Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ikke lange besøket, men får ta igjen senere :ler:

Ja det får du gjøre :) Koselig å se deg litt da :klemmer:

God Påske Lucky! :klemmer:

God påske til deg også loffen :klemmer:

Så koselig her inne :)

Ja jeg koser meg veldig om dagen :strix:

God påske :klem:

God påske til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig helg :)

Bare avslapning i går kveld og i dag har vi stort sett også bare slappet av :) Litt besøk av mamma og pappa og en kusine, men ellers bare kos :)

I går tok mannen med seg lillegutt i boblebadet og jeg har virkelig fått en badeengel :hjerte: Badet i over en halv time og var sååå våken, herlig! Men veldig sliten når han var ferdig da, så sov over et måltid :fnise:

Skal bli deilig med litt påskeferie nå, er så koselig å ha mannen hjemme litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en liten badeengel :rodmer:

God påske! :klemmer:

Veldig koselig og ikke minst stas for mannen å kunne gjøre noe moro sammen med lillegutt :hjerte:

God påske til deg også :klemmer:

Hei hei :) Skal du hitover så er det ei som gjerne skulle hatt noe mammatøy ;) (Ikke meg ;) )

Ja skal pakke det sammen jeg :) Send meg gjerne nr ditt ;)

I dag har vi vært på helsestasjon å veid lillegutt og nå var han 4740 gram, så gutten får nok mat i allefall ;) Godt å vite :Nikke:

Så var vi på en liten bytur for å bytte noe han har fått og da ble det jo litt mer shopping til han :sjenert: Er jo såååå mye fint :) Ble litt sommerklær også da, så da håper vi på fint vær i sommer ;)

Nå har jeg og lillegutt tatt en dupp, deilig å sove med han på brystet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig å duppa saman. :rodmer:

Eg vil tru det blir herlig med påske og mannen heime. Kos deg!

:kaklehone:

Veldig deilig å sove sammen sånn :hjerte:

Skal bli godt med mannen hjemme litt ja, deilig med litt avlastning innimellom ;)

Kos dere i påsken, herlig med familietid :)

Takk :klemmer: Skal bli godt med noen dager sammen :hjerte:

God påske! :klem:

Takk og god påske til deg også :klemmer:

Deilig og rolig morgen og ser ut som om lillegutt begynner å få litt rutine på sovingen sin :) De siste dagene har han våknet rundt kl 8 for spising og bleieskift og masse smil og kos :hjerte: Så litt mat igjen rundt ti...vi snakker noen dråper melk :fnise: før han sovner igjen :) Så nå ligger han i vognen på verandaen og koser seg, mens mor har planer om å pynte litt til påske her hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med lillegutt :rodmer: og påskepynting!

:klemmer:

Takk :klemmer:

Deilig dag i går og lillegutt sov i 5 timer ute på verandaen! Godt med en tass med godt sovehjerte :hjerte:

På ettermiddagen var vi en liten tur i byen for litt påskeshopping og ellers bare hjemme å koste oss på kvelden :)

I dag har vi hatt en deilig og rolig morgen og lillegutt har badet i baljen sin. Blitt så rolig og fin i vannet og det er deilig :strix:

Nå sover han på verandaen igjen, så blir spennende å se hvor lenge han har planer om å sove i dag ;) Skal trille en tur til svigerinne og tanteunge med en liten påskegave til tanteungen, koselig :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres utrolig harmonisk ut der borte! ;) Artig at han likte boblebad - spent på å se Om lillemakrell også trives i vannet! Ha en fortsatt koselig påske - alle tre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske!

:klemmer:

God påske :klemmer:

God påske :klemmer:

Har jo blitt en veldig fin påske for deg da! Grattis med lille prinsessen :hjerte:

Høres utrolig harmonisk ut der borte! ;) Artig at han likte boblebad - spent på å se Om lillemakrell også trives i vannet! Ha en fortsatt koselig påske - alle tre! :)

Ja vi har det fint om dagen :hjerte: Boblebadet er en favoritt her i huset, så får håpe lillemakrell liker det også :Nikke:

God påske til dere også :klemmer:

Småkjekset har fått prinsessen sin :hjerte:

Deilig med rolige påskedager :strix: Stort sett bare vært hjemme, med unntak av torsdag da vi var på hytta hos mamma og pappa, koselig :) og besøk av et vennepar på kvelden på fredag :)

Lillegutt vokser og vokser og blir stadig sjokkert over klær som plutselig passer til han :sjokk: Men er godt også da, han blir stadig med våken og stødig i blikket :hjerte:

Mannen har hatt god tid til å kose med lillegutt, herlig :) Nå har de akkurat badet sammen og lillegutt sover, helt utslitt :fnise:

Ha en fortsatt fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som livet med lillegutt er herlig! Jeg unner dere det så veldig.

Godt de vokser fort også ja, så slipper de å være så skjøre.. verre med de fine klærne de så fort vokser ut av :fnise: Så dere merker mye fremgang hele veien selv på 1 mnd alder? Gjør vel kanskje det ja... blir spennende hver dag fremover med en liten en i huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...