Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem1: alene, nei! Du har jo oss..

Trist å høre at du får lyst å grine hele veien.. grin litt, og håp det hjelper på humøret! så kan du smile resten av dagen.. :smilbla: Ønsker deg en bedre dag i morgen, jeg! *klemmer*

Takk :klemmer: Hjelper som oftest og grine litt ja ;)

:klemmer:

:kose:

:klemmer::klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er fantastiske jenter :klemmer:

Sovet lenge i dag :) Deilig :)

Solen skinner fra skyfri himmel og det er fri :) Kan det bli bedre?

Vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag, men burde tatt et tak på verandaen, satt ut grillene og funnet frem uteputene...

Humøret er litt bedre i dag da, utrolig hvordan slike humørsvingninger kan være... har aldri vært plaget med det før :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du noe spes i kveld?

Skal ut å spise i kveld... tenkte på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å overraske deg med noe men kan ta det en annen gang ;)

Er hjemme med sykt barn jeg nå i formiddag, skjønningen er ikke i form gitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å overraske deg med noe men kan ta det en annen gang ;)

Er hjemme med sykt barn jeg nå i formiddag, skjønningen er ikke i form gitt :(

hmmm....nå ble jeg spent her... :kaklehone:

Så kjedelig at skjønningen ikke er i form i dag som det er så deilig vær da :( Får håpe hun kommer seg fort igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har vært oppe noen timer i natt og nå har hun kastet opp endel slim... Fått paracet nå da så vi håper hun kvikner til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har vært oppe noen timer i natt og nå har hun kastet opp endel slim... Fått paracet nå da så vi håper hun kvikner til

Stakkars liten :klemmer:

Sååå deilig vær ute da! Nå har jeg vasket hagemøblene og vasket verandaen. Flisene var fulle av pollen, så det så ikke ut, men nå er det så fint så ;) Har også fått spylet vinduer og dører og trappene! Deilig :)

Nå skal jeg finne frem grillen, så kanskje det blir grillmat til lunsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer alt som går ned, opp. Hun er flink til å drikke vann da, så det kommer endel vann opp. Og sovner rett som det er på soffaen. Dakkar liten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer alt som går ned, opp. Hun er flink til å drikke vann da, så det kommer endel vann opp. Og sovner rett som det er på soffaen. Dakkar liten :(

:tristbla::klemmer:

God lørdag på forskudd til Lucky! :klem:

Takk for det :klemmer:

En deilig dag i går :) Bare koste meg ute i solen på dagen og ute å spiste med noen vennepar på kvelden :) Skulle egentlig bare ut å spise, men endte opp på byen da :fnise: Jeg var jo selvfølgelig edru da...tør ikke noe annet mellom el og ikm, men hadde det koselig alikevel ;)

Nå skal jeg snart kjøre å hente klumpen. Ser ut til å bli deilig vær i dag også, så blir nok å ta med oss en engangsgrill å sette oss nede på stranden og kose oss litt der i allefall :) Deilig!

I kveld tror jeg det blir grilling med noen venner her hjemme :)

Ha en super lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med klumpen i dag Lucky :klemmer:

Heldig dete som har finvær i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med klumpen i dag Lucky :klemmer:

Heldig dete som har finvær i dag også.

Ble visst ikke så fint vær som det så ut til å bli da, men vi har kost oss alikevel ;)

Da er klumpen levert og grillmat handlet ;)

Deilig dag med klumpen i dag, først var vi en tur hos iss og etterpå var vi her hjemme å koste oss :) Han har blitt så flink til å snakke, veldig moro ;) Ble ikke så fint vær som jeg hadde håpet på i dag da, så ble mest kos inne :)

Nå skal jeg hoppe i dusjen...får grillbesøk kl åtte :) Full fart, men veldig koselig da ;)

Får ta oppdateringsrunde i morgen i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en super kveld i går :) Årets første grilling hjemme, deilig!

Satt og spiste og skravlet med besøket frem til kl halv fem i natt :sjokkert: Så har sovet leeenge i dag da :)

Nå skal jeg hoppe i dusjen og så er det tid for middag på hytta til mamma og pappa :) Blir koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene og heier på deg Lucky! Jeg sender deg masse gode tanker de neste dagene så nurket fester seg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOdt å høre at du har fått kost deg ordentlig i helga ;) Virka som om det skulle bli så fint være i helga, men syns det har gått dårlig både i går og i dag når man kommer litt utover dagen. Torsdag og fredag var nok best.

Nå er det straks ny uke og nye muligheter. Noen store planer for uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene og heier på deg Lucky! Jeg sender deg masse gode tanker de neste dagene så nurket fester seg! :hug:

Takk, du er god du Lissi :klemmer:

GOdt å høre at du har fått kost deg ordentlig i helga ;) Virka som om det skulle bli så fint være i helga, men syns det har gått dårlig både i går og i dag når man kommer litt utover dagen. Torsdag og fredag var nok best.

Nå er det straks ny uke og nye muligheter. Noen store planer for uka?

Ja virkelig vært en helg med mye innhold dette :) Slitsomt, men deilig også :fnise:

Trodde også det skulle bli mye bedre vær i helgen, men torsdag og fredag var jo helt fantastiske da :) Ikke vært så ille i dag da egentlig...

Planer for uka ja... i morgen er det akupunktur igjen og resten av uka går vel med til å gjøre klart til utdrikningslaget til en venninne tenker jeg :) Skal avslutte kvelden her hos meg, så greit at det ser bra ut her da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen fra middag :) Ble litt lenger enn jeg hadde tenkt da, men ungene til broren min var helt kaotiske i dag, så var så deilig å sitte på hytta å slappe av litt etter de var dratt :fnise:

I morgen er det jobb og så akupunktur :) Blir nok bra ;) Har hatt en del stikkinger de siste dagene og er trøtt og litt småkvalm...men kan jo være bivirkninger av ovitrellen også det da...

Men håper jo på at det kommer noen fler tegn i løpet av uken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Heier på spennende tegn! :hoppe:

Håper virkelig ikke det er bivirkninger!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...