Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

pusilus skrev:
Kan du sende mamman din opp til meg for å vaske vinduer også? De trenger det virkelig. :sjenert:

:fnise:

Hun kommer sikkert mer enn gjerne, den dama har sååå mye energi! Skjønner ikke hvorfor ikke jeg arvet noe av den energien :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loffen skrev:
Hun har vel brukt opp alt da. :vetikke:

:fnise:

Helt sikkert :fnise:

Strix skrev:
:vinke:

Håper du har det bra og at gynekologen stikker deg skikkelig i morgen ;)

Neste mandag jeg skal til gynekologen, hun skal sjekke eggene ;) Akupunktøren skal stikke nåler senere den dagen ;)

Her må man ha tunga rett i munnen ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme fra planlegging igjen :) Nå er alt så og si i boks, så da er det bare innkjøpene som skal gjøres før den store dagen. Alt er organisert, så dette går nok bra ;)

Rakk akkurat å få med meg siste del av kampen på tv også! Og jada vi vant igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp:

Da var denne pergokuren slutt, så da er det bare å vente å se om den gjør jobben sin :)

Hetetoktene er i allefall på plass :fnise:

Humøret går veldig opp og ned om dagen også, vet ikke om det er pga pergoen eller situasjonen, men kjenner jeg tåler veldig lite om dagen. Tårene kommer veldig fort... Føler jeg lever i en boble liksom. Kan aldri planlegge noe, for jeg vet jo ikke hva som skjer fremover...

uff....hater å være prøver :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøstehilsen i dagboka mi! Jeg føler meg litt teit som klager og syter sånn... :sjenert: Og som min kjære sier; vi har ikke prøvd sååå lenge...

Men det hjelper litt å få ut litt frustrasjon, og få litt trøst! :jepp:

Jeg håper så inderlig at pergoen gjør sitt denne gangen! Og akupunkturen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw skrev:
Tusen takk for trøstehilsen i dagboka mi! Jeg føler meg litt teit som klager og syter sånn... :sjenert: Og som min kjære sier; vi har ikke prøvd sååå lenge...

Men det hjelper litt å få ut litt frustrasjon, og få litt trøst! :jepp:

Jeg håper så inderlig at pergoen gjør sitt denne gangen! Og akupunkturen!

Det er ikke teit å klage etter 8 pp'er nei :klemmer: Det er leeenge det også, og like kjipt at tanta kommer uansett :)

Håper virkelig pergo og akupunktur gjør jobben nå ja :)

iss skrev:

Takk snuppiss :klemmer:

^^Sunny^^ skrev:
Må bare :hoppe: :hoppe: litt for eggene din Lucky !!

Krysser fingrene for deg :klemmer:

Takk Sunny :klemmer: Får håpe de vokser seg store og fine frem til eggløsning :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen :) Vært en lang dag og har sittet på møter i over fire timer i dag....(to møter da), så nå var det godt å komme hjem ;)

Ble enkelt pølse og potetstappe i dag da, orket ikke begynne på noe annet.... :sjenert:

Hadde en liten blødning i sta da...kjentes ut som masse utflod og når jeg gikk på do var det masse blod i trusa :( Skulle å svømme, så satt inn en tampong. Kom litt blod på den, men etterpå har det ikke vært mer blo :klø:

Er jo ikke eggløsningsblødning heller, er jo på dag 7 i dag bare....men under sjeldne bivirkninger på pergo står "unormale blødninger" så kan jo være det da....normalt er det i allefall ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper pergo og akupunktur hjelper deg så det snart blir din tur!!

Det er godt å slappe av etter mye møter og styr på jobb ja. Hadde langdag med reising og møte i dag på jobb selv, en burger på kjøreturen hjem og bare sløving på sofaen etterpå :fnise: Ikke noe vits i å bruke tid på avansert middag da nei ;)

3 dager igjen til helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honning skrev:
Håper pergo og akupunktur hjelper deg så det snart blir din tur!!

Det er godt å slappe av etter mye møter og styr på jobb ja. Hadde langdag med reising og møte i dag på jobb selv, en burger på kjøreturen hjem og bare sløving på sofaen etterpå :fnise: Ikke noe vits i å bruke tid på avansert middag da nei ;)

3 dager igjen til helg :hoppe:

Deilig å slappe av etter slitsomme dager ja, men dagen i dag blir en rolig dag på jobb (tror jeg ;)) Så det blir deilig ;)

3 dager igjen til helg ja! Deilig :)

loffen skrev:
:klem:

:klemmer: til deg også søte loff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God onsdagsmorgen :kaffekopp:

Da var denne uka snart halveis også! Deilig :) Bortsett fra at vi skal ha planleggingsdag på lørdag da :kjefte:

Stakkars sambo skal trekke en visdomstann i dag, uff...han gruet seg til det :( Så i dag var middagsbestillingen tomatsuppe og loff :fnise: Jeg er egentlig ikke noe glad i tomatsuppe jeg da, men han får vel få det han ber om ;)

Ikke kommet noe mer blod heller, så håper det holder seg sånn nå :) Blir så bekymret når ting ikke er som de bruker :sjenert:

Ser ut som om det blir litt :sol: i dag også! Deilig :) Hvis været holder seg sånn er det jo muligheter for å kunne male litt i kveld....får se ann lysten når jeg kommer hjem da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nye eggløsningstester bestilt :) Ser jo på mandag hvordan det står til, men greit å ha kontrollen med en test også ;)

Lurer på om el kommer tidligere denne gangen siden jeg begynte på pergoen dag 3 og ikke dag 5 som jeg pleier :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Så merkelig med sånn ekstrablødning... håper alt er i orden inni der! Her fikk jeg plutselig mer utflod etter jeg startet med akupuntur. Det var visst feil at det ikke skulle være noe, sa hun... Så i dag kom det en del, selv om jeg bare er på dag 9 i dag. EL er vel ikke før til helga her, tenker jeg... Uansett, lykke til!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tror jeg fikk litt energi fra mamma´n din jeg :fnise: i dag holdt jeg på med husarbeid fra fire til nesten åtte :nigo:

Føler med samboeren din som har trukket visdomstann.. Det er voooooooooooooondt :grine: Jeg klarte ikke å spise suppe engang etter jeg hadde trukket 3 av de (ikke samtidig nei)

Var sykemeldt i 3 dager i forbindelse med den ene, klarte da ikke å spise vanlig på flere uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...