Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Hei!

Så bra at alt såg fint ut hos deg da :hoppe:

Kos deg masse med sambo i kveld og de neste par kveldene ;) Lykke til og krysser fingrene for en januar-mini-lucky!!!

:klem:

Ja veldig glad for at alt så så bra ut :) Hadde rett og slett mistet troen pga mye smerter og litt blødning :) Så da er det bare å vente to lange uker....

januar-mini-lucky hadde vært helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp:

Positiv el test i dag :hoppe::hoppe:

Håper virkelig vi satt fulltrefferen i går, men får vel prøve oss litt i dag også kanskje :lur: Lagt med pute under rumpa i hele natt nemmelig :ler:

Blir en full fart dag på jobben i dag, så før jeg vet ordet av det er jeg nok hjemme igjen :) Skal på party til iss i kveld også da, det blir koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange positive nyheter! :danse:

Fine egg og positiv EL.tes! :danser: Håper medisinen gjør susen og at en januar :babysmokk: er på vei!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mange positive nyheter! :danse:

Fine egg og positiv EL.tes! :danser: Håper medisinen gjør susen og at en januar :babysmokk: er på vei!

Moro med noe positivt i boka mi også da, blir fort mye syting og klaging ;) Håper virkelig på en januarbaby nå ja, hadde vært helt utrolig :rødme:

:klemmer:

Bare innom å heier litt på store fine friske mottagelige egg :jepp:

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Takk for heiing ;) Håper virkelig det er mottagelige egg denne gangen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne arbeidsdagen over også :) Deilig :) Kun to dager igjen til det er helg nå!

Vært en veldig smertefull dag da...kroppen jobber virkelig med å slippe egg, så håper den snart slipper så jeg får litt smertefri :fnise: Vondt å gå og vondt å sitte...har vært sånn i hele dag og er fortsatt vondt, men har vært sånn de siste gangene, så vet jo at det går over så snart egget løsner da ;)

Svigermor var her å vasket når jeg kom hjem fra jobb da :) Deilig! Tror kanskje hun har snappet opp at jeg har bestilt vaskedame :sjenert: Hun sa ikke noe om det, men snakket veldig om andre som har vaskedame...

Nå kommer snart sambo hjem og i dag blir det poteter, kjøttboller og grønnsaker, så er det party hos iss kl 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Du er god du vennen :klemmer:

:nigo:

God morgen :kaffekopp:

Positiv el test i dag :hoppe::hoppe:

Håper virkelig vi satt fulltrefferen i går, men får vel prøve oss litt i dag også kanskje :lur: Lagt med pute under rumpa i hele natt nemmelig :ler:

Blir en full fart dag på jobben i dag, så før jeg vet ordet av det er jeg nok hjemme igjen :) Skal på party til iss i kveld også da, det blir koselig ;)

:hoppe: Artig med positiv El-test :hoppe:

:duskedame: heier på svømmere og egg :duskedame:

Ha en fortreffelig kveld hos iss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for positiv EL-test!! :hoppe:

Det blir veldig spennende å følge med her, og håper veldig på en liten Lucky-baby. Bør være din tur nå!!

Vi begynte med vaskedame hos oss for få uker siden og som kommer annenhver uke. Det er fantastisk deilig syns jeg, og i tillegg så får vi en unnskyldning til å rydde hjemme før hun kommer, for ellers er det så fort gjort å bare drøye det ;)

Heier på deg, og håper at de neste to ukene går fort!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:

:hoppe: Artig med positiv El-test :hoppe:

:duskedame: heier på svømmere og egg :duskedame:

Ha en fortreffelig kveld hos iss :)

Ja alltid moro med positive tester ;) Håper egg og svømmere jobber veldig med å bli kjempegode venner akkurat nå :fnise:

Hipp hurra for positiv EL-test!! :hoppe:

Det blir veldig spennende å følge med her, og håper veldig på en liten Lucky-baby. Bør være din tur nå!!

Vi begynte med vaskedame hos oss for få uker siden og som kommer annenhver uke. Det er fantastisk deilig syns jeg, og i tillegg så får vi en unnskyldning til å rydde hjemme før hun kommer, for ellers er det så fort gjort å bare drøye det ;)

Heier på deg, og håper at de neste to ukene går fort!! :duskedame:

Ja får håpe det blir en spennende tid i allefall ;)

Gleder meg til å få vaskedame som vasker ordentlig ja! og ikke minst at jeg har en grunn til å rydde... Svigermor er flink ho, men er ikke akkurat noe rivjern...

Får håpe de neste ukene bare flyr i vei nå... tålmodighet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv EL-test og fine egg! :hoppe:

Så fin ticker du har fått deg. :nigo:

Ja håper det er en god match ;)

Synes det var på tide å sette inn en ticker nå...uten pergo er jo syklusen helt på tur, så da er det ingen vits med ticker, men nå derimot...

:hallo: Greit med vondt når man vet at det er fordi ting virker! Så :duskedame: for januar 2010!!

Ja hadde jeg hatt slike el smerter hver syklus og jeg ikke prøvde å bli gravid tror jeg det hadde klikket for meg... men nå er det bare godt å kjenne at kroppen jobber :fnise: Ja jeg er rar... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen etter en koselig kveld hos iss :) Ble litt shopping da. Var jo mest barneklær der, men fant meg en kosecapribukse og en topp :) Gleder meg til de kommer! Begge plaggene er fine hvis det skulle komme en mage snikende etterhvert også... Må jo tenke litt sånn når man handler ;) Synes jeg har tenkt slik i to år nå jeg da....men tenker jo litt ekstra på det nå :sjenert:

Fortsatt smerter, men virker som om det begynner å roe seg ned litt i allefall, så det betyr vel at egget er på vei nedover kanskje?...

Nå er det snart frustrerte fruer, så håper sambo orker å sitte oppe å vente til det er ferdig....hvis ikke må jeg nok prioritere :sengekos: i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har iallefall prioriteringene i orden :fnise:

Takk for en superkoselig kveld!!! Jeg handla til skjønningen idag, klarte ikke å prioritere noe til meg gitt :ler: Må prøve den buksa di en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart frustrerte fruer, så håper sambo orker å sitte oppe å vente til det er ferdig....hvis ikke må jeg nok prioritere :sengekos: i kveld :fnise:

:hakeslepp: Prioritere bort frustrerte fruer??!! Nei, vil de ha barn, så får de vente til det er ferdig! :fnise:

Natta, Lucky! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har iallefall prioriteringene i orden :fnise:

Takk for en superkoselig kveld!!! Jeg handla til skjønningen idag, klarte ikke å prioritere noe til meg gitt :ler: Må prøve den buksa di en dag!

Prioriteringer er viktig :fnise:

Masse fine klær til små prinsesser ja, så skjønner godt du prioriterte bort deg selv ja ;) Gleder meg til buksa kommer, den så så deilig ut!

:hakeslepp: Prioritere bort frustrerte fruer??!! Nei, vil de ha barn, så får de vente til det er ferdig! :fnise:

Natta, Lucky! :natti:

:fnise: slapp å prioritere bort frustrerte fruer da ;) Sambo satt å jobbet så lenge :)

:tommelopp: for prioriteringene dine ;)

;) Slapp å prioritere, så ingenting er bedre enn det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...