Lucky? Skrevet 22. april 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 22. april 2009 Hei på deg! Så merkelig med sånn ekstrablødning... håper alt er i orden inni der! Her fikk jeg plutselig mer utflod etter jeg startet med akupuntur. Det var visst feil at det ikke skulle være noe, sa hun... Så i dag kom det en del, selv om jeg bare er på dag 9 i dag. EL er vel ikke før til helga her, tenker jeg... Uansett, lykke til!!! Ja litt merkelig det altså, men kan være at akupunkturdama trigga noen punkter på mandag og at det er grunnen til blødningen :klø: Hun stakk meg jo både i ryggen og magen på mandag....men ikke vet jeg Har også fått økt utflod etter jeg begynte der, så har tydeligvis effekt med nåler Spennende med el til helgen da! Tror jeg fikk litt energi fra mamma´n din jeg i dag holdt jeg på med husarbeid fra fire til nesten åtte Føler med samboeren din som har trukket visdomstann.. Det er voooooooooooooondt Jeg klarte ikke å spise suppe engang etter jeg hadde trukket 3 av de (ikke samtidig nei) Var sykemeldt i 3 dager i forbindelse med den ene, klarte da ikke å spise vanlig på flere uker.... Så bra mamma sendte over litt av energien sin Deilig med kvelder der man får gjort masse Sambo har vondt...spiste suppe til middag og grøt til kvelds, så får håpe han er bedre i morgen. Jeg synes det er kjedelig å spise suppe nemmelig Vondt i flere uker? uff...det hørtes ikke noe særlig ut Får håpe han slipper det. Syke mannfolk er slitsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. april 2009 Forfatter #562 Del Skrevet 22. april 2009 Sovnet etter middagen i dag og sov et par timer nesten. Deilig, men er jo helt ødelagt etterpå da... Men trengte tydeligvis litt søvn da Svigermor var innom en tur for å se hvordan det sto til med sambo, han sov da, så da ble det kaffe med meg i stedet Tidlig på jobb i morgen, så blir nok ikke lenge til jeg finner senga tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. april 2009 #563 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg trakk en visdomstann i vinter, og hadde ikke vondt i det hele tatt dagen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. april 2009 #564 Del Skrevet 23. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. april 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg trakk en visdomstann i vinter, og hadde ikke vondt i det hele tatt dagen etterpå. Så bra Går bra med sambo i dag også, han har vært på jobb og har spist vanlig mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. april 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 23. april 2009 i dag... Er nok det fine været og at vi er masse ute på jobben om dagen som gjør det I tillegg til en kropp som er full av hormoner og tanker... Har spottet litt i dag og en del smerter i eggstokkområdet... tok en el test når jeg kom hjem bare for å sjekke om det kanskje var el som kom så tidlig, men den var negativ, så da er det nok bare eggene som jobber fælt med å gjøre seg klare til slipp rett over helgen Skal ut å gå tur nå snart, blir deilig Håper jeg våkner litt mer, ellers blir det en veldig slitsom tur... Men trenger det virkelig nå kjenner jeg.... Føler at kroppen min eser om dagen Nok syt og klaging! Det er deilig sol og 16 grader! Snart er sommeren her og 11 uker til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2009 #567 Del Skrevet 23. april 2009 Aha! Du skal gå tur idag du ja. Sendte deg sms og spurte om du ville ha besøk se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. april 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 23. april 2009 Aha! Du skal gå tur idag du ja. Sendte deg sms og spurte om du ville ha besøk se.... Ja har lovet å gå tur i dag, så hun kommer snart Mobilen ligger oppe den se.. Vet ikke hvor lenge vi skal gå da, men må en tur til nabokommunen å levere noen t shorter til trykk i løpet av kvelden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2009 #569 Del Skrevet 23. april 2009 Du har nok å gjøre iallefall da!! Tar besøket en annen dag vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. april 2009 Forfatter #570 Del Skrevet 23. april 2009 Du har nok å gjøre iallefall da!! Tar besøket en annen dag vi Ja er nok å fylle dagene med ja.... uff...skulle jo egentlig ha malt garasjen litt mer også, men det får bli seinere... Vil veldig gjerne ha besøk veldig snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. april 2009 #571 Del Skrevet 23. april 2009 Hvordan går det med eggeslippingen i dag da? Huff, det hørtes ekkelt ut...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. april 2009 #572 Del Skrevet 23. april 2009 Så heldig du er som har en jobb som gjør at du kan være ute og nyte det fine været. Jeg sitter inne på et kontor og er skikkelig misunnelig på de som kan være ute i finværet. Kjipt at du er så trøtt om dagen da, håper en gåtur hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. april 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 23. april 2009 Hvordan går det med eggeslippingen i dag da? Huff, det hørtes ekkelt ut...! kjennes ut som om kroppen jobber med saken i allefall Mye smerter og luft i området rundt eggstokkene... Så heldig du er som har en jobb som gjør at du kan være ute og nyte det fine været. Jeg sitter inne på et kontor og er skikkelig misunnelig på de som kan være ute i finværet. Kjipt at du er så trøtt om dagen da, håper en gåtur hjelper. Ja veldig deilig å kunne være ute så mye, lønn for alt strevet vinteren gir med masse klær og dresser Hjalp veldig å gå en tur ja! Fikk til og med energi til å vaske bilen Men nå er det snart nattan, må bare vente til sambo kommer hjem. Hadde det vært for en uke siden hadde jeg gått å lagt meg, men nå kan jeg jo ikke gjøre annet enn å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 23. april 2009 #574 Del Skrevet 23. april 2009 Men nå er det snart nattan, må bare vente til sambo kommer hjem. Hadde det vært for en uke siden hadde jeg gått å lagt meg, men nå kan jeg jo ikke gjøre annet enn å You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. april 2009 #575 Del Skrevet 23. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 24. april 2009 #576 Del Skrevet 24. april 2009 Heier litt på el jeg God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. april 2009 Forfatter #577 Del Skrevet 24. april 2009 You go girl! Heier litt på el jeg God helg Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. april 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 24. april 2009 Da var det endelig fredag! Deilig Skal ha planleggingsdag på jobben i morgen da, så blir ikke noe avslappende helg Men har fri i morgen kveld og søndag da i allefall Negativ el test i dag også, men kjennes virkelig ut som om noe er på gang... har en del smerter/stikkinger i eggstokk området og vondt i korsryggen... holder på å fylle opp badekaret nå og tenkte å legge meg litt der å myke opp kroppen litt Slitsomt at det hele tiden skal være noe med den kroppen min... I morgen kveld er det fest med jobben, har lyst til å dra, men har ikke lyst til å drikke.... skal ikke være noe alkohol som ødelegger for prosjektet vårt i allefall Så tror jeg dropper hele festen, orker ikke komme med dumme unnskyldninger og hater å sitte edru å se på fulle mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 24. april 2009 #579 Del Skrevet 24. april 2009 God helg, og god egglegging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. april 2009 Forfatter #580 Del Skrevet 24. april 2009 God helg, og god egglegging. den eggløsningen kjennes ikke ut som blir veldig god, så skal bli godt å bli ferdig med den Er nok ikke før på mandag tenker jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå