*netta* Skrevet 24. april 2009 #581 Del Skrevet 24. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. april 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 24. april 2009 Hjalp veldig å ta seg et skikkelig varmt bad ja Fikk til og med litt energi, så jeg gikk ut å malte litt på garasjen Veldig deilig å stå i sola, men kaldt i skyggen da, så litt frossen nå.... Orket ikke gå inn etter en genser, så har malt i t skjorte Så nå blir det en tur i en varm dusj og på med koseklær resten av kvelden Skal ha til middag i kveld da tro :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. april 2009 #583 Del Skrevet 24. april 2009 Badekar *drømme* Lurer på om det går an å trylle inn et badekar på det lille badet vårt :klø: God fredagskveld i koseklær Vi skal ha spagetti ala pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2009 #584 Del Skrevet 24. april 2009 Ja for du har så lang vei fra garagen tli huset mener jeg Lyst til å gå tur og spise matpakke i skogen på søndag? Rett ved deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. april 2009 Forfatter #585 Del Skrevet 24. april 2009 Badekar *drømme* Lurer på om det går an å trylle inn et badekar på det lille badet vårt :klø: God fredagskveld i koseklær Vi skal ha spagetti ala pusilus Veldig glad i badekaret mitt ja *trylletrylle* Koseklær er deilig, altfor sjeldent jeg har tid til å bruke de Blir pizza ala lucky her i kveld Deigen står å lager seg i brødbakemaskinen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. april 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 24. april 2009 Ja for du har så lang vei fra garagen tli huset mener jeg Lyst til å gå tur og spise matpakke i skogen på søndag? Rett ved deg? nei er ikke så langt, men jeg har ingen malegenser, så orker ikke gå inn å lete etter en jeg kunne bruke til det Må nesten se ann søndagen litt...svigers har 30års bryllupsdag, så skal på middag til dem... og så skal vi ut å handle litt busker og sånt på morgenen tror jeg... men vi ser ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. april 2009 #587 Del Skrevet 24. april 2009 Den er grei Vi drar nok ut i skogen for å springe ut litt energi allikevel vi. Så da får du se da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. april 2009 #588 Del Skrevet 24. april 2009 Hei snuppa!! Her var det noen dager siden jeg har vært nå! Får håpe Pergoen fungerer skikkelig nå! Ha en flott helg! Gikk det bra med visdomstanna til samboeren? Kan være temmelig smertefullt det der, i flere dager etterpå dessverre... Men greit å bli kvitt dem tross alt Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. april 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 24. april 2009 Den er grei Vi drar nok ut i skogen for å springe ut litt energi allikevel vi. Så da får du se da vettu Ja vi ser ann vet du Hadde jo vært veldig deilig med en skogtur også da Hei snuppa!! Her var det noen dager siden jeg har vært nå! Får håpe Pergoen fungerer skikkelig nå! Ha en flott helg! Gikk det bra med visdomstanna til samboeren? Kan være temmelig smertefullt det der, i flere dager etterpå dessverre... Men greit å bli kvitt dem tross alt Ha en flott helg Hei Får virkelig håpe pergoen gjør susen nå ja og at rugingen din gir resultater Da ender vi opp ganske likt! *krysser fingerne for oss * Går bra med sambo ja, jobber og spiser som normalt, men må ha noen smertestillende i løpet av dagen da Den forrige han tok var værre sier han, så da blir han nok snart bra igjen Ha en super helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. april 2009 Forfatter #590 Del Skrevet 25. april 2009 da kjører jeg på planleggingsdag Kjedelig å stå opp så tidlig på en fridag, men jobber jo inn en inneklemt dag, så blir deilig med fri når den dagen kommer da Ser ut som om jeg kan skrive opp søvnfortyrrelser på bivirkningslisten også De siste nettene har jeg våknet i tre-fire tiden å vært lys våken Orker ikke stå opp, men blir bare liggende å vri meg en times tid før jeg sovner igjen... jaja... Ha en super lørdag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 25. april 2009 #591 Del Skrevet 25. april 2009 Heier i dag også jeg Krysser fingrene for full klaff Flink du er som jobber på fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. april 2009 #592 Del Skrevet 25. april 2009 Setter stooor pris på deg vennen!! Håper det er din mnd nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. april 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 25. april 2009 Heier i dag også jeg Krysser fingrene for full klaff Flink du er som jobber på fridag Så snill du er Trenger virkelig noen som heier nå føler jeg Setter stooor pris på deg vennen!! Håper det er din mnd nå ! Takk vennen Er veldig glad i deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. april 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 25. april 2009 Planleggingsdagen gikk veldig fort i dag, så det var deilig Vært en tur ute i det fine været etter jeg kom hjem da 19 grader i skyggen er jo ikke dårlig Ellers er humøret på bånn nå synes jeg... Er fest med jobben i dag, har lyst til å dra dit, men vil ikke drikke nå Er sikkert ikke farlig siden eggløsning ikke har vært ennå, men er så drittlei av å vente, så vil ikke tukle det mer til enn nødvendig heller... Sambo skal ut med en kompis i kveld da, så jeg får se hva jeg finner på. Aller mest har jeg lyst til å bare sitte hjemme å Kanskje jeg skal høre om iss har lyst på besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. april 2009 #595 Del Skrevet 25. april 2009 Ja!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. april 2009 #596 Del Skrevet 25. april 2009 Så bra at dere ble fort ferdig på jobb. Ikke noe særlig å måtte jobbe på en lørdag når det er så nydelig vær ute. Skjønner godt at du blir lei og det er lov til å være i dårlig humør. Håper virkelig det er din tur nå, nå har du ventet lenge nok! Håper kvelden din blir fin med besøk hos iss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. april 2009 #597 Del Skrevet 25. april 2009 Høres ut som en god plan med besøk hos iss når din kjære er ute med kompis Her har jeg stua full av gutter De hører musikk og snakker dritt, mens jeg henger litt på KG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. april 2009 Forfatter #598 Del Skrevet 26. april 2009 Ja!!!!!! Skal komme tidligere neste gang vennen Så bra at dere ble fort ferdig på jobb. Ikke noe særlig å måtte jobbe på en lørdag når det er så nydelig vær ute. Skjønner godt at du blir lei og det er lov til å være i dårlig humør. Håper virkelig det er din tur nå, nå har du ventet lenge nok! Håper kvelden din blir fin med besøk hos iss. Takk vennen Kjedelig å sitte inne når det var så fint vær ja men ser ut som om det blir bra vær i dag også, så får prøve å nyte det litt i dag da Liker ikke være i dårlig humør, er stort sett alltid blid jeg, men når det kommer sånne dager hvor jeg kunne tenkt meg å være med å feste og drikke som alle andre blir humøret på bånn... Men kvelden ble bra i går alikevel Høres ut som en god plan med besøk hos iss når din kjære er ute med kompis Her har jeg stua full av gutter De hører musikk og snakker dritt, mens jeg henger litt på KG.. moro å være flue på veggen når gutter sitter å drikker ja Kommer mye rart ut av munnen dems da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. april 2009 Forfatter #599 Del Skrevet 26. april 2009 Da er det søndag og skinner Deilig! Kvelden i går ble ikke så dum alikevel Jeg kjørte sambo og kompisen til byen og dama til kompisen til en bursdag hun skulle i Så bestemte jeg meg for at NEI jeg tar jeg meg en tur til de på jobben. Det var kjempekoselig Drakk ikke når jeg var på fjelltur med de heller, så noen tror jeg er avholds da Sa det når jeg var på fjellet og sa det i går, så da er det nok noen som tror på det i allefall Byttet jobb i høst, så har ikke drukket sammen med de før Veldig kjekt egentlig! Jeg er overhode ikke avholds og fester MYE til tider da, men akkurat nå orker jeg ikke ødelegge noe for en evt spire... I morgen er det eggsjekking Kjenner jeg gruer meg litt til den altså... har hatt så mye smerter i korsrygg og eggstokkområde Håper de smertene kommer av at kroppen jobber med å lage store fine egg og ikke noe annet.... Negativ el test i dag da, så da er det jo muligheter for å se eggene i morgen håper jeg Sist hadde jeg hatt eggløsning dagen før jeg var der da.... Men men....nå er det tid for oppdatering og litt husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. april 2009 #600 Del Skrevet 26. april 2009 Koselig å skravle litt igår, synes det var lurt å kose seg litt på jobben allikevel koste meg med tv og kg jeg, så ingen synd på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå