg da... Kanskje neste skritt er å teste sambo? Selv om det er sikkert at du har pcos, så kan han jo ha dårlig kvalitet og to problemer sammen blir vanskelig..

Har hørt om menn som har fått pergo også ;)

Ja hadde virkelig trua denne gangen jeg også, men hjalp nok ikke det :( Ja det kan jo være at det ligger noe hos sambo også ja... vi får se hva gynekologen sier...

Uff, det var dumt, vennen :( Men men, flere sjanser! :) Kanskje ikke så dumt som iss sier, at sambo også burde la seg teste. Det er jo ikke sikkert du trenger tilføre kroppen din masse greier hele tiden dersom noe kan gjøres på andre fronten også?

Nå har dere jo prøvd en stund, og da er han jo vant til tanken, og gleder seg til graviditet selv. Da synes han helt sikkert at det er greit å teste seg han også.

hadde skikkelig troen denne mnd jeg også, så det var veldig kjedelig :( Men du skal se det klaffer straks :)

Glad i deg!

Ja det var noe ordenlig dritt at tanta skulle komme nå igjen :kjefte: Sikkert ikke dumt å teste sambo også, så får høre hva gynekologen sier :)

Får håpe du har rett i at det klaffer snart da :)

Glad i deg også vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Da var det mandag og ny uke :)

Lite lyst til å gå på jobb i dag, mest lyst til å bare grave meg ned her hjemme...men hjelper jo ikke stort å gjøre det heller da :fnise:

Skal til akupunkturdama etter jobben, så nå får hun virkelig sette inn støtet for å hjelpe syklusen min. Dette blir første syklus uten pergo siden ma'en, så blir spennende å se hvor lang den blir :sjenert:

Tenkte ringe gynekologen min etterpå for å høre om jeg kan få en time der i slutten av neste uke eller noe. Greit å se hvordan eggene ser ut, så jeg har litt peil i fht eggløsning. Sist jeg var der så eggstokkene veldig fine ut, så greit å se om de har holdt seg sånn eller om de har fyllt seg opp med mange små folliker igjen...

Får høre hva hun sier i allefall....

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke snakket med gynekologen min....hun var vikar for min opprinnelige gynekolog i noen mnd, så nå var visst han tilbake igjen... hun var der kun på torsdagskvelder ellers jobber hun på sykehuset igjen :(

Venter til torsdag og prøver å ringe henne igjen da. Orker ikke bytte tilbake igjen nå...liker henne bedre, så da er det bare å håpe at hun fortsatt kan følge meg opp :pls:

Da kaller jobben..... :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med vikarer og styr og stell da. Men skjønner veldig godt at du vil fortsette hos henne. Er jo bra at hun fortsatt skal være der torsdager i alle fall da.

Kose deg på jobb i dag ;)

Endret av Tussi!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme tanta! :kjefte:

Det er i alle fall bra hun kom så tidlig når hun først skulle komme da, så slapp du å gå og vente... Hvis man skal prøve å finne noe positivt ved det.

Nesta gang, da kommer hun ikke, for da er hun på tantefest hos meg. ;):jepp:

Håper dagen i dag har vært fint. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med vikarer og styr og stell da. Men skjønner veldig godt at du vil fortsette hos henne. Er jo bra at hun fortsatt skal være der torsdager i alle fall da.

Kose deg på jobb i dag ;)

Ja det blir fort mye styr når de bytter om på jobbene sine.. Han opprinnelige gynekologen min skal snart gå av med pensjon også, så hadde vært veldig fint å kunne beholdt henne andre :) Så håper ikke det er noe problem altså... får snakke med henne på torsdag å høre hva hun tenker.

Trist med negativ test og TR da :kose:

Håper det snart ordner seg for dere :klem:

Ja det er noe ordentlig herk :kjefte: Men EN dag må det vel være vår tur også....

Dumme, dumme tanta! :kjefte:

Det er i alle fall bra hun kom så tidlig når hun først skulle komme da, så slapp du å gå og vente... Hvis man skal prøve å finne noe positivt ved det.

Nesta gang, da kommer hun ikke, for da er hun på tantefest hos meg. ;):jepp:

Håper dagen i dag har vært fint. :klem:

Ja den tanta er virkelig ikke grei med meg :kjefte: Skal sende ho på fest til deg neste gang jeg ;)

Veldig greit at hun kom i går ja, så slapp jeg jo å lure noe mer... og ikke minst svi av flere tester :fnise:

Dagen har vært fin den, sliten bare :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...