Lucky? Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #701 Del Skrevet 6. mai 2009 Deilig å komme hjem til ferdig middag for en gangs skyld Pappa er en knupp Nå er jeg stappmett og skal sitte her å slappe av litt, før jeg skal ut å gå tur med et par venninner Litt murringer og litt ømme pupper i dag... Kan jo være hormonene også det da, så får vente å se...*spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mai 2009 #702 Del Skrevet 6. mai 2009 Kunne du tenke deg å ha en demo for meg i uke 24? Det er en aktivitetsuke og masse gode sommertilbud til gjestene også! Jeg tror også at kvalifiseringen til den turen jeg var med på i fjor, omfatter den uka. Så jeg har lyst å fylle hele uka med masse demoer! Gjestene dine pleier jo ikke være sjenert med handlinga, og det er jo lenge siden vi var hos deg sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 7. mai 2009 Kunne du tenke deg å ha en demo for meg i uke 24? Det er en aktivitetsuke og masse gode sommertilbud til gjestene også! Jeg tror også at kvalifiseringen til den turen jeg var med på i fjor, omfatter den uka. Så jeg har lyst å fylle hele uka med masse demoer! Gjestene dine pleier jo ikke være sjenert med handlinga, og det er jo lenge siden vi var hos deg sist... Det skal vi nok kunne få til vet du snuppa Pleier ikke være noe problem å selge her i huset nei Mandag eller onsdag er fine dager egentlig.... Bare to dager igjen til helg! Deilig Var ute å gikk lang tur med et par venninner i går kveld, så deilig Etter jobben i dag skal jeg til harryland å handle inn til utdrikningslaget Langåpent på systembolaget, så da får vi satse på å gjøre unna det meste av handlingen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mai 2009 #704 Del Skrevet 7. mai 2009 Så deilig å komme hjem til ferdig middag! Snille pappa'n din! Og veldig deilig med vaskehjelp. Mamma pleier å komme og hjelpe meg når det passer med jobbingen hennes, det er ikke alltid hun jobber fulle uker, så da har hun tid til det og det er SÅÅ deilig. Å komme hjem til rent og pent hus og slippe å bruke helga på det er gull verdt! Dessuten er mamma så flink til å vaske, blir liksom ikke sååå rent når jeg gjør det selv... God tur til Harryland og lykke til med forberedelser til helgens utdrikningslag. Og ikke minst TESTEN! Hååååper det er din tur nå, Lucky?. Det fortjener du virkelig, jeg kommer til å begynne å grine av glede! Krysser alt som krysses kan! Håper du har en fin dag, vennen! Gode til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mai 2009 #705 Del Skrevet 7. mai 2009 Mandag da? Og så trenger jeg forresten barnevakt på onsdagen og torsdagen, har booket demoer og KI drar på musikktur til Sverige.. Men tenkte å høre med mamma om torsdagen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 7. mai 2009 Så deilig å komme hjem til ferdig middag! Snille pappa'n din! Og veldig deilig med vaskehjelp. Mamma pleier å komme og hjelpe meg når det passer med jobbingen hennes, det er ikke alltid hun jobber fulle uker, så da har hun tid til det og det er SÅÅ deilig. Å komme hjem til rent og pent hus og slippe å bruke helga på det er gull verdt! Dessuten er mamma så flink til å vaske, blir liksom ikke sååå rent når jeg gjør det selv... God tur til Harryland og lykke til med forberedelser til helgens utdrikningslag. Og ikke minst TESTEN! Hååååper det er din tur nå, Lucky?. Det fortjener du virkelig, jeg kommer til å begynne å grine av glede! Krysser alt som krysses kan! Håper du har en fin dag, vennen! Gode til deg! Ja pappaer som lager middag og vaskedame er absolutt noe jeg kan venne meg til Veldig deilig er det i allefall Ikke akkurat ofte jeg kommer hjem til ferdig middag Gikk fint i harryland, ble masse shopping til utdrikningslaget Testen er jeg veldig spent på også, vet jo at det er veldig tidlig å teste på lørdag da, men den kan i teorien vise noe dersom det skulle være noe... Du er god som krysser alt du har for meg Håper du snart kan felle noen tårer for meg også Mandag da? Og så trenger jeg forresten barnevakt på onsdagen og torsdagen, har booket demoer og KI drar på musikktur til Sverige.. Men tenkte å høre med mamma om torsdagen altså... Mandag passer fint Klart jeg kan ha skjønningen på onsdag Torsdag er det personalmøte, men det spørs jo når på kvelden du trenger hjelp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 7. mai 2009 Veldig trøtt...så blir senga på meg veldig snart nå Hatt en fin dag og fått handla unna det meste, så nå er snart alt klart for utdrikningslaget Bare en jobbedag igjen nå, så er det helg Vært en slitsom dag på jobben i dag pga mye sykdom blant personalet, og bedre blir det ikke i morgen Så da skal det bli deilig med en rolig kveld i morgen i allefall Håper testene jeg bestilte kommer i morgen, hvis ikke må jeg på apoteket etter jobben....må liksom ta en test på lørdag for å være sikker... er jo tidlig, men regner med at dersom det er noe på gang så kan det vises på lørdag. Har bestilt cb digital og den kan jo brukes opptil fire dager før ikm... *håpehåpe* Nå er det nattan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #708 Del Skrevet 8. mai 2009 Da har klærne jeg bestilte på klesparty hos iss kommet Gleder meg til å prøve når jeg kommer hjem De hadde kommet med posten i går, men jeg glemte helt å hente posten når jeg kom hjem i går jeg Nå har vaskedama kommet, så da tar jeg meg en tur et eller annet sted før jeg drar på jobben Synes ikke jeg kan sitte her hjemme å se på at hun jobber akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 8. mai 2009 #709 Del Skrevet 8. mai 2009 Innom og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. mai 2009 #710 Del Skrevet 8. mai 2009 så gøy med nye klær!! hva bestilte du? Lurer jammen om jeg skal se om jeg finner noen finfine grå Ecco ballerinasko jeg så her forleden, jeg.. altså se om jeg får kjøpt meg dem. Alltid kjekt med noe nytt!! Spennende nå rett før IKM.. for at du skal vente lengst mulig med å teste.. for sikkerhetens skyld. Og så var det bare den tålmodigheten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 8. mai 2009 Innom og ønsker deg en god helg Takk God helg til deg også så gøy med nye klær!! hva bestilte du? Lurer jammen om jeg skal se om jeg finner noen finfine grå Ecco ballerinasko jeg så her forleden, jeg.. altså se om jeg får kjøpt meg dem. Alltid kjekt med noe nytt!! Spennende nå rett før IKM.. for at du skal vente lengst mulig med å teste.. for sikkerhetens skyld. Og så var det bare den tålmodigheten da.. Bestilte meg en kose capribukse og en topp Har ikke fått prøvd det ennå da, men prøvde det på partyet, så det så bra ut da i allefall Alltid deilig med noe nytt Spennende dager nå ja, håper virkelig denne gangen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 8. mai 2009 energi hvor er du??? Uff...ingen energi i dag...og det burde jeg hatt for jeg har mye å ordne med før utdrikningslaget i morgen.. Ellers blir det en stille og rolig kveld her hjemme tenker jeg. Sambo er på tur med jobben og kommer ikke hjem før i morgen Deilig egentlig siden jeg har så mye å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. mai 2009 #713 Del Skrevet 8. mai 2009 Du kan få låne litt av energien min *enregienergi* Jeg ble så full i energi etter stikkingen i dag og litt med venninne etter jobb, så deler villig ut God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. mai 2009 #714 Del Skrevet 8. mai 2009 Krysser fingrene for at lite energi er et godt tegn på at det skjer store saker i kroppen din! Ønsker deg en fin fredagskveld. Litt lat selv, så det blir rolig kveld her i gården også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #715 Del Skrevet 8. mai 2009 Du kan få låne litt av energien min *enregienergi* Jeg ble så full i energi etter stikkingen i dag og litt med venninne etter jobb, så deler villig ut God helg Takk for energi, det hjalp litt i allefall God helg til deg også Krysser fingrene for at lite energi er et godt tegn på at det skjer store saker i kroppen din! Ønsker deg en fin fredagskveld. Litt lat selv, så det blir rolig kveld her i gården også. Ja får håpe det er et godt tegn Deilig med rolige fredagskvelder da! Tregner det innimellom Ha en fin fredagskveld du også Kan rett og slett ikke være hjemme alene lenge jeg...blir for mange tanker oppi hodet mitt som gjør at jeg bare sitter å Skikkelig hormonbombe om dagen...akkurat vært en tur på butikken og handlet siste rest til i morgen og på veien hjem var det bare som om jeg åpnet en kran Fryktelig slitsomt dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 8. mai 2009 #716 Del Skrevet 8. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. mai 2009 #717 Del Skrevet 8. mai 2009 Her er det lenge siden jeg har vært... Bare oppdaterer meg litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 8. mai 2009 Takk KI Her er det lenge siden jeg har vært... Bare oppdaterer meg litt jeg Hyggelig at du titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2009 #719 Del Skrevet 8. mai 2009 Er så lei meg for at jeg ikke kom innom idag, vi ble hos oldefar helt til nå.... han har ikke lenge igjen Men skjønningen viste seg fra sin beste side og sjarmerte Hvis du vil jeg skal komme en tur nå så gjør jeg gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #720 Del Skrevet 8. mai 2009 Er så lei meg for at jeg ikke kom innom idag, vi ble hos oldefar helt til nå.... han har ikke lenge igjen Men skjønningen viste seg fra sin beste side og sjarmerte Hvis du vil jeg skal komme en tur nå så gjør jeg gjerne det Du er god du vennen Skjønner at du vil være hos han da, man må nyte den tiden man har med dem Vær hjemme å slapp av du, er nok ikke så lenge til jeg skal legge meg....må opp tidlig i morgen vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå